Услови за издавање лиценце: 

1.1. Стручни назив образовања (стечено високо образовање):
- дипломирани инжењер саобраћаја (пре ступања на снагу Закона о високом образовању из 2005. године са изменама и допунама, "Службени гласник РС", бр. 76/2005, 100/2007, 97/2008, 44/2010),
- мастер инжењер саобраћаја, са укупно остварених најмање 300 ЕСПБ бодова (у складу са Законом о високом образовању из 2005. године са изменама и допунама, "Службени гласник РС", бр. 76/2005, 100/2007, 97/2008, 44/2010).

1.2. Завршен факултет и студијски програм:
- Универзитету у Београду - Саобраћајни факултет, одсек за ПТТ саобраћај (пре ступања на снагу Закона о високом образовању из 2005. године са изменама и допунама, "Службени гласник РС", бр. 76/2005, 100/2007, 97/2008, 44/2010), односно модули: Поштански саобраћај и мреже и Телекомуникациони саобраћај и мреже (студијски програм другог нивоа студија у складу са Законом о високом образовању из 2005. године са изменама и допунама, "Службени гласник РС", бр. 76/2005, 100/2007, 97/2008, 44/2010);
- Факултет Техничких наука Универзитета у Новом Саду, Департман за саобраћај, смер ПТТ саобраћај (пре ступања на снагу Закона о високом образовању из 2005. године са изменама и допунама, "Службени гласник РС", бр. 76/2005, 100/2007, 97/2008, 44/2010), односно студијски програм Поштански саобраћај и телекомуникације (студијски програм другог нивоа студија у складу са Законом о високом образовању из 2005. године са изменама и допунама, "Службени гласник РС", бр. 76/2005, 100/2007, 97/2008, 44/2010).

Опис делатности: 
- Извођење радова који су везани за системе поштанског и телекомуникационог саобраћаја за потребе интелигентних транспортних система и других система у којима се одвија телекомуникациони саобраћај.
Наведени радови односе се на све врсте објеката у којима постоји потреба за обављање поштанског и телекомуникационог саобраћаја укључујући и објекте за које дозволу за изградњу издаје надлежно Министарство.

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes