Poštovani studenti,
Regulisanje statusa studenata na doktorskim akademskim studijama za školsku 2025/2026. godinu obaviće se u periodu od srede 26. do petka 28. novembra 2025. godine u kabinetu 033.
Provera podataka u e-indeks nalogu
Proverite da li su sve vaše uplate školarine evidentirane i da li su evidentirani svi položeni ispiti. U slučaju nepravilnosti, molimo Vas da nam se obratite na mejl: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. do 25. novembra 2025. godine.
Izbor predmeta za slušanje
Biranje predmeta je obavezno i biće omogućeno od ponedeljka 24. do petka 28. novembra 2025. godine.
Molimo studente da upis obave u predviđenom terminu (lično prisustvo nije neophodno), kako bi izbegli dodatne troškove za naknadni upis i naknadnu prijavu/odjavu predmeta za slušanje.
Potrebna dokumenta za Upis:
- Papirni indeks (u indeks se upisuju svi odabrani predmeti);
- Elektronski popunjen i odštampan ŠV-20 obrazac, koji se popunjava na sledećem linku: http://sv20.sf.bg.ac.rs/;
- Dokaz o uplati naknade za Univerzitetski centar za razvoj karijere i savetovanje studenata u iznosu od 300,00 dinara, koju student uplaćuje na račun Saobraćajnog fakulteta: 840-1443666-83, model: 97, poziv na broj: 1692;
- Dokaz o uplati školarine (prva rata) u iznosu od 25% ukupne školarine, koju student uplaćuje na račun Saobraćajnog fakulteta: 840-1443666-83, model: 00, poziv na broj (svaki student ima svoj generisani poziv na broj i uplatnicu može da pogleda na svom e-indeks nalogu kao primer uplatnice).
Da bi studenti regulisali status studenta dužni su da izmire sve dospele rate školarine.
Regulisanje statusa studenata na doktorskim akademskim studijama je obavezno za sve studente koji žele da nastave studije.
Neupisivanjem prestaje status aktivnog studenta.
Molimo studente da poštuju termine upisa, kako bismo zajednički sproveli upis što efikasnije.
(PDF verzija)
