По први пут компанија Bosch организује onlajn meet-up догађај за студенте под називом Lets #Grow Together @Bosch

 

Пријави се на
 
    https://bit.ly/Meet-up-for-students 

и сазнај зашто је Bosch Srbija најбољи избор за почетак твоје каријере и то директно од студената који су тренутно на пракси у нашој компанији.

 

Имаћеш прилику да детаљније чујеш о њиховим утисцима, менторству и атмосфери у тиму, а они ће са задовољством одговорити на сва твоја питања. Упознаћеш се и са свим одељењима унутар компаније Bosch, као и могућностима за развој каријере, чућеш инспиративне приче запослених, а можеш и да се опробаш у решавању студије случаја.

 

24. i 25. август

Добићеш линк за Bosch online meet-up неколико дана пре самог догађаја.

Kомпанија Sky Partner  je у прилици да пружи могућност плаћене праксе и могућег запослења у компанији Sky Partner (сектор: операција). Позивају се студенти мастер студија, као и студенти завршне године Саобраћајног факултета - смер ваздушни саобраћај и транспорт. CV послати на следеће две адресе:

Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

Рок за пријаву је 25 авг.

Августовски и Септембарски испитни рок 2021 се одржавају у периоду од 30.08. до 26.09.2021.г. у просторијама Факултета, у складу са одговарајућим препорукама и мерама за спречавање и сузбијање заразне болести COVID-19.

Самофинансирајући студенти приликом пријављивања за Августовски рок 2021 морају уплатити рату 20% од укупне вредности школарине (100% од укупне вредности школарине). Одабирање предмета за Августовски рок ће трајати у периоду од 16.08. до 22.08.2021.г. а провера  испуњености услова, жалбе за неприхватање предмета и евентуална накнадна пријава у периоду од 23.08. до 24.08.2021 на шалтеру Службе за студентске послове од 11 до 13 часова.

Саобраћајни факултет потписао је уговор о пословно техничкој сарадњи са компанијом Mercator S doo. Компанија Mercator S doo је један од водећих малопродајних ланаца у Србији који упошаљава све више студената Саобраћајног факултета.
Уговор подразумева сарадњу у области размене стручних и научних достигнућа, као и могућност обављања стручних пракси и запошаљавања студената.

Уважене колегинице и колеге,

користимо ову прилику да Вас обавестимо о позивима за пријаву за индивидуалну мобилност у оквиру Еразмус+ програма који ће током лета и јесени бити отворени на платформи за мобилност Универзитета у Београду – MobiON (https://mobion.bg.ac.rs/), као и о новим роковима за реализацију индивидуалне мобилности у оквиру пројеката одобрених 2019. и 2020. године.

Према информацијама које смо добили од Националне агенције, рок за реализацију КА 103 пројеката из 2019. године, биће продужен до 31. марта 2022. године. С обзиром на чињеницу да након овог датума неће бити отварања позива за пријаву за индивидуалну мобилност у оквиру пројекта из 2019. године, најљубазније Вас молимо да о овом року обавестите студенте докторских студија, као и запослене на Вашој институцији, како би се сви благовремено пријавили за мобилности које су одобрене у овом пројектном циклусу. Напомињемо да студенти основних и мастер студија неће бити у могућности да се пријаве за индивидуалну мобилност у оквиру пројекта из 2019. године, имајући у виду то да се пројектни циклус истиче пре завршетка пролећног семестра на партнерским институцијама. Студентима докторских студија који планирају да се пријаве за мобилност сугеришемо да мобилност планираjу да реализују у периоду од 15. децембра 2021. до 31. марта 2022. године, имајући у виду минимални услов од 3 месеца за студентску мобилност студената докторских студија. За интер-институционалне споразуме у оквиру којих је уговорена мобилност само за студенте основних и мастер студија, Еразмус+ тим Универзитета у Београду предузеће кораке да договори реализацију мобилности на нивоу докторских, како би Универзитет искористио све планиране студентске мобилности, те свакако охрабрујемо докторанте да се пријаве за учешће у програму.

Програмски период реализације пројекта одобреног у 2020. години је 31. март 2023. године. Током отвореног позива студенти свих нивоа студија конкуришу за одлазак на мобилност у наредном семестру, док се запослени могу пријавити за одлазак и у текућем семестру, уз напомену да ниједна мобилност неће моћи да се реализује док Универзитет у Београду не добије званичну потврду партнерске институције да је кандидат прихваћен на мобилност.

Отварање и затварање конкурса, као и постављање рокова за евалуацију и рангирање биће унапред одређено и аутоматизовано, а накнадне измене у вези са наведеним роковима и достављањем конкурсне документације неће бити могуће.

Позиви за пријаву за мобилности које ће бити реализоване у пролећном семестру академске 2021/22. године, биће отворени  16. јула 2020. године у 16 часова. Позиви ће бити распоређени у три групе са фиксним датумима пријављивања кандидата, односно номинације ЕСПБ координатора, а све у складу са  захтевима страних партнера у вези са роковима за достављање номинација и регистрацију на њиховим интерним платформама.

Имајући ово у виду, најљубазније молимо све надлежне службе факултета и института Универзитета у Београду да, у складу са својим уобичајеним праксама информисања, поред студената, благовремено обавесте и наставно и административно особље да ће пријава за наставне, односно тренинг мобилности такође бити организована у наведеним роковима, а ЕСПБ координаторе да стриктно поштују рокове за евалуацију и рангирање пристиглих пријава.

Позив је отворен за оне Интер-институционалне споразуме који су до сада закључени, а у оквиру средстава која су Универзитету у Београду одобрена за реализацију мобилности у периоду 2019-2021, односно 2020-2022. године.

Листа отворених позива није коначна, јер је објављивање позива за пријаву за мобилност условљено потписивањем Интер-институционалног споразума са иностраним партнерима. Сходно томе, позиви ће бити редовно ажурирани у зависности од динамике потписивања Интер-институционалних споразума, о чему ће ЕСПБ координатори добијати редовна обавештења преко MobiON платформе.

Уколико на конкретном конкурсу не буде пријављених кандидата, а с обзиром на обавезу враћања неискоришћених средстава Националној агенцији и посредних последица у виду смањења износа средстава на предстојећем националном конкурсу, недодељене мобилности биће редистрибуиране резервним кандидатима са целог универзитета у оквиру текућег конкурса. Напомињемо и да ће статистика реализације мобилности сваке од чланица у овом пројектном периоду, утицати на расподелу средстава у следећем. 

Прокекти одобрени у оквиру Кључне акције 107 и у 2019. и у 2020. години завршавају се закључно са 31. јулом 2022. године. На овај начин омогућена је реализација индивидуалних мобилности у оквиру Кључне акције 107 током читавог трајања пролећног семестра 2021/22. године за студенте свих нивоа студија.

Напомињемо да мобилности неће моћи да се реализују док Универзитет у Београду не добије званичну потврду партнерске институције да је кандидат прихваћен на мобилност.

Преглед мобилности за које су отворени позиви за пријаву можете пронаћи на следећем линку: https://mobion.bg.ac.rs/erasmus+/open-calls .  

За сва евентуална питања и недоумице, молимо Вас да контактирате Еразмус+ тим Универзитета у Београду (https://mobion.bg.ac.rs/erasmus+/contact) .

Студентска пракса у оквиру организационе јединице CARGO

Позивају се студенти основних и мастер студија Универзитета у Београду са Саобраћајног и Економског факултета да се пријаве за обављање студентске праксе у компанији Air Serbia, у оквиру организационе јединице CARGO.

У овом позиву отворене су следеће позиције:

 Cargo - Capacity control (2 места за студенте Саобраћајног факултета)

  • Упознаје се са робним процесима, токовима и капацитетима превоза
  • Анализира потразњу и обавестава трзиста о дневно расположивим капацитетима превоза
  • Прати трансферисање пошиљака по станицама, комуницира са станицама по уоченим нерегуларностима
  • Припрема известаје о искоришћености RFS и flown капацитета
  • Анализира троскове RFS по USA
  • Ради припрему за general cargo booking
  • Азурира базу података о ограничењима и рестрикцијама по флоти/типу ваздухоплова и дестинацији

Cargo - Sales (1 место за студенте Економског или Саобраћајног факултета)

  • Упознаје се са робним процесима, токовима
  • Анализира присутност и капацитете конкурентских компанија по станицама
  • Учествује у припреми процеса набавке услуга на страним трзистима – анализа понуда
  • Учествује у припреми и анализи тржишних података и услова
  • Учествује у одржавању базе података упућених понуда и ради анализу трендова истих

Safety Systems and Procedures (1 место за студенте Саобраћајног факултета)

  • Упознавање са робним процесима , токовима и системима
  • Асистира у прибављању дозвола прелета за посебне врсте робе
  • Асистира у припреми и уносу података у Царго Спот систем
  • Контролисе унете AWB и HAWB податке и слање FWB и FHL порука
  • Учествује у контроли података задуживања по AWB-у

Пракса ће трајати  3 месеца почевши од половине августа 2021.

Програм праксе предвиђа ангажовање студената с пуним радним временом.

Кроз програм студентске праксе компаније Аир Сербиа прошло је у последњих пет година преко 150 студената, а неки су добили прилику и да остану у њој. Придружите им се!

Студентска пракса у компанији Аир Сербиа, од 2021. године, реализоваће се на бази стратешког партнерства са Универзитетом у Београду у области теоријског и практичног развоја поједанаца и институција учесника, као једна од активности за остваривање сарадње, поред осталих које укључују гостујућа предавања, посете компанији итд.

Начин пријаве:

Пријаве трају до 20. јула 2021. преко портала Студентскапракса.цом, где је потребно да студенти изврше регистрацију у Зони за студенте, аплоудују свој CV и да из Базе пракси одаберу праксу за коју желе да се пријаве.

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes