Poštovani studenti,
Molimo vas da pažljivo pročitate ovo obaveštenje i blagovremeno preduzmete potrebne predupisne i upisne aktivnosti.
Period upisa u više godine osnovnih akademskih studija za školsku 2025/2026. godinu obaviće se u periodu od ponedeljka 3. novembra do četvrtka 6. novembra 2025. godine, prema rasporedu upisa koji će biti naknadno objavljen na sajtu Fakulteta, obaveštenjem na e-studentu i studentskim mejl adresama.
Provera podataka u e-indeks nalogu
Proverite da li su sve vaše uplate školarine evidentirane i da li su evidentirani svi položeni ispiti. U slučaju nepravilnosti, molimo Vas da nam se obratite na mejl: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. do 30. oktobra 2025. godine.
Izbor predmeta za slušanje
Biranje predmeta je obavezno i biće omogućeno nakon završetka vanrednog roka koji će se održati 28. i 29. oktobra 2025. godine. Odmah po evidentiranju ispitnih spiskova i ocena iz tog roka, studenti će imati rok od 4 (četiri) dana i to u periodu od 30. oktobra do 2. novembra da izaberu predmete za slušanje u e-indeksu (obavezne i izborne predmete):
- prvo se biraju predmeti koji se ponovo slušaju (nisu položeni u prethodnoj, školskoj 2024/2025. godini),
- zatim predmeti koji se prvi put slušaju, do ukupno 60 ESPB bodova.
- Eventualnu promenu izbornog predmeta student će moći bez naknade da izvrši isključivo slanjem mejla na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. zaključno sa 9. novembrom 2025. godine, do ponoći.
Molimo studente da upis obave u predviđenom terminu (lično prisustvo nije neophodno), kako bi izbegli dodatne troškove za naknadni upis i naknadnu prijavu/odjavu predmeta za slušanje.
Potrebna dokumenta za Upis:
- indeks (u indeks se upisuju svi odabrani predmeti);
- Elektronski popunjen i odštampan ŠV-20 obrazac, koji se popunjava na sledećem
linku: sv20.sf.bg.ac.rs;
- Dokaz o uplati naknade za Univerzitetski centar za razvoj karijere i savetovanje
studenata u iznosu od 300,00 dinara, koju student uplaćuje na račun Saobraćajnog
fakulteta: 840-1443666-83, poziv na broj: 16-92;
- Za studenta koji se upisuje u statusu samofinansirajućeg studenta Dokaz o uplati školarine (prva rata) u iznosu od 25% ukupne školarine, koju student uplaćuje na račun Saobraćajnog fakulteta: 840-1443666-83, model: 97, poziv na broj (svaki student ima svoj generisani poziv na broj i uplatnicu može da pogleda na svom e-student nalogu kao primer uplatnice).
Studenti koji žele da prijave dodatne predmete preko 60 ESPB, do najviše 90 ESPB bodova, u obavezi su da na upisu predaju Molbu sa dokazom o uplati naknade prema Cenovniku za školsku 2025/2026. godinu (na dnu Molbe se nalazi instrukcija za plaćanje).
Dodatni bodovi se naplaćuju po ceni boda od 2.167,00 dinara. Nakon završetka upisa, školarina će se obračunati po prijavljenim ESPB bodovima, a budžetskim studentima će se u e-indeksu prikazati iznos naknade za dodatne bodove.
Studenti kojima ističe dvostruki broj školskih godina tj. osam godina aktivnog studiranja (u rok se ne računa vreme mirovanja prava i obaveza, odobrenog studentu u skladu sa Statutom) u obavezi su da na upisu predaju Molbu za produžetak roka za završetak studija do isteka roka u trostrukom broju školskih godina potrebnih za realizaciju studijskog programa, sa dokazom o uplati naknade prema Cenovniku za školsku 2025/2026. godinu (na dnu Molbe se nalazi instrukcija za plaćanje).
Da bi studenti izvršili upis u narednu godinu studiranja dužni su da izmire sve dospele rate školarine kao i da ispune obavezu vrednovanja rada nastavnika i saradnika za oba semestra školske 2024/2025. godine, online na adresi https://ankete.sf.bg.ac.rs./ putem računara ili laptopa (ne može upotrebom mobilnog telefona), u periodu od 22. oktobra do 2. novembra 2025. godine.
Upis u višu godinu studija je obavezan za sve studente koji žele da nastave studije (i za studente kojima je preostala samo odbrana završnog rada). Neupisivanjem prestaje status aktivnog studenta.
Molimo studente da poštuju raspored upisa i prozivke, kako bismo zajednički sproveli upis što efikasnije.