Поштоване колеге и поштоване колегинице

Декан факултата је у Одговору на захтеве Студентског парламента и Савеза студената Саобраћајног факултета од 09. октобра 2017 (бр1007/2) установио нови систем рата, за плаћање школарине за шк. 2017/2018 на рате и то по следећој динамици: 25% приликом уписа, 35% најкасније 15.јануара 2018.г. , 20% најкасније 15.маја 2018.г. и 20% 15. августа 2018.г.

Сходно томе, Самофинансирајући студенти који плаћају школарину или накнаду трошкова за обнову године на рате до 15.08.2018. године морају реализовати 100% (25%+35%+20%+20%) од укупне вредности накнаде/школарине.

У противном неће бити прихваћена пријава испита у електронском индексу за августовски и септембарски испитни рок 2018. Приликом плаћања водити рачуна о новом позиву на број.

Самофинансирајући студент коме је код продекана за студије одобрена молба нестандардног система плаћања у ратама има обавезу да верификацију пријављених испита у електронском индексу обави на шалтеру студентске службе 16.8.2018. године у периоду од 11 до 13 часова.

Аеродром "Никола Тесла" и Саобраћајни факултет Универзитета у Београду су 03.06.2018.г.потписали  споразум о сарадњи, који ће их, још више приближити заједничком циљу да ваздушни саобраћај у Србији остане на врхунском нивоу.

Документ о стратешком партнерству потписали су декан факултета проф. др Небојша Бојовић и в.д. генерални директор аеродрома Саша Влаисављевић.

"Стратешка сарадња са Саобраћајним факултетом логичан је корак у време када Аеродром 'Никола Тесла' бележи најбоље резултате у промету саобраћаја. Размена искустава и практична примена знања са циљем унапређења струке у области ваздушног саобраћаја је императив, посебно имајући у виду планове за даљу експанзију ваздушног саобраћаја у Србији.", изјавио је Влаисављевић.

"Као саобраћајни инжењер, поносан сам што сам у прилици да будем потписник оваквог документа, а као директор београдског аеродрома срећан сам што ће младе колеге допринети нашим напорима да Аеродром 'Никола Тесла' постане још боље позициониран у трци са светским аеродромима", изјавио је Влаисављевић..

Декан Саобраћајног факултета проф. др Небојша Бојовић је рекао да је потписивање овог споразума од великог значаја за факултет, с обзиром на то да отвара могућност да студенти стичу практична знања у најважнијој ваздушној луци у региону.

"За наш факултет од великог значаја ће бити и чињеница да ће експерти Аеродрома као предавачи моћи да пренесу своја искуства будућим саобраћајним инжењерима. Овај споразум отвара могућност и заједничког учешћа на пројектима на унапређењу саобраћаја", рекао је декан Бојовић.

Студенти треће и четврте године Одсека за логистику били су у стручним посетама логистичким компанијама: Milšped, Nelt, Phoenix, Kuehne Nagel, Cargo partner i Ralu логистика. У току посете студенти су добили драгоцене информације о самим компанијама и упознали се са логистичким услугама, процесима и активностима.

Са менаџметом компанија, договрени су конкретни модели сарадње везане за истраживање и израду пројектних задатака и завршних радова, менторски рад, обављање стручне праксе и запошљавање студената.

Посете су реализоване као део редовне сарадње Саобраћајног факултета и наведених компанија. Најискреније се захваљујемо компанијама на гостопримству, одвојеном времену, посвећености и подршци коју пружају студентима и Факултету.

 

KUEHNE NAGEL  2
KUEHNE NAGEL 1
Milsped 1
PHOENIX 1
PHOENIX 2
RALU Logistika 1
Milsped 2
CARGO PARTNER
NELT

Поштоване колеге и колегинице,

У циљу унапређења квалитeт наставе, молим студенте да приступе анонимном анкетирању наставника и сарадника у летњем семестру шк. 2017/2018, ради оцене педагошког рада наставника и сарадника.

Анализама је установљено да сви студент који слушају предавања и вежбе не оцењују наставнике и сaраднике код којих су слушали предaвања и вежбе. Проценат анкета је до сада око 30% што је недовољно за детаљну оцену квалитета наставе. Поједини наставници и сарадници су не оцењени.

На основу ових резултата, анонимну анкету наставника и сарадника у летњем семестру 2017/2018.г., студенти су обавезни да обаве у просторијама РЦСФ или од куће/дома (уз узимање кода који се мора преузети у просторијама РЦСФ на трећем спрату Факултета) .

Анкета се може накнадно обавити за све који то нису учинили  05.06.2018.г. од 0800 до 1500 у просторијама рачунског центра трећи спрат.

Студенти који су пријавили слушање и полагање предмета за 2017/2018 академској години, су дужни и да обаве целокупну анкету (оцена на сва питања) барем једног наставника и барем једног сарадника ангажованог на том предмету, који је студент пријавио за слушање и полагање у 2017/2018 академској години.

Студент који не обави целокупну анкету педагошког рада наставника и сарaдника, не може пријавити испите за полагање у јунском, јулском августовском и септембарском испитном року.

Студент који је уписани на два модула, морају обавити анкету на свим модулима на којима студирају.

Технологија оцењивања педагошког рада наставника и сарадника је истоветна као до сада, а анонимност је загарантована. Након комплетирања анкете, студенту се у електронском индексу појављује информација да је студент обавио обавезну активност анкете и студент може након тога пријавити испите у јунском испитном року и свим осталим роковима у текућој школског години.

Срдачан поздрав

Продекан за студије

Упис на основне акдемске студије школска 2018/19.

Основне академске студије на Факултету трају четири школске године и вреднују се са 240 ЕСПБ. У прву годину основних академских, које реализује Универзитет у Београду односно Саобраћајни факултет, може да се упише лице које има средње образовање у четворогодишњем трајању. Одговарајуће претходно стечено образовање утврђено је студијским програмом на који се врши упис кандидата. Редослед кандидата за упис у прву годину утврђује се на основу општег успеха постигнутог у средњем образовању и резултата постигнутих на пријемном испиту.

  • Важне информације
  • План активности
  • Потребна документа за пријаву
  • Квоте за упис
  • Важни датуми
  • Упутства и савети
  • Правила пријемног испита
  • Савети психолога
  • Примери задатака

Упис на мастер студије школска 2018/19.

Мастер академске студије на Факултету трају једну школску годину и вреднују се са 60 ЕСПБ. Циљ мастер академских студија на Факултету је школовање стручњака високог образовања у области саобраћаја чијим завршетком се стиче академски назив мастер са назнаком звања другог степена мастер академских студија.

  • Важне информације
  • План активности
  • Потребна документа за пријаву
  • Квоте за упис
  • Важни датуми
 

Упис на докторске студије школска 2018/19.

Исход докторских студија треба да буде оспособљеност младих истраживача за самосталан научни рад, истраживање и развој у области саобраћаја, транспорта, комуникација и логистике. Савладавањем овог студијског програма студенти стичу знања, вештине и компетенције за самосталан научно-истраживачки рад који обухвата планирање и пројектовање, управљање, економију, менаџмент, експлоатацију и одржавање, информационе технологије, маркетинг, безбедност, заштиту животне средине, експертизе, операциона истраживања и моделирање у саобраћају, транспорту, комуникацијама и логистици.

  • Важне информације
  • План активности
  • Потребна документа за пријаву
  • Квоте за упис
  • Важни датуми
 

Држављанин Републике Србије који је стекао страну средњошколску исправу, односно,који је завршио средњу школу у иностранству (или неки од разреда средње школе у иностранству)или је завршио програм међународне (ИБ) матуресе уписујепод једнаким осталим условима као и други кандидати, ако мусе нострификује страна школска исправа.Држављани Републике Србије који су стекли стране средњошколске исправе или су завршили програм међународне матуре и који немају решење о нострификацији дипломе могу се пријавити са потврдом да су поднели средњошколска документа на нострификацију.

Посебно, држављани Републике Србије који су у шк. 2019/20. години стекли стране средњошколске исправе или су завршили програм међународне матуре могу да конкуришу у другом уписном року за посебна буџетска места одређена Одлуком Владе за држављане Републике Србије који су стекли страну средњошколску исправу, односно завршили средњу школуу иностранству.Ови кандидати такође, морају да имају решење о нострификацији дипломе или потврду да су поднели средњошколска документа на нострификацију

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes