Odluku o raspisivanju konkursa za dodelu stipendija zadužbine Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića za školsku 2025/2026. godinu možete pogledati ovde.
Prijavu na konkurs za dodelu stipendija zadužbine Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića za školsku 2025/2026. godinu možete pogledati ovde.
Ugovor za konkurs za dodelu stipendija zadužbine Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića za školsku 2025/2026. godinu možete pogledati ovde.
Uverenje za konkurs za dodelu stipendija zadužbine Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića za školsku 2025/2026. godinu možete pogledati ovde.
Poštovani studenti,
Regulisanje statusa studenata na doktorskim akademskim studijama za školsku 2025/2026. godinu obaviće se u periodu od srede 26. do petka 28. novembra 2025. godine u kabinetu 033.
Provera podataka u e-indeks nalogu
Proverite da li su sve vaše uplate školarine evidentirane i da li su evidentirani svi položeni ispiti. U slučaju nepravilnosti, molimo Vas da nam se obratite na mejl: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. do 25. novembra 2025. godine.
Izbor predmeta za slušanje
Biranje predmeta je obavezno i biće omogućeno od ponedeljka 24. do petka 28. novembra 2025. godine.
Molimo studente da upis obave u predviđenom terminu (lično prisustvo nije neophodno), kako bi izbegli dodatne troškove za naknadni upis i naknadnu prijavu/odjavu predmeta za slušanje.
Potrebna dokumenta za Upis:
Da bi studenti regulisali status studenta dužni su da izmire sve dospele rate školarine.
Regulisanje statusa studenata na doktorskim akademskim studijama je obavezno za sve studente koji žele da nastave studije.
Neupisivanjem prestaje status aktivnog studenta.
Molimo studente da poštuju termine upisa, kako bismo zajednički sproveli upis što efikasnije.
(PDF verzija)
Poštovani studenti,
Regulisanje statusa studenata na master akademskim studijama za školsku 2025/2026. godinu obaviće se u četvrtak 20. novembra 2025. godine, u sali 128, prema sledećoj satnici:
Provera podataka u e-indeks nalogu
Proverite da li su sve vaše uplate školarine evidentirane i da li su evidentirani svi položeni ispiti. U slučaju nepravilnosti, molimo Vas da nam se obratite na mejl: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. do 17. novembra 2025. godine.
Izbor predmeta za slušanje
Biranje predmeta u e-indeksu je obavezno i biće omogućeno od 17. do zaključno sa 20. novembrom 2025. godine do 23:55 časova.
Molimo studente da upis obave u predviđenom terminu (lično prisustvo nije neophodno), kako bi izbegli dodatne troškove za naknadni upis i naknadnu prijavu/odjavu predmeta za slušanje.
Potrebna dokumenta za Upis:
studenata u iznosu od 300,00 dinara, koju student uplaćuje na račun Saobraćajnog
fakulteta: 840-1443666-83, model: 97, poziv na broj: 1692;
Da bi studenti regulisali status studenta dužni su da izmire sve dospele rate školarine.
Regulisanje statusa studenata na master akademskim studijama je obavezno za sve studente koji žele da nastave studije (i za studente kojima je preostala samo odbrana master rada). Neupisivanjem prestaje status aktivnog studenta.
Molimo studente da poštuju raspored dolazaka kako bismo zajednički sproveli upis što efikasnije.
Potrebna dokumenta za promenu modula:
1. Popunjena i svojeručno potpisana Molba za promenu modula;
2. Uverenje o položenim ispitima (Zahtev se podnosi na šalteru Službe za studentske poslove).
Potrebna dokumenta se mogu predati u periodu od ponedeljka 17. do petka 21. novembra 2025. godine, od 11 do 13 časova na šalteru Službe za studentske poslove.
Služba za studentske poslove
| No events |