Centar za razvoj karijere i savetovanje studenata Univerziteta u Beogradu poziva studente prve godine da se upišu na mejling listu putem stranice http://www.razvojkarijere.bg.ac.rs/registracijastudenta kako bi redovno bili obaveštavani o svim programima koje Centar realizuje i različitim prilikama za usavršavanje koje će im biti na raspolaganju tokom studiranja.

Studenti prve godine mogu zakazati karijerno ili psihološko savetovanje putem stranice http://www.razvojkarijere.bg.ac.rs/zakazite-savetovanje ukoliko žele da razgovaraju o snalaženju u novim životnim okolnostima, tremi, tehnikama učenja, organizaciji obaveza ili specifičnim stresnim situacijama u kojima se nalaze. Zakazivanje savetovanja je jednostavno – nakon popunjenog formulara savetnica kontaktira studenta/studentkinju radi zakazivanja termina. Sesija se može organizovati uživo u zgradi Rektorata Univerziteta u Beogradu ili onlajn.

Novi studenti mogu pronaći i različite korisne resurse na sajtu Centra, kao što je materijal o izazovima na početku studiranja, upravljanju stresom,  efikasnom učenju, upravljanju vremenom i mnogim drugim temama koje su relevantne za period koji je pred njima.

Ukoliko su zainteresovani za ovakve i slične teme, studenti mogu nastaviti pretragu na strani „Zum kafice“ i „Virtuelni savetnik“ , ili kontaktirati Centar putem elektronske pošte: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. ili telefona: 011 32 07 415 kako bi se detaljnije informisali o njegovom radu i uslugama.

Svim novim studentima Centar za razvoj karijere i savetovanje studenata Univerziteta u Beogradu želi dobrodošlicu i uspešno studiranje.

Centar za razvoj karijere i savetovanje studenata je organizaciona jedinica Univerziteta u Beogradu koja se bavi karijernim vođenjem i savetovanjem mladih na svim nivoima studija, tokom studiranja i neposredno nakon diplomiranja. Centar doprinosi da mladi tokom studija stiču saznanja o svetu poslovanja i veštine koje će im biti od značaja pri zapošljavanju. Svojim programima Centar usmerava i priprema studente za uspešni prelazak na sledeći nivo razvoja karijere nakon diplomiranja. Usluge i programi Centra su namenjeni studentima Univerziteta u Beogradu tokom studija i dve godine nakon diplomiranja.

Studentima osnovnih akademskih studija odobrava se održavanje vanrednog ispitnog roka „Septembar-2 2024 (OAS)” u školskoj 2023/2024. godini u periodu od 23.9. do 27.9.2024. godine.

Studenti mogu prijaviti najviše jedan ispit u periodu od petka, 20.9.2024. zaključno sa nedeljom, 22.9.2024. god. do 23:59 časova.

Svi studenti koji su prijavili ispit u vanrednom roku, bez obzira na status budžetskog ili samofinansirajućeg studenta, su u obavezi da u skladu sa važećim cenovnikom (član 12. stav 8.) izvrše uplatu naknade u visini od 3.900,00 RSD na račun Saobraćajnog fakulteta najkasnije do petka, 20.9.2024 da bi se do ponedeljka izvršilo elektronsko proknjiženje uplate i novčana sredstva blagovremeno deponovala u kasu elektronskog indeksa i validacija (ispunjenje uslova za prihvatanje) prijavljenog ispita:
- Uplatilac: Ime i prezime, ulica i broj, mesto stanovanja
- Svrha uplate: Vanredni rok Septembar-2 2024
- Primalac: Saobraćajni fakultet, Vojvode Stepe 305, Beograd
- Model: [-], Poziv na broj: 1-BROJ INDEKSA-2

Napomena:
Strogo se pridržavati tačnosti unosa dela poziva na broj „BROJ INDEKSA” koji podrazumeva kombinaciju skraćenice modula i broja indeksa STROGO U LATINIČNOM zapisu (npr. ZE123456, LO123456). Naglasiti zaposlenom licu na uplatnom mestu (Pošta, banka, menjačnica, ...) da ne greši u unosu broja indeksa (nije „ŽE” nego „ZE” i/ili nije „el nula” nego „el o”).

Obratiti pažnju da, zajedno sa prefiskom „1-” i sufiksom „-2”, celokupan poziv na broj bude bez razmaka između svih znakova.

U ponedeljak, 23.9.2024. oko 10 časova proveriti u elektronskom indeksu da li je prihvaćena prijava ispita. Ukoliko prijava nije prihvaćena period žalbe za vanredni ispitni rok je ISTOG i NAREDNOG dana na šalteru Službe za studentske poslove od 11 do 13 časova. Naknadnih termina za prijavu i prihvatanje ispita neće biti.

Ugovor o saradnji na ostvarivanju stručne prakse studenata Saobraćajnog fakulteta Univerziteta u Beogradu u inostranstvu

zaključen između:

IAESTE Srbija - (Nacionalni odbor za međunarodnu razmenu studenata za stručnu praksu) i Saobraćajnog fakulteta Univerziteta u Beogradu

Ugovor može da se pogleda ovde (.doc).

U petak, 13.septembra 2024. godine u 11.15h u Sali 128 Univerziteta u Beogradu – Saobraćajnog fakulteta, uvaženi kolega Goran Vuk će održati predavanje pod nazivom "Danish National Travel Model".

Predavanje će biti održano na engleskom jeziku u trajanju od 40 minuta, a nakon toga je predviđena diskusija na srpskom jeziku (u trajanju od oko 20 minuta).

Kratak opis predavanja:

All EU countries own some kind of a National Travel model. Such a model is used in feasibility studies connected to major infrastructure projects. Also, mobility planning and transport analyses benefit from this type of models. Denmark got the first version of the National Travel model in 2010. The model was built at the TU Copenhagen and up to 2022 it was the property of the University. Since then, Danish Road Directorate (Vejdirektoratet) took over the ownership. The present project includes the major upgrade of the model, where also the passenger demand model is included.

This lecture is about the modelling activities included in the Passenger Demand of the Danish National Travel model.

Dodatne informacije o biografiji predavača možete naći na linku:

Predavanje Dr Goran Vuk - Danish National Travel Model - petak, 13.septembra 2024. (bg.ac.rs)

Univerzitet u Beogradu je za svoje studente dobio na raspolaganje jednu stipendiju japanske Fondacije ITO za školsku 2025/26. godinu. Osnovni uslovi za odobravanje stipendije su sledeći:

  1. Kandidat mora biti nominovan od strane Univerziteta u Beogradu;
  2. Kandidat mora biti državljanin Republike Srbije (što dokazuje Uverenjem o državljanstvu ili kopijom pasoša) koji namerava da na nastavu na odgovarajućoj instituciju u Japanu kao student ili istraživač na poslediplomskom nivou (master program), započne od jeseni 2025. godine i u Japanu provede minimum godinu dana. Oblast istraživanja nije ograničena;
  3. Kandidat mora imati visok uspeh na studijama i visoke lične kvalitete, a takođe i potrebu za finansijskom pomoći;
  4. Kandidat mora po dolasku u Japan kao primalac stipendije ITO fondacije prisustvovati orijentacionom sastanku;

* Bilo bi poželjno da kandidat u određenom stepenu (''to some degree'') govori i čita japanski, ali to nije obavezno.

ITO fondacija ne daje finansijsku podršku za kurseve koji se delimično ili u celosti izvode na daljinu; izabrani kandidati moraju svoju stipendiju realizovati u Japanu.

Kandidatima koji uđu u uži izbor biće organizovan razgovor, kako bi kandidati mogli dobiti nominaciju Univerziteta u Beogradu.

U prilogu su Prijavni formular (.docx) i Predlog sadržaja aktivnosti (.doc) u formi koju je odredila ITO fondacija, kao i detaljne informacije o samoj stipendiji (.pdf) i ostaloj neophodnoj dokumentaciji, koju zainteresovani kandidati mogu naći i na sajtu Univerziteta u Beogradu.

Krajnji rok za dostavljanje kompletne konkursne dokumentacije je 05. novembar 2024. godine. S obzirom na činjenicu da se sva dokumentacija nominovanih kandidata šalje u Japan na konačnu proveru i selekciju, neophodno je da ona bude prevedena na engleski jezik, od strane sudskog tumača.

No events
IMAGE Svečana dodela diploma (28.6.2024.) - Galerija fotografija
Pogledajte fotografije sa svečane dodele diploma, održane 28. juna 2024. godine.

Free Joomla! template by Age Themes