Nakon dobijanja diploma i saplementa diplome iz Rektorata Univerziteta u Beogradu, Saobraćajni fakultet organizuje svečanu dodelu diploma.

Diplomci se obaveštavaju telefonom o dobijenim diplomama i saplementima.

Budući da se većina naših diplomaca zaposli u periodu od 6 meseci nakon diplomiranja, svečana dodela se organizuje od ove školske godine u dva termina.

Svečana dodela Diploma završenih Osnovnih i Master akademskih studija Diplomiranim inženjerima i Diplomiranim masterima Saobraćajnog fakulteta, održaće se drugi put ove godine na dan 29.06.2022. godine, (zbog prijemnog ispita) sa početkom u 09 časova u svečanoj sali 125.

Pozivamo sve nastavnike i saradnike i nenastavno osoblje Fakluteta da zajedno proslavimo ovaj svečani čin.

Svečanoj podeli diploma mogu prisustvovati i članovi uže porodice. Pozivamo Vas da zajednički proslavimo ovaj svečani čin!

Prodekan za studije

Poštovane koleginice i poštovane kolege,

Julski ispitni rok se održava u periodu 27.06.2022.g. do 17.07.2022.g. u prostorijama Fakulteta, u skladu sa odgovarajućim preporukama i merama za sprečavanje i suzbijanje zarazne bolesti COVID-19.

Prijavljivanje za Julski rok  će trajati u periodu od 11.06. do 19.06.2022.g.

Dani žalbe za prijavljivanje  su od 20.6. do 21.06 .

--------------------------

Septembarski  i Avgustovski ispitni rok se održavaju u periodu 29.08.2022.g. do 25.09.2022.g. u prostorijama Fakulteta, u skladu sa odgovarajućim preporukama i merama za sprečavanje i suzbijanje zarazne bolesti COVID-19.

Prijavljivanje za Avgustovski rok  će trajati u periodu od 13.8. do 21.08.2022.g.

Dani žalbe za prijavljivanje  su od 22.8. do 23.08 . Avgustovski Rok je od 29.8 do 11.09.

-------------------------

Prijavljivanje za Septembarski rok  će trajati u periodu od 27.8. do 04.09.2022.g.

Dani žalbe za prijavljivanje  su od 05.09.. do 06.09.. Septembarski Rok je od 12.09. do 25.09.

Samofinansirajući studenti prilikom prijavljivanja za avgustovski rok moraju uplatiti 20% od ukupne vrednosti školarine (to jest  u ukupnom iznosu 100% od vrednosti školarine).

Prodekan za studije

Uvažene koleginice i kolege,

Koristimo ovu priliku da Vas obavestimo da je Univerzitet u Beogradu otvara poziv za prijavljivanje za realizaciju individualne mobilnosti u okviru Ključne akcije 103 Erazmus+ programa mobilnosti studenata za odlazak na stučne prakse – student mobility for traineeships.

Poziv će biti otvoren u petak, 03. juna 2022. godine, u 15:00 časova.
Prijave se kao i do sada vrše isključivo preko onlajn platforme Univerziteta u Beogradu MobiON (https://mobion.bg.ac.rs/).

U okviru Ključne akcije 103 (mobilnost u zemljama EU i Islandu, Lihtenštajnu, Norveškoj, Severnoj Makedoniji i Turskoj) studenti i zaposleni UB mogu da konkurišu za realizaciju mobilnosti u okviru programa stručne prakse na partnerskim institucijama u inostranstvu ili drugim organizacijama, kako je precizirano u otvorenom pozivu na platformi MobiON.  Napominjemo da okviru ovog poziva mobilnost studenata može biti realizovane najkasnije do 31. marta 2023. godine.

Rok za podnošenje prijava ističe 30. juna 2022. godine u 23:59 časova.

Imajući ovo u vidu, najljubaznije molimo sve nadležne službe fakulteta i instituta Univerziteta u Beogradu da u skladu sa internim procedurama i komunikacionim kanalima blagovremeno obaveste sve zainteresovane studente o ovoj trening mogućnosti, a ESPB koordinatore da striktno poštuju rokove za evaluaciju i rangiranje pristiglih prijava.

Dodatne informacije o studentskim praksama, uslovima i relevantnoj konkursnoj dokumentaciji, kao i prijavni formular, dostupni su na sledećem
linku:
https://mobion.bg.ac.rs/erasmus+/how-to-apply/ka103/required-documents-ka103-outgoing-students-for-traineeships
.

Za sva eventualna pitanja i nedoumice, molimo Vas da kontaktirate Erazmus+ tim Univerziteta u Beogradu (https://mobion.bg.ac.rs/erasmus+/contact)

U cilju unapređenja kvaliteta nastave, molim studente da pristupe anonimnom anketiranju nastavnika i saradnika u letnjem semestru šk. 2021/2022, radi ocene pedagoškog rada nastavnika i saradnika.

Anonimnu anketu nastavnika i saradnika u letnjem semestru 2021/2022.g., studenti su obavezni da obave on line ankete na linku: https://ankete.sf.bg.ac.rs/

Anketa počinje 31.05.2022.g. i završava se 10.06.2022.g. u ponoć.

Studenti koji su prijavili slušanje i polaganje predmeta za 2021/2022 akademskoj godini, su dužni i da obave celokupnu anketu (ocena na sva pitanja) barem jednog nastavnika i barem jednog saradnika angažovanog na tom predmetu, koji je student prijavio za slušanje i polaganje u 2021/2022 akademskoj godini.

Student koji ne obavi celokupnu anketu pedagoškog rada nastavnika i saradnika, ne može prijaviti ispite za polaganje u julskom i avgustovskom i septembarskom ispitnom roku u 2021/2022 akademskoj godini.

Student koji je upisani na dva modula, moraju obaviti anketu na svim modulima na kojima studiraju.

Tehnologija ocenjivanja pedagoškog rada nastavnika i saradnika je istovetna kao do sada, a anonimnost je zagarantovana.

Nakon kompletiranja ankete, studentu se u elektronskom indeksu pojavljuje informacija da je student obavio obaveznu aktivnost ankete i student može nakon toga prijaviti ispite u julskom i avgustovskom i septembarskom ispitnom roku u 2021/2022 akademskoj godini

Prodekan za studije

Poštovane koleginice i poštovane kolege,

Junski i Julski ispitni rok se održavaju u periodu 13.06.2022.g. do 17.07.2022.g. u prostorijama Fakulteta, u skladu sa odgovarajućim preporukama i merama za sprečavanje i suzbijanje zarazne bolesti COVID-19. Samofinansirajući studenti prilikom prijavljivanja za junski rok moraju uplatiti 20% od ukupne vrednosti školarine (u ukupnom iznosu 80% od vrednosti školarine). Prijavljivanje za junski rok će trajati u periodu od 29.05. do 06.06.2022.g.

Samofinansirajući studenti prilikom prijavljivanja za avgustovski rok moraju uplatiti 20% od ukupne vrednosti školarine (to jest u ukupnom iznosu 100% od vrednosti školarine).Vreme prijavljivanja biće naknadno objavljeno.

Free Joomla! template by Age Themes