РЕГУЛИСАЊЕ СТАТУСА СТУДЕНАТА У ШКОЛСКОЈ 2020/2021. (ОД 5. ДО 9.10.2020.)

Календар активности:

Основне академске студије:
Предаја докумената за упис продужене завршне и обнову четврте године је 7. и 8.10.2020. од 10 до 11 часова на пулту испред Студентске службе.
Препорука је да студенти који планирају да полажу испит у наредном апсолвентском року искористе предложени термин.

Мастер академске студије:
Нема активности у наведеном периоду

Докторске академске студије:
Нема активности у наведеном периоду


Потребна документа:

Попуњен електронски и предат попуњен папирни Индекс.

Електронски попуњен, одштампан и потписан Образац ШВ-20 (http://sv20.sf.bg.ac.rs/).

Уплатницу прве рате школарине за самофинансирајућe студенте на рачун 840-1443666-83, позив на број 1-БРОЈ ИНДЕКСА-1 (за студенте основних академских студија), позив на број 2-БРОЈ ИНДЕКСА-1 (за студенте мастер академских студија), позив на број 4-БРОЈ ИНДЕКСА-1 (за студенте докторских академских студија).
БРОЈ ИНДЕКСА попунити ЛАТИНИЧНИМ писмом и након уплате проверити да ли је шалтерски службеник у Пошти/Банци правилно унео број индекса што подразумева да: нема размака између свих карактера позива на број а нарочито да нема размака између двословне скраћенице модула и нумеричког дела броја индекса. Често се јавља грешка да шалтерски службеник код плаћања двословну скраћеницу модула ЛО („ел о”) замени са ЛØ („ел нула”).


Уплатницу у износу од 100,00 динара за Центар за развој каријере. Уплату извршити на рачун 840-1443666-83, модел 97, позив на број 16-92.

Уплатницу у износу од 500,00 динара за Студентски стандард. Уплату извршити на рачун 160-932916-69 са позивом на број: БРОЈ ИНДЕКСА.

Уплатницу у износу од 600,00 динара за Осигурање студената (ДОБРОВОЉНА). Уплату извршити на рачун 160-932916-69 са позивом на број: БРОЈ ИНДЕКСА.

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes