Одлуку о расписивању конкурса за доделу стипендија задужбине Миливоја Јовановића и Луке Ћеловића за школску 2025/2026. годину можете погледати овде

Пријаву на конкурс за доделу стипендија задужбине Миливоја Јовановића и Луке Ћеловића за школску 2025/2026. годину можете погледати овде

Уговор за конкурс за доделу стипендија задужбине Миливоја Јовановића и Луке Ћеловића за школску 2025/2026. годину можете погледати овде

Уверење за конкурс за доделу стипендија задужбине Миливоја Јовановића и Луке Ћеловића за школску 2025/2026. годину можете погледати овде

Поштовани студенти,

Регулисање статуса студената на докторским академским студијама за школску 2025/2026. годину обавиће се у периоду од среде 26. до петка 28. новембра 2025. године у кабинету 033.
Провера података у е-индекс налогу
Проверите да ли су све ваше уплате школарине евидентиране и да ли су евидентирани сви положени испити. У случају неправилности, молимо Вас да нам се обратите на мејл: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. до 25. новембра 2025. године.
Избор предмета за слушање
Бирање предмета је обавезно и биће омогућено од понедељка 24. до петка 28. новембра 2025. године.
 
Молимо студенте да упис обаве у предвиђеном термину (лично присуство није неопходно), како би избегли додатне трошкове за накнадни упис и накнадну пријаву/одјаву предмета за слушање.
 
Потребна документа за Упис:

  • Папирни индекс (у индекс се уписују сви одабрани предмети);
  • Електронски попуњен и одштампан ШВ-20 образац, који се попуњава на следећем линку: http://sv20.sf.bg.ac.rs/;
  • Доказ о уплати накнаде за Универзитетски центар за развој каријере и саветовање студената у износу од 300,00 динара, коју студент уплаћује на рачун Саобраћајног факултетa: 840-1443666-83, модел: 97, позив на број: 1692;
  • Доказ о уплати школарине (прва рата) у износу од 25% укупне школарине, коју студент уплаћује на рачун Саобраћајног факултетa: 840-1443666-83, модел: 00, позив на број (сваки студент има свој генерисани позив на број и уплатницу може да погледа на свом е-индекс налогу као пример уплатнице).

 
Да би студенти регулисали статус студента дужни су да измире све доспеле рате школарине.

Регулисање статуса студената на докторским академским студијама је обавезно за све студенте који желе да наставе студије.
 
Неуписивањем престаје статус активног студента.
 
Молимо студенте да поштују термине уписа, како бисмо заједнички спровели упис што ефикасније. 
 
(PDF верзија)
 

Поштовани студенти,

Регулисање статуса студената на мастер академским студијама за школску 2025/2026. годину обавиће се у четвртак 20. новембра 2025. године, у сали 128, према следећој сатници:

  • 09:00 часова: студенти уписани школске 2024/2025. године на мастер академске студије, који нису одбранили мастер рад закључно са 14. новембром 2025. године, у обавези су да изврше упис у школску 2025/26. годину.
  • 10:00 часова: студенти уписани 2023/24. године на мастер академске студије, који нису одбранили мастер рад закључно са 14. новембром 2025. године, у обавези су да изврше упис у школску 2025/26. годину. уз поднету Молбу за продужетак рока за упис у трећу школску годину.
  • 10:00 часова: студенти уписани 2022/23. године и раније, на мастер академске студије, који нису одбранили мастер рад и имају право изврше упис у школску 2025/2026. годину, у обавези су да изврше упис у школску 2025/26. годину, уз позитивно решену молбу. Решења молби је могуће преузети савког радног дана до 13 часова у кабинету 033.

Провера података у е-индекс налогу
Проверите да ли су све ваше уплате школарине евидентиране и да ли су евидентирани сви положени испити. У случају неправилности, молимо Вас да нам се обратите на мејл: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. до 17. новембра 2025. године.
Избор предмета за слушање
Бирање предмета у е-индексу је обавезно и биће омогућено од 17. до закључно са 20. новембром 2025. године до 23:55 часова.
 
Молимо студенте да упис обаве у предвиђеном термину (лично присуство није неопходно), како би избегли додатне трошкове за накнадни упис и накнадну пријаву/одјаву предмета за слушање.
 
Потребна документа за Упис:

  • Папирни индекс (у индекс се уписују сви одабрани предмети);
  • Електронски попуњен и одштампан ШВ-20 образац, који се попуњава на следећем линку: http://sv20.sf.bg.ac.rs/
  • Доказ о уплати накнаде за Универзитетски центар за развој каријере и саветовање

студената у износу од 300,00 динара, коју студент уплаћује на рачун Саобраћајног
факултетa: 840-1443666-83, модел: 97, позив на број: 1692;

  • Доказ о уплати школарине (прва рата) у износу од 25% укупне школарине, коју студент уплаћује на рачун Саобраћајног факултетa: 840-1443666-83, модел: 00, позив на број (сваки студент има свој генерисани позив на број и уплатницу може да погледа на свом е-индекс налогу као пример уплатнице).

 
Да би студенти регулисали статус студента дужни су да измире све доспеле рате школарине.

Регулисање статуса студената на мастер академским студијама је обавезно за све студенте који желе да наставе студије (и за студенте којима је преостала само одбрана мастер рада). Неуписивањем престаје статус активног студента.
 
Молимо студенте да поштују распоред долазака како бисмо заједнички спровели упис што ефикасније. 
 

 

Потребна документа за промену модула:
1. Попуњена и својеручно потписана Молба за промену модула;
2. Уверење о положеним испитима (Захтев се подноси на шалтеру Службе за студентске послове).
 
Потребна документа се могу предати у периоду од понедељка 17. до петка 21. новембрa 2025. године, oд 11 до 13 часова на шалтеру Службе за студентске послове.

Служба за студентске послове

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes