Kalendar aktivnosti:

Osnovne akademske studije:
Predaja dokumenata za upis u drugu godinu studija, za studente koji su u školskoj 2020/21. godini ostvarili minimum 48 bodova, je u ponedeljak, 18.10.2021. od 09 do 10 časova na pultu ispred Studentske službe.

Predaja dokumenata za upis u treću godinu studija, za studente koji su u školskoj 2020/21. godini ostvarili minimum 48 bodova i položili sve predmete iz prve godine studija, je u utorak, 19.10.2021. od 09 do 10 časova na pultu ispred Studentske službe.
Predaja dokumenata za upis u četvrtu godinu studija, za studente koji su u školskoj 2020/21. godini ostvarili minimum 48 bodova i položili sve predmete iz druge godine studija, je u sreda, 20.10.2021. od 09 do 10 časova na pultu ispred Studentske službe.

Predaja dokumenata za upis produžene završne i obnovu četvrte godine je u četvrtak  21.10.2021. od 09 do 10 časova na pultu ispred Studentske službe.
Preporuka je da studenti koji planiraju da polažu ispit u narednom apsolventskom roku iskoriste predloženi termin.

Predaja dokumenata za studente kojima je molbom odobrena promena modula, status mirovanja, produžetak roka za završetak studija i umanjenje školarine je u četvrtak 21.10.2021. od 09 do 10 časova na pultu ispred Studentske službe.

Master akademske studije:
Predaja dokumenata za obnovu godine je u četvrtak  21.10.2021. od 09 do 10 časova na pultu ispred Studentske službe

Doktorske akademske studije:
Predaja dokumenata za obnovu ili upis u narednu godinu studija je u petak, 22.10.2021. od 11 do 13 časova na šalteru Studentske službe.

Potrebna dokumenta:

  • Popunjen elektronski i predat popunjen papirni Indeks.
  • Elektronski popunjen, odštampan i potpisan Obrazac ŠV-20 (http://sv20.sf.bg.ac.rs/).
  • Uplatnicu prve rate školarine za samofinansirajuće studente na račun 840-1443666-83, poziv na broj 1-BROJ INDEKSA-1 (za studente osnovnih akademskih studija), poziv na broj 2-BROJ INDEKSA-1 (za studente master akademskih studija), poziv na broj 4-BROJ INDEKSA-1 (za studente doktorskih akademskih studija).

BROJ INDEKSA popuniti LATINIČNIM pismom i nakon uplate proveriti da li je šalterski službenik u Pošti/Banci pravilno uneo broj indeksa što podrazumeva da: nema razmaka između svih karaktera poziva na broj a naročito da nema razmaka između dvoslovne skraćenice modula i numeričkog dela broja indeksa. Često se javlja greška da šalterski službenik kod plaćanja dvoslovnu skraćenicu modula LO („el o”) zameni sa LØ („el nula”).

  • Uplatnicu u iznosu od 100,00 dinara za Centar za razvoj karijere. Uplatu izvršiti na račun 840-1443666-83, model 97, poziv na broj 16-92.
  • Uplatnicu u iznosu od 500,00 dinara za Studentski standard. Uplatu izvršiti na račun 160-932916-69, model (-) sa pozivom na broj: BROJ INDEKSA.
  • Uplatnicu u iznosu od 600,00 dinara za Osiguranje studenata (DOBROVOLjNA). Uplatu izvršiti na račun 160-932916-69, model (-) sa pozivom na broj: BROJ INDEKSA.

Uslovi upisa:

  • Pri upisu svake školske godine student se opredeljuje za predmete iz studijskog programa. Student koji se finansira iz budžeta opredeljuje se za onoliko predmeta koliko je potrebno da se ostvari najmanje 60 ESPB bodova, osim ako mu je do kraja studijskog programa ostalo manje od 60 ESPB bodova.
  • Student koji ne položi ispit iz obaveznog predmeta u tekućoj školskoj godini, u narednoj školskoj godini upisuje isti predmet.
  • Student koji ne položi izborni predmet, može ponovo upisati isti, ili se opredeliti za drugi izborni predmet
  • Školarina se obračunava srazmerno broju ESBP bodova za predmete za koje se student opredelio. Budžetski studenti pored prenetih predmeta iz prethodnih godina studiranja, plaćaju cenu ESPB bodova za izabrane predmete koji su preko 60 ESPB bodova predmeta godine studija za koju imaju budžetski status u tekućoj školskoj godini.
  • Student koji u poslednjoj godini studija ima status studenta koji se finansira iz budžeta, zadržava pravo da se finansira iz budžeta najduže godinu dana po isteku redovnog trajanja studija. Student koji ne ostvari ovo pravo u narednoj školskoj godini nastavlja studije u statusu studenta koji se sam finansira.

I ove godine je raspisan konkurs za prijavljivanje akademskih radova i drugih stvaralačkih dostignuća studenata radi njihovog kvalifikovanja za učešće na TESLINIM DANIMA ENERGETIKE. To je učinjeno u skladu sa Sporazumom koji je pre tri godine godine Fondacija "Nikola Tesla" iz Beograda potpisala sa Poslovnim udruženjem "Elektromašinogradnja" iz Beograda, Elektrotehničkim i Mašinskim fakultetima u Beogradu i Fakultetom inženjerskih nauka u Kragujevcu, a koji reguliše principe organizovanja i finansiranja naučno-stručne manifestacije studenata Republike Srbije, koja se sada po trinaesti put, u novom formatu, održava pod nazivom TESLINI DANI ENERGETIKE. Cilj te manifestacije je da podstiče razvoj kvalitetnih stručnjaka za potrebe energetike i elektromašinogradnje i da se promoviše lik i delo Nikole Tesle, i ostvarenja studenata koji studiraju na univerzitetima Republike Srbije.

ELEKTROMAŠINOGRADNjA je finansijski pokrovitelj TESLINIH DANA ENERGETIKE, tj. TESLINE NAGRADE ZA STVARALAŠTVO MLADIH i ostalih studentskih nagrada, kao i koktela za učesnike događaja.

FAKULTETI su nosioci organizacije TESLINIH DANA ENERGETIKE, pri čemu će ove godine glavni nosilac organizacije biti IMP-Automatika d.o.o. je jedno od vodećih preduzeća u sastavu Instituta "Mihajlo Pupin" u Beogradu.

U prilogu se nalazi tekst objavljenog konkursa (pdf).

Informacije su direktno stigle iz glavne DAAD kancelarije u Bonu, a originalna poruka sledi:

We are currently promoting our “Research in Germany” virtual fair with universities of applied sciences, which takes place on Oct. 14th, 2021, and would like to inform students and young researchers about PhD positions, research career and funding opportunities in Germany. The event is open to anyone interested in conducting applied research in Germany; it is free of charge and will be held in English.

Interested in applied research in Germany? Join us at our virtual career fair with universities of applied sciences (UAS) on 14 October 2021. Find out what makes the UAS so unique and what they have to offer for you! For more details and to register, visit:

www.research-in-germany.org/virtualfair_UAS

Hoping that our offer meets your interest, we would appreciate very much your support in spreading this news. We would be very glad, if we could win many interested participants from your region.

 

With warm regards,

Your „Research in Germany“-Team

 

DAAD – Deutscher Akademischer Austauschdienst

German Academic Exchange Service (DAAD)

Kennedyallee 50

53175 Bonn - Germany

http://www.daad.de

www.research-in-germany.org

No events
IMAGE Svečana dodela diploma (28.6.2024.) - Galerija fotografija
Pogledajte fotografije sa svečane dodele diploma, održane 28. juna 2024. godine.

Free Joomla! template by Age Themes