На Универзитету у Београду постоји место где можете добити информације, савете, помоћ, подршку и тренинге који ће вам омогућити да спремније закорачите у пословни свет или да даље градите вашу академску каријеру.

Центар за развој каријере и саветовање студената током целе школске године организује радионице и предавања о развоју каријере, групна и индивидуална саветовања по питању развоја каријере и реализује бројне програме. Неки од најуспешнијих програма су: БГ пракса, Кадар да будем кадар, курс Вештине управљања каријером. Центар сарађује са свим факултетима Универзитета у Београду, а у пословном свету промовише студенте и дипломиране студенте Универзитета у Београду као будуће стручњаке у различитим областима рада.

Позивају се студенти прве године студија да посете страницу пројекта Дигитални дани подршке бруцошима www.razvojkarijere.bg.ac.rs/ddpb

на којој ће моћи да:

•Погледају видео савете и поруке студената, волонтера ЦзРК

• Пронађу одговоре на најчешће постављана питања

• Преузму бесплатно Приручник – Водич за бруцоше: „Изазови на почетку студирања“

• Сазнају више о доступним сервисима и програмима за развој каријере

• Изврше регистрацију на инфо мејлинг листу Центра за развој каријере УБ ради редовних обавештења и позива током године

Нову верзију Водича за бруцоше можете погледати на YouTube каналу UniCzRKBgd, на линку:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLZz3ZxPy5immjdgqbKgj0mSKD6M3GK0tg

Водич за бруцоше: „Стартујте паметно - Изазови на почетку студирања“ можете преузети у пдф формату или читати на сајту ЦзРК http://www.razvojkarijere.bg.ac.rs/v-savetnik/startujte-pametno

У садржају ћете пронаћи одговоре на најчешћа питања бруцоша и савете за наведене теме: Зашто је сваки почетак тежак, О учењу - Стилови учења, Најчешћи проблеми у учењу... , О новом друштву и окружењу, О добром управљању временом , Како се носити са тремом? , О самопоуздању, Шта би био кључ успешног студирања?

Институт за трансфузију крви Србије позива све студенте Београдског универзитета да се прикључе Недељи студената која ће се обележити од 26. до 31. октобра 2020. С обзиром на новонасталу ситуацију изазвану епидемијом корона вируса, на већини факултета и високих школа није могуће реализовати традиционалне акције добровољног давања крви.

У ситуацији у којој се налазимо трансфузијско лечење мора бити континуирано и сигурно. Очекивано се смањио број здраве популације која може дати крв и самим тим је смањен  одзив добровољних давалаца крви.

Сви који су здрави и могу и желе да дају крв не треба ни на који начин то да одлажу због ситуације са корона вирусом.

Живот мора да се настави даље, и даље се бебе рађају, људи обољевају и дешавају се несреће. Због тога је важно да прикупимо довољне  количине крви за лечење болесних и повређених којима је крв једини лек.

Календар активности:

Основне академске студије:

Предаја докумената за упис у прву обновљену годину студија и за упис кандидата свих година студија који конкуришу за домове, стипендије и кредите је у понедељак и уторак , 26. и 27.10.2020. од 10 до 11 часова на пулту испред Студентске службе.
Предаја докумената за упис у другу обновљену годину студија и за упис кандидата свих година студија који конкуришу за домове, стипендије и кредите је у среду, 28.10.2020. од 10 до 11 часова на пулту испред Студентске службе.
Предаја докумената за упис у трећу обновљену годину студија је у четвртак, 29.10.2020. од 10 до 11 часова на пулту испред Студентске службе.

Мастер академске студије:
Предаја докумената за обнову године је у среду, 28.10.2020. од 10 до 11 часова на пулту испред Студентске службе.

Докторске академске студије:
Предаја докумената за обнову или упис у наредну годину студија је у петак, 30.10.2020. од 11 до 13 часова на шалтеру Студентске службе.

Потребна документа:

  • Попуњен електронски и предат попуњен папирни Индекс.
  • Електронски попуњен, одштампан и потписан Образац ШВ-20 (http://sv20.sf.bg.ac.rs/).
  • Уплатницу прве рате школарине за самофинансирајућe студенте на рачун 840-1443666-83, позив на број 1-БРОЈ ИНДЕКСА-1 (за студенте основних академских студија), позив на број 2-БРОЈ ИНДЕКСА-1 (за студенте мастер академских студија), позив на број 4-БРОЈ ИНДЕКСА-1 (за студенте докторских академских студија).

БРОЈ ИНДЕКСА попунити ЛАТИНИЧНИМ писмом и након уплате проверити да ли је шалтерски службеник у Пошти/Банци правилно унео број индекса што подразумева да: нема размака између свих карактера позива на број а нарочито да нема размака између двословне скраћенице модула и нумеричког дела броја индекса. Често се јавља грешка да шалтерски службеник код плаћања двословну скраћеницу модула ЛО („ел о”) замени са ЛØ („ел нула”).

  • Уплатницу у износу од 100,00 динара за Центар за развој каријере. Уплату извршити на рачун 840-1443666-83, модел 97, позив на број 16-92.
  • Уплатницу у износу од 500,00 динара за Студентски стандард. Уплату извршити на рачун 160-932916-69, модел (-) са позивом на број: БРОЈ ИНДЕКСА.
  • Уплатницу у износу од 600,00 динара за Осигурање студената (ДОБРОВОЉНА). Уплату извршити на рачун 160-932916-69, модел (-) са позивом на број: БРОЈ ИНДЕКСА.

Календар активности:

Основне академске студије:
Предаја докумената за упис у продужену завршну годину студија, за студенте који су у школској 2019/20. години били четврта година на буџету и нису обновили ниједну годину, је у понедељак, 19.10.2020. од 10 до 11 часова на пулту испред Студентске службе.

Предаја докумената за упис у четврту обновљену годину студија је у понедељак, 19.10.2020. од 10 до 11 часова на пулту испред Студентске службе.
Предаја докумената за упис у другу годину студија, за студенте који су у школској 2019/20. години остварили минимум 37 бодова, је у уторак, 20.10.2020. од 10 до 11 часова на пулту испред Студентске службе.
Предаја докумената за упис у трећу годину студија, за студенте који су у школској 2019/20. години остварили минимум 37 бодова и положили све предмете из прве године студија (од генерације 2017), је у среду, 21.10.2020. од 10 до 11 часова на пулту испред Студентске службе.
Предаја докумената за упис у четврту годину студија, за студенте који су у школској 2019/20. години остварили минимум 37 бодова и положили све предмете из друге године студија (од генерације 2017), је у четвртак, 22.10.2020. од 10 до 11 часова на пулту испред Студентске службе.

Мастер академске студије:
Предаја докумената за обнову године је од понедељка, 19.10.2020. до четвртка 22.10.2020 од 10 до 11 часова на пулту испред Студентске службе.

Докторске академске студије:
Предаја докумената за обнову или упис у наредну годину студија је у петак, 23.10.2020. од 11 до 13 часова на шалтеру Студентске службе.

Потребна документа:

  • Попуњен електронски и предат попуњен папирни Индекс.
  • Електронски попуњен, одштампан и потписан Образац ШВ-20 (http://sv20.sf.bg.ac.rs/).
  • Уплатницу прве рате школарине за самофинансирајућe студенте на рачун 840-1443666-83, позив на број 1-БРОЈ ИНДЕКСА-1 (за студенте основних академских студија), позив на број 2-БРОЈ ИНДЕКСА-1 (за студенте мастер академских студија), позив на број 4-БРОЈ ИНДЕКСА-1 (за студенте докторских академских студија).

БРОЈ ИНДЕКСА попунити ЛАТИНИЧНИМ писмом и након уплате проверити да ли је шалтерски службеник у Пошти/Банци правилно унео број индекса што подразумева да: нема размака између свих карактера позива на број а нарочито да нема размака између двословне скраћенице модула и нумеричког дела броја индекса. Често се јавља грешка да шалтерски службеник код плаћања двословну скраћеницу модула ЛО („ел о”) замени са ЛØ („ел нула”).

  • Уплатницу у износу од 100,00 динара за Центар за развој каријере. Уплату извршити на рачун 840-1443666-83, модел 97, позив на број 16-92.
  • Уплатницу у износу од 500,00 динара за Студентски стандард. Уплату извршити на рачун 160-932916-69, модел (-) са позивом на број: БРОЈ ИНДЕКСА.
  • Уплатницу у износу од 600,00 динара за Осигурање студената (ДОБРОВОЉНА). Уплату извршити на рачун 160-932916-69, модел (-) са позивом на број: БРОЈ ИНДЕКСА.

Календар активности:

Основне академске студије:
Предаја докумената за упис у другу годину студија, за студенте који су у школској 2019/20. години остварили минимум 48 бодова, је у уторак, 13.10.2020. од 10 до 11 часова на пулту испред Студентске службе.
Предаја докумената за упис у трећу годину студија, за студенте који су у школској 2019/20. години остварили минимум 48 бодова и положили све предмете из прве године студија, је у среду, 14.10.2020. од 10 до 11 часова на пулту испред Студентске службе.
Предаја докумената за упис у четврту годину студија, за студенте који су у школској 2019/20. години остварили минимум 48 бодова и положили све предмете из друге године студија, је у четвртак, 15.10.2020. од 10 до 11 часова на пулту испред Студентске службе.

Мастер академске студије:
Нема активности у наведеном периоду

Докторске академске студије:
Предаја докумената за обнову или упис у наредну годину студија је у петак, 16.10.2020. од 11 до 13 часова на шалтеру Студентске службе.

Потребна документа:

  • Попуњен електронски и предат попуњен папирни Индекс.
  • Електронски попуњен, одштампан и потписан Образац ШВ-20 (http://sv20.sf.bg.ac.rs/).
  • Уплатницу прве рате школарине за самофинансирајућe студенте на рачун 840-1443666-83, позив на број 1-БРОЈ ИНДЕКСА-1 (за студенте основних академских студија), позив на број 2-БРОЈ ИНДЕКСА-1 (за студенте мастер академских студија), позив на број 4-БРОЈ ИНДЕКСА-1 (за студенте докторских академских студија).

БРОЈ ИНДЕКСА попунити ЛАТИНИЧНИМ писмом и након уплате проверити да ли је шалтерски службеник у Пошти/Банци правилно унео број индекса што подразумева да: нема размака између свих карактера позива на број а нарочито да нема размака између двословне скраћенице модула и нумеричког дела броја индекса. Често се јавља грешка да шалтерски службеник код плаћања двословну скраћеницу модула ЛО („ел о”) замени са ЛØ („ел нула”).

  • Уплатницу у износу од 100,00 динара за Центар за развој каријере. Уплату извршити на рачун 840-1443666-83, модел 97, позив на број 16-92.
  • Уплатницу у износу од 500,00 динара за Студентски стандард. Уплату извршити на рачун 160-932916-69, модел (-) са позивом на број: БРОЈ ИНДЕКСА.
  • Уплатницу у износу од 600,00 динара за Осигурање студената (ДОБРОВОЉНА). Уплату извршити на рачун 160-932916-69, модел (-) са позивом на број: БРОЈ ИНДЕКСА.

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes