Univerzitet u Beogradu i Grad Beograd pozivaju studente završnih godina osnovnih i master studija da postanu deo 11. generacije polaznika programa univerzitetske radne prakse BG PRAKSA i iskoriste priliku za sticanje radnog iskustva u struci.

Ovog leta 135 studenata Univerziteta u Beogradu imaće priliku da obavi tromesečnu radnu praksu u nekoj od sledećih ustanova:

Preduzeća: JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“, JP „Gradsko stambeno” , JKP „Beograd put“, JP „Beogradska tvrđava“, JKP „Veterina Beograd“, JKP „Infostan tehnologije“ Beograd, JKP za javne garaže i parkirališta „Parking servis”, Turistička organizacija Beograda, JKP „Pogrebne usluge”, gradska opština Savski venac, ustanove kulture: Biblioteka grada Beograda, Biblioteka „Milutin Bojić“, Biblioteka „Dimitrije Tucović“ Lazarevac, Dom omladine Beograda, BITEF teatar, Muzej afričke umetnosti – zbirka Vede i dr Zdravka Pečara, Muzej grada Beograda, Zavod za zaštitu spomenika kulture grada Beograda, Istorijski arhiv Beograda, Kancelarija za mlade, Gradsko veće, kao i 11 sekretarijata Gradske uprave.

Svim polaznicima programa tokom tri meseca trajanja prakse biće obezbeđena novčana nadoknada. Angažovanje u programu, kao prepoznata relevantna vannastavna aktivnost studenata Univerziteta u Beogradu, nosi i dodatne /nekumulativne/ ESPB bodove.

Svaki polaznik prakse imaće neposredno određenog mentora iz reda zaposlenih.

Tokom realizacije programa ove godine biće uključeno ukupno 90 mentora na 82 različite pozicije u gradskim preduzećima, ustanovama kulture, bibliotekama, muzejima, sekretarijatima gradske uprave i opštinama koje učestvuju u programu.

Konkurs sa svim detaljima o lokacijama i pozicijama za praksu, opisom posla, uslovima za svaku poziciju i potrebnim dokumentima nalazi se na sajtu Centra za razvoj karijere, na stranici http://www.razvojkarijere.bg.ac.rs/bgpraksa

Na istoj strani sajta istaknuti su važni datumi vezani za proces prijave, predselekciju, selekciju, odgovori na najčešće postavljena pitanja, link ka prijavnom formularu za konkurs, kao i “Vodič kroz konkurs” sa pozicijama organizovanim prema fakultetima.

Na konkurs se mogu prijaviti zainteresovani studenti završnih godina osnovnih i master studija u skladu sa navedenim uslovima konkursa za raspisane pozicije.

Za sve kandidate neophodno je da prilože skeniranu potvrdu o redovnom studiranju sa odgovarajućeg fakulteta.

Konkurs je otvoren od 12.aprila do 4. maja 2022. godine u ponoć, a prvi dan prakse biće 1. jul 2022.

O PROGRAMU BG PRAKSA:

Program se realizuje od 2010. godine za redom zahvaljujući uspešnoj saradnji Univerziteta u Beogradu i Grada Beograda, a osmislio ga je Centar za razvoj karijere i savetovanje studenata Univerziteta u Beogradu. Program je rezultat zajedničkog nastojanja da što veći broj studenata Univerziteta u Beogradu stekne praktična znanja, veštine i relevantno radno iskustvo tokom studija i tako unapredi svoje akademsko obrazovanje; proistekao iz potrebe da se što većem broju mladih ljudi sa univerzitetskom diplomom pruži podrška u profesionalnom usavršavanju, ali i prepoznavanje važnosti ideje da koncept društveno odgovornog poslovanja postane integralni deo poslovnih strategija javnih preduzeća u Beogradu. Do sada je kroz program BG praksa prošlo preko 2000 studenta sa 27 fakulteta Univerziteta u Beogradu.

Informacije o programu BG Praksa možete pronaći ovde.

 

 

 

Akademija umetnosti Novi Sad Vas sa zadovoljstvom poziva na
Četvrto takmičenje mladih iz engleskog jezika Pojas i put
&
Čajna dejli (China Daily) međunarodno takmičenje iz engleskog jezika 21st Century Cup

KATEGORIJA:
NACIONALNO TAKMIČENjE IZ ENGLESKOG JEZIKA – OTVOREN POZIV
21st Century Cup je takmičenje iz engleskog jezika namenjeno ljubiteljima javnog nastupa širom sveta koje je 1996. godine inicirala Čajna dejli.
Takmičenje mladih iz engleskog jezika Pojas i put inicirano je 2019. godine.

KAKO SE PRIJAVITI
Četvrto takmičenje iz engleskog jezika Pojas i put i Čajna dejli međunarodno takmičenje iz engleskog jezika 21st Century Cup otvoreni su za prijavu đaka i studenata srpskog državljanstva (srednje škole, fakulteti i akademije) starosti od 16 do 27 godina
Podnosioci prijave treba da pripreme:
1. Govor na temu As the time goes by, all things are revealed
(usmeno izlaganje bez čitanja)
2. Trajanje govora: maksimalno 4 minuta
3. Video snimak govora
4. Pisani tekst govora (500 reči)
5. Prijavni formular

Video snimak + pisani tekst govora + popunjen prijavni formular poslati na:
https://akademija.uns.ac.rs/21st-century-cup-application/

KRAJNjI ROK ZA PRIJAVE: 20. maj 2022.

Polufinale i finale takmičenja će se održati u avgustu 2022. godine u Kini ukoliko to uslovi pandemije dozvole.
Tačan datum će biti naknadno objavljen.


Ambasada Francuske i Fondacija Tempus u saradnji sa Francuskim institutom, Asocijacijom AFA, Francusko-srpskom privrednom komorom i Infostudom, pozivaju sadašnje i svršene studente inženjerskih n​auka i istraživače, na događaj posvećen temi digitalizacije industrijskih procesa i mogućnosti zapošljavanja u ovom sektoru, koji će se održati u sredu, 13. aprila 2022. od 9:30 do 17 časova, uživo u Muzeju nauke i tehnike u Beogradu (Skenderbegova 51). Radni jezik događaja je engleski.
Više detalja možete da pogledate ovde.


Ovaj celodnevni događaj čine dva komplementarna dela. Tokom prepodneva, u okviru Foruma inovacija, održaće se okrugli sto na temu digitalizacije industrijskih procesa, gde će biti predstavljene inovacije u ovom domenu, kao i mogućnosti za finansiranje istraživanja.



U poslepodnevnom delu, koji se realizuje kao deo inicijative „Study in France – work in Serbia", predstavnici prestižnog francuskog univerziteta Institut Mines-Telecom i inicijative Digitalna Srbija upoznaće aktuelne i svršene studente sa mogućnostima za rad u ovom sektoru nakon studija, kao i sa prednostima na tržištu rada za studente koji su deo studija završili u inostranstvu. Nakon toag, učesnici će imati priliku za speed dating sa predstavnicima ljudskih resursa kompanija-članica Francusko-srpske privredne komore, gde će moći da se informišu o ovim kompanijama, postave pitanja i ostave svoj CV.



Događaj je pre svega namenjen svršenim i sadašnjim studentima (inženjerima) Elektrotehničkog, Mašinskog, Prirodno-matematičkog, Poljoprivrednog, Tehnološkog i srodnih fakulteta, te istraživačima, kompanijama koje se bave digitalnim inovacijama, predstavnicima univerziteta i instituta.



Svi zainteresovani za učešće mogu se prijaviti popunjavanjem ovog prijavnog formulara do nedelje, 10. aprila 2022.godine u 23.59 ili do popune slobodnih mesta. Ukoliko budete imali tehničkih problema prilikom prijave ili su Vam potrebne dodatne informacije u vezi sa događajem, možete se obratiti Informativnom centru Fondacije Tempus putem imejla Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. ili telefona 011 3342 430, opcija 1.

GOSTUJUĆE PREDAVANjE

Gospodin TAUG MIN, reginonalni direktor u kompaniji Huawei International Pte Ltd· održaće gostujuće predavanje studentima treće i četvrte godine Odseka za logistiku, na temu: “HUAWEI LOGISTICS INTRODUCTION“. Predavanje će se održati 24. 03. 2022. godine sa početkom u 12 časova, a pored upoznavanja studenta sa logističkim rešenjima u kompaniji Huawie obuhvatiće i sledeće:

  • Introduction of Huawei and job positions
  • Introduction of Huawei internship program
  • Questions and answers
No events
IMAGE Svečana dodela diploma (28.6.2024.) - Galerija fotografija
Pogledajte fotografije sa svečane dodele diploma, održane 28. juna 2024. godine.

Free Joomla! template by Age Themes