На основу обједињеног Конкурса (http://www.bg.ac.rs/files/sr/upis/doktorske-akademske/SF-doktorske-upis-2017.pdf) за упис студената на Докторске академске студије на факултетима Универзитета у Београду у школској 2017/2018. години, Саобраћајни факултет расписује конкурс за студијски програм: САОБРАЋАЈ

Пријављивање кандидата за упис на прву годину докторских академских студија ће бити одржано од 17. октобра до 18.октобра 2017. године у студентској служби од 11 до 13.
Број студената који се могу уписати је 3 (3 самофинансирајућa).

Кандидати приликом пријаве на конкурс подносе на увид ОРИГИНАЛНА ДОКУМЕНТА, а уз пријавни лист предају фотокопије ових докумената, и то:
• Диплому о завршеним студијама или стеченом академском степену магистра наука,
• извод из матичне књиге рођених,
• доказе који се односе на остварене научне радове
• доказ о знању једног светског језика (уколико га има)
• сагласност ментора
• доказ о уплати од 8.000,00 динара на рачун Саобраћајног факултета број
840-1443666-83 , уз позив на број 22-90 (образац уплатнице може се купити у скриптарници факултета, а може се уплатит у Пошти у холу факултета)..
Комисија за докторске академске студије ће обавити прелиминарно рангирање кандидата 20.октобра 2017. године а прелиминарна ранг листа ће се објавити од 16ч, 20.10.2017.г.

Примедбе на прелиминарну ранг листу студенти могу доставити комисији за докторске студије 23. октобра 2017. године до 11ч .
Коначна ранг листа ће се објавити 23. октобра 2017. у 12ч.

Прозивка и Упис примљених кандидата је 24. октобра у 13 ч (сала 128 ).
Моле се да дођу на прозивку сви кандидати са коначне ранг листе.
Висина школарине:
• за држављане Републике Србије је 200.000,00 динара
• за стране држављане је 3.000,00 евра
Кандидати који стекну право на упис подносе следећа документа:
• оригинална документа о завршеним студијама или стеченом академском степену магистра наука
• извод из матичне књиге рођених
• електронски попуњен и одштампан пријавни лист - ШВ-20, http://sv20.sf.bg.ac.rs/
• Индекс се купује у скриптарници факултета
• две фотографије формата 4,5х3,5 сm,
• доказ о уплати школарине за самофинансирајуће студенте,
• по потреби и друге доказе

 

Комисија за докторске академске студије ће обавити прелиминарно рангирање кандидата 20.октобра 2017. године а прелиминарна ранг листа ће се објавити од 16ч, 20.10.2017..
Примедбе на прелиминарну ранг листу студенти могу доставити комисији за докторске студије 23. октобра 2017. године до 11ч .
Коначна ранг листа ће се објавити 23. октобра 2017. у 12ч.
Упис кандидата ће се обавити путем јавне прозивке 24.октобра 2017.г. у 13:00 ч у просторијама Саобраћајног факултета, у свечаној сали на првом спрату 128.
________________________________________

Моле се кандидати да се СТРОГО ПРИДРЖАВАЈУ НАВЕДЕНЕ САТНИЦЕ ПРОЗИВКЕ.

Одмах након прозивке кандидати који су прозвани и узели место за упис , врше упис.

Кандидат који је био на коначној ранг листи, а није присуствовао про¬зивци у заказаном термину или кан¬ди¬дат који је био на ранг листи примљених кан¬ди¬да¬та, а није се уписао у предвиђеним ро-ко¬вима из овог плана активности, дефинитивно гу¬би право на упис.

Кандидати који се уписују на Саобраћајни факултет обавезни су да на упис дођу лично.

Уколико су спречени да лично обаве упис, у њихово име може и неко други обавити упис уз Овлашћење потписано од стране кандидата који се уписује, које садржи податке о овлашћеном лицу (име и презиме, ЈМБГ, адреса, број телефона). У том случају индекс ће бити задржан и кандидат мора лично преузети индекс.

За упис на САОБРАЋАЈНИ ФАКУЛТЕТ је потребно:
• индекс (купује се у скриптарници факултета и попуњава се приликом уписа у сали 128) .
• 2 обрасца ШВ-20 http://sv20.sf.bg.ac.rs/ (попуљава се на рачунарима у сали 128 или у студентском парламенту сала 227, а након прозивке и добијања места, уз инструкцију студената Факултета);
• Две исте фотографије димензија 3.5 x 4.5 cm
• оригинална документа о завршеним студијама или стеченом академском степену магистра наука ,на увид
• извод из матичне књиге рођених, на увид
• Решење Министарства о признавању високо школске дипломе (за кандидате који су основне студије и мастер или магистарске стидије завршили у иностранству). У случају да поступак још увек није завршен кандидати ће се уписати али им неће бити уручени индекс, све док не добију и донесу потврду о нострификацији дипломе.
• Самофинансирајући студенти на студијском програму Саобраћај:
o УПЛАТНИЦА на 200.000,00 динара; школарина за стране држављане износи 3000 евра и уплаћује се у динарској противвредности по средњем курсу Народне банке Србије на дан уписа
o жиро рачун: 840-1443666-83
o модел 97 позив на број 82-70
• Уплата за ОСИГУРАЊЕ СТУДЕНТА, СТУДЕНТСКИ СТАНДАРД је добровољна (уплатница се налази код студената на инфо- пулту на главном улазу или у студентском парламенту сала 227)
• Уплата за ЦЕНТАР ЗА РАЗВОЈ КАРИЈЕРЕ И САВЕТОВАЊЕ СТУДЕНАТА је обавезна (уплатница се налази код студената на инфо- пулту на главном улазу или у студентском парламенту сала 227);

skolarinadas200

Настава на Докторским академским студијама починје 23.10.2017. г. према објављеном распореду часова. Током наставе студенти се одлучују за изборне предмете.

Изборне испите на докторске академским студијама студенти уписују (када отворе елелтронкси индекс после уписа 24.10.2017.г. ) од 30.10. до 03.11., а у студентској служби од 11ч до 13ч данима 6. 11. и 7. 11. 2017.г.доносе индексе ради верификације унетих изборних испита за школску 2017/2018.

 

ОСИГУРАЊЕ СТУДЕНАТА

Осигурање студената подразумева заштиту без временског и просторног ограничења. Осигурање важи како за време боравка на факултету, тако и код куће, на путу, односно 24 часа дневно. Осигурање обухвата уобичајене ризике који могу угрозити студенте: пад, удар електричне енергије, саобраћајна незгода, тровање, опекотине и слично. У случају смрти кориснику осигурања се исплаћује осигурана сума, а уколико дође до повреде која проузрокује трајне последице, осигуранику (студенту) се исплаћује део осигуране суме за 100%-и инвалидитет, у зависности од утврђеног процента инвалидитета. Такође, осигурањем се обезбеђује и дневна накнада за сваки спречени дан похађања наставе, уколико је узрок околност која има карактер несрећног случаја.

СТУДЕНТСКИ СТАНДАРД
Студентски стандард обухвата средства из којих се издваја за:
• Помоћ за најугроженије студенте Саобраћајног факултета преко Секције за помоћ и дотацију студената (СПИДС)
• Организацију сајма послова и пракси - “Transport and Traffic Business Days” и сличних пројеката за студенте Саобраћајног факултета
• Дотиране и субвенционисане цене путовања за студенте Саобраћајног факултета на најатрактинивнијим дестинацијама широм Европе (Саобраћијада, Апсолвентска екскурзија, Стручна екскурзија...)
• Штампање студентског часописа “Таљиге” у 1000 и више бесплатних примерака по штампаном издању за све студенте Саобраћајног факултета

 osiguranje

 

ЦЕНТАР ЗА РАЗВОЈ КАРИЈЕРЕ
Кључна улога Центра за развој каријере је да помаже студентима Универзитета у Београду у развоју оних знања и вештина које ће им бити од значаја при запошљавању, да помогне у стицању радног искуства током студирања и сазнања о свету пословања, те да припреми студенате за успешни прелазак на следећи ниво развоја каријере након дипломирања.

karijera

Најближа места где се могу уплатити наведене накнаде су Пошта која се налази у холу Факултета и Пошта у улици Војводе Степе преко пута Факултета.

Неопходно је да се кандидати у потпуности придржавају свих рокова јер се накнадне Жалбе неће уважавати. Потребно је да кандидати схвате да, уколико се не појаве на прозивци у датом термину губе своје место и право уписа. Њихово место се даје следећим кандидатима по ранг листи који се појаве на прозивци у наведеном термину. Будући да је укупан број места ограничен, за кандидате који са закашњењем дођу на упис нема више слободних места.

 

ОБАВЕШТЕЊЕ
(домови)
Конкурс шк. 2017/18. година

СТУДЕНТИ МАСТЕР И ДОКТОРСКИХ СТУДИЈА КОЈИ СЕ НАЛАЗЕ НА БУЏЕТУ, А КОНКУРИШУ ЗА СТУДЕНТСКИ ДОМ ПРИЈАВЕ ЋЕ ПРЕДАВАТИ ОД 01.ОКТОБРА ДО 05. НОВЕМБРА 2017. ГОДИНЕ СТУДЕНТСКОЈ СЛУЖБИ

ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТА ЗА ПРИЈАВУ НА КОНКУРС ЗА СТУДЕНТСКИ ДОМ ЗА СТУДЕНТЕ ДОКТОРСКИХ СТУДИЈА СУ:

1. Пријава за сместај у студентски дом (пријаве се налазе у студентској служби)

2. Уверење о материјалном приходу по члану домаћинства
• за период од 01. јануара до 30. јуна 2017. године
• (уверење се подиже у Општини у којој студент има пребивалиште)

3. Фотокопију уверења о завршеним основним студијама

4. Фотокопију уверења о завршеним мастер студијама

5. Доказ да се студент не налази у радном односу, извод из евиденције незапослених лица Националне службе за запошљавање или потврду надлежног органа, којом се потврђује да студент није у радном односу

6. Штампане податке са електронске личне карте или фотокопија старе важеће личне карте

Студенти документа предају од 01. октобра до 05. новембра 2017. године

 

Поткатегорије

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes