Поштовани студенти,
Регулисање статуса студената на докторским академским студијама за школску 2025/2026. годину обавиће се у периоду од среде 26. до петка 28. новембра 2025. године у кабинету 033.
Провера података у е-индекс налогу
Проверите да ли су све ваше уплате школарине евидентиране и да ли су евидентирани сви положени испити. У случају неправилности, молимо Вас да нам се обратите на мејл: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. до 25. новембра 2025. године.
Избор предмета за слушање
Бирање предмета је обавезно и биће омогућено од понедељка 24. до петка 28. новембра 2025. године.
Молимо студенте да упис обаве у предвиђеном термину (лично присуство није неопходно), како би избегли додатне трошкове за накнадни упис и накнадну пријаву/одјаву предмета за слушање.
Потребна документа за Упис:
- Папирни индекс (у индекс се уписују сви одабрани предмети);
- Електронски попуњен и одштампан ШВ-20 образац, који се попуњава на следећем линку: http://sv20.sf.bg.ac.rs/;
- Доказ о уплати накнаде за Универзитетски центар за развој каријере и саветовање студената у износу од 300,00 динара, коју студент уплаћује на рачун Саобраћајног факултетa: 840-1443666-83, модел: 97, позив на број: 1692;
- Доказ о уплати школарине (прва рата) у износу од 25% укупне школарине, коју студент уплаћује на рачун Саобраћајног факултетa: 840-1443666-83, модел: 00, позив на број (сваки студент има свој генерисани позив на број и уплатницу може да погледа на свом е-индекс налогу као пример уплатнице).
Да би студенти регулисали статус студента дужни су да измире све доспеле рате школарине.
Регулисање статуса студената на докторским академским студијама је обавезно за све студенте који желе да наставе студије.
Неуписивањем престаје статус активног студента.
Молимо студенте да поштују термине уписа, како бисмо заједнички спровели упис што ефикасније.
(PDF верзија)
