FEBRUARSKI ISPITNI ROK 2017 ODRŽAĆE SE

U PERIODU OD 06.02.2017. DO 20.02.2017. GODINE

PRIJAVA ISPITA U ELEKTRONSKOM INDEKSU VRŠIĆE SE U PERIODU

OD 17.1.2017. DO 23.1.2017. GODINE

!!! Važne napomene !!!:

Samofinansirajući studenti koji plaćaju školarinu ili naknadu troškova za
obnovu godine na rate do 15.1.2017. godine moraju realizovati 60% od ukupne
vrednosti naknade/školarine. U protivnom neće biti prihvaćena prijava ispita
u elektronskom indeksu za februarski ispitni rok 2017. Prilikom plaćanja
voditi računa o novom pozivu na broj.

Samofinansirajući student kome je kod prodekana za studije odobrena molba
nestandardnog sistema plaćanja u ratama ima obavezu da verifikaciju
prijavljenih ispita u elektronskom indeksu obavi na šalteru studentske službe
24.01.2017. godine u periodu od 11 do 13 časova.

Svim studentima kojima do kraja perioda prijavljivanja nije prihvaćena
prijava ispita, dužni su da se 24.01.2017.g. jave na šalter službe od 11 do
13.

JANUARSKI ISPITNI ROK 2017 ODRŽAĆE SE

U PERIODU OD 23.1.2017. DO 10.2.2017. GODINE

PRIJAVA ISPITA U ELEKTRONSKOM INDEKSU VRŠIĆE SE U PERIODU

OD 1.1.2017. DO 15.1.2017. GODINE

!!! Važne napomene !!!:

Samofinansirajući studenti koji plaćaju školarinu ili naknadu troškova za obnovu godine na rate do 15.1.2017. godine moraju realizovati 60% od ukupne vrednosti naknade/školarine. U protivnom neće biti prihvaćena prijava ispita u elektronskom indeksu za januarski i februarski ispitni rok 2017. Prilikom plaćanja voditi računa o novom pozivu na broj.

Samofinansirajući student kome je kod prodekana za studije odobrena molba nestandardnog sistema plaćanja u ratama ima obavezu da verifikaciju prijavljenih ispita u elektronskom indeksu obavi na šalteru studentske službe 16.1.2017. godine u periodu od 11 do 13 časova.

Uplata školarine se vrši popunjavanjem uplatnice u bilo kojoj pošti ili banci na sledeći način:

RAČUN: 840-1443666-83

ŠIFRA PLAĆANjA: 189

MODEL: -

U POZIVU NA BROJ UPLATNICE OBAVEZNO JE NAVESTI:

1 - BROJ INDEKSA sa prefiksom modula (latinična velika slova) - 1

primer: 1-LO150355-1

!!!! Važna napomena !!!:

Odmah nakon uplate (na šalteru Pošte ili Banke) proveriti realizovan poziv na broj odštampan u donjem desnom uglu uplatnice.

Ukoliko postoji greška u odštampanom pozivu na broj zahtevati od službenika na šalteru da odmah ispravi grešku i ponovo odštampa uplatnicu.

skolarinaOASuplatnica

Poštovane kolege i koleginice,

Od 20.12.2016.g. počinje  anketiranje i ocenjivanje pedagoškog rada nastavnika u
zimskom  semestru školske 2016/2017. godine.

Anketiranje možete obaviti u prostorijama Računarskog centra od 08 do 18
časova.

Potrebno je da znate broj indeksa a kod za popunjavanje ankete preuzimate u
Računarskom centru.

 
Prodekan za studije

Potkategorije

Free Joomla! template by Age Themes