Na osnovu objedinjenog Konkursa (http://www.bg.ac.rs/files/sr/upis/doktorske-akademske/Doktorske-akademske-opsti-uslovi-2018.pdf) za upis studenata na Doktorske akademske studije na fakultetima Univerziteta u Beogradu u školskoj 2018/2019. godini, Treći upisni rok na jedno samofinansirajuće mesto.

Saobraćajni fakultet raspisuje konkurs za studijski program: SAOBRAĆAJ

Prijavljivanje kandidata za upis na prvu godinu doktorskih akademskih studija će biti održano od 26. oktobra  u sali 128 na prvom spratu  od 11 do 13.

Broj studenata koji se mogu upisati je 1 (1 samofinansirajući).

Kandidati prilikom prijave na konkurs podnose na uvid ORIGINALNA DOKUMENTA, a uz prijavni list predaju  fotokopije  dokumenata:

  • Diplomu o završenim studijama ili stečenom akademskom stepenu magistra nauka,
  • izvod iz matične knjige rođenih,
  • dokaze koji se odnose na ostvarene naučne radove
  • dokaz o znanju jednog svetskog jezika (ukoliko ga ima)
  • saglasnost mentora
  • dokaz o uplati od 8.000,00 dinara na račun Saobraćajnog fakulteta broj 840-1443666-83 , uz poziv na broj 22-90 (obrazac uplatnice može se kupiti u skriptarnici fakulteta, a može se uplatit u Pošti u holu fakulteta)..

Komisija za doktorske akademske studije će obaviti preliminarno rangiranje kandidata 29.oktobra 2018. godine, a preliminarna rang lista će se objaviti do 16č, 29.10.2018.g.

Primedbe na preliminarnu rang listu studenti mogu dostaviti komisiji za doktorske studije 30. oktobra 2018. godine do 12č .

Konačna rang lista će se objaviti 30. oktobra 2018. od 13č.
Prozivka i Upis primljenih kandidata je 30. oktobra 2018.g. u 14 č (sala 128 ).

Mole se da dođu na prozivku svi kandidati sa konačne rang liste.

Visina školarine:

  • za državljane Republike Srbije je 200.000,00 dinara
  • za strane državljane je 3.000,00 evra

Kandidati koji steknu pravo na upis podnose sledeća dokumenta:

  • originalna dokumenta o završenim studijama ili stečenom akademskom stepenu magistra nauka
  • izvod iz matične knjige rođenih
  • elektronski popunjen i odštampan prijavni list - ŠV-20, http://sv20.sf.bg.ac.rs/
  • Indeks se kupuje u skriptarnici fakulteta
  • dve fotografije formata 4,5h3,5 sm,
  • dokaz o uplati školarine za samofinansirajuće studente,
  • po potrebi i druge dokaze
  • izborne ispite na doktorske akademskim studijama studenti upisuju (kada otvore elektronski indeks posle upisa 10.10.2018.g. ) od 15.10. do 19.10., a u studentskoj službi od 11č do 13č danima 22. 10. i 23.10. 2018.g. donose indekse radi verifikacije unetih izbornih ispita za školsku 2018/2019.

  • Uplata za CENTAR ZA RAZVOJ KARIJERE I SAVETOVANjE STUDENATA je obavezna (uplatnica se nalazi  kod studenata na info-pultu na glavnom ulazu);
  • Uplata za OSIGURANjE STUDENTA, STUDENTSKI STANDARD je dobrovoljna  (uplatnica se nalazi  kod studenata na info-pultu na glavnom ulazu)
CENTAR ZA RAZVOJ KARIJERE

Ključna uloga Centra za razvoj karijere je da pomaže studentima Univerziteta u Beogradu u razvoju onih znanja i veština koje će im biti od značaja pri zapošljavanju, da pomogne u sticanju radnog iskustva tokom studiranja i saznanja o svetu poslovanja, te da pripremi studenate za uspešni prelazak na sledeći nivo razvoja karijere nakon diplomiranja.

upis2018 3

OSIGURANjE STUDENATA

Osiguranje studenata podrazumeva zaštitu bez vremenskog i prostornog ograničenja. Osiguranje važi kako za vreme boravka na fakultetu, tako i kod kuće, na putu, odnosno 24 časa dnevno. Osiguranje obuhvata uobičajene rizike koji mogu ugroziti studente: pad, udar električne energije, saobraćajna nezgoda, trovanje, opekotine i slično. U slučaju smrti korisniku osiguranja se isplaćuje osigurana suma, a ukoliko dođe do povrede koja prouzrokuje trajne posledice, osiguraniku (studentu) se isplaćuje deo osigurane sume za 100%-i invaliditet, u zavisnosti od utvrđenog procenta invaliditeta. Takođe, osiguranjem se obezbeđuje i dnevna naknada za svaki sprečeni dan pohađanja nastave, ukoliko je uzrok okolnost koja ima karakter nesrećnog slučaja.

STUDENTSKI STANDARD

Studentski standard obuhvata sredstva iz kojih se izdvaja za:

  • Pomoć za najugroženije studente Saobraćajnog fakulteta preko Sekcije za pomoć i dotaciju studenata (SPIDS)
  • Organizaciju sajma poslova i praksi - “Transport and Traffic Business Days” i sličnih projekata za studente Saobraćajnog fakulteta
  • Dotirane i subvencionisane cene putovanja za studente Saobraćajnog fakulteta na najatraktinivnijim destinacijama širom Evrope (Saobraćijada, Apsolventska ekskurzija, Stručna ekskurzija...)
  • Štampanje studentskog časopisa “Taljige” u 1000 i više besplatnih primeraka po štampanom izdanju za sve studente Saobraćajnog fakulteta

upis2018 2

 

Savladavanjem studijskog programa master akademskih studija SAOBRAĆAJ stiče se akademski naziv - master inženjer saobraćaja.
Odlukom Vlade Republike Srbije i Senata Univerziteta u Beogradu odobren je upis na master akademske studije za 220 (150+70)studenata.
Dužina trajanja studija je 1 godina, a obim studija izražen u ESPB je 60.

Nakon Drugog upisnog roka preostalo je mesta za upis u Trećem Upisnom roku :
• 20 budžetskih studenata sa sledećom strukturom preostalih mesta do maksimlane kvote od 25 studenata odnosno 30 na Menadžment i ekonomija u transportu i komunikacijama sa strukturom po modulima:
o Logistika_______________________________________0
o Železnički saobraćaj i transport___________________13
o Saobraćajno inženjerstvo__________________________8
o Vodni saobraćaj i transport_______________________ 22
o Inženjerstvo gradskog i drumskog transporta_________ 20
o Bezbednost drumskog saobraćaja ________________20
o Vazdušni saobraćaj i transport _________________16
o Telekomunikacioni saobraćaj i mreže________________0
o Menadžment i ekonomija u transportu i komunikacijama___8
o Poštanski saobraćaj i mreže_______________________21
o Operaciona istraživanja u saobraćaju_______________22
• 51 samofinansirajuća studenta.

Prijavljivanje kandidata:
Na osnovu objedinjenog Konkursa (http://www.bg.ac.rs/files/sr/upis/master-akademske/Master-akademske-opsti-uslovi-2018.pdf) za upis studenata na master akademske studije na fakultetima Univerziteta u Beogradu u školskoj 2018/2019. godini vršiće se prijavljivanje kandidata:
- za kandidate koji su završili osnovne akademske studije na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu - 26. oktobra  god. (od 11 do 15 časova u sali 128)
- za kandidate sa drugih Fakulteta i Univerziteta - 26. oktobra 2018. god. (od 11 do 15 časova u sali 128)


 Potrebna dokumenta za prijavu na konkurs:
- Originalna dokumenta na uvid (diploma tj. uverenje o završenim osnovnim akademskim studijama i izvod iz matične knjige rođenih) i kopije istih;
- Uverenje o položenim ispitima sa planom i programom predmeta koji su položeni (za kandidate sa drugih fakuleta);
- Potvrda za one koji konkurišu za budžetska mesta da nisu u radnom odnosu;
- Popunjen prijavni list (preuzima se na šalteru studentske službe ili u sali 128);
- Dokaz o uplati troškova konkursa za upis na master akademske studije od 8.000,00 dinara na račun Saobraćajnog fakulteta broj 840-1443666-83, uz poziv na broj 22-90 (obrazac uplatnice može se kupiti u skriptarnici fakulteta, a može se uplatiti u Pošti u holu fakulteta);

uplatnica upis master

________________________________________
Važni datumi:
- Objavljivanje preliminarne rang liste: 29. oktobra 2018. god. od 14 časova
- Primedbe na preliminarnu rang listu kandidati mogu dostaviti šefu studentske službe 29.oktobra 2018. godine, do 10č,
- Objavljivanje konačne rang liste: 29.oktobra 2018.g.u 12č.
- Upis kandidata po modulima će se obaviti putem javne prozivke 30.oktobra 2018.g. u 12:00 č u prostorijama Saobraćajnog fakulteta, sala 128.
________________________________________
Kandidati koji steknu pravo na upis podnose:
- popunjen elektronski obrazac ŠV -20 (na adresi http://sv20.sf.bg.ac.rs),
- indeks se kupuje u skriptarnici fakulteta
- dve fotografije formata 4,5x 3,5 cm i
- dokaz o uplati školarine (za samofinasirajuće studente)
________________________________________
Napomene:
1. Komisija za master akademske studije određuje koje su osnovne akademske studije odgovarajuće za upis na master akademske studije Saobraćajnog fakulteta i bliže uređuje način bodovanja i merila za utvrđivanje redosleda za upis kandidata, u okviru zajedničkog konkursa koji raspisuje Senat Univerziteta u Beogradu a koji možete pogledati na sajtu www.bg.ac.rs.
2. Način bodovanja je definisan Članom 70. Pravilnika o osnovnim i master akademskim studijama (http://www.sf.bg.ac.rs/index.php/sr-rs/2016-01-29-12-19-54), čiji izvod možete videti u narednom delu strane:

clan70


  • Uplata za CENTAR ZA RAZVOJ KARIJERE I SAVETOVANjE STUDENATA je obavezna (uplatnica se nalazi  kod studenata na info- pultu na glavnom ulazu);
  • Uplata za OSIGURANjE STUDENTA, STUDENTSKI STANDARD je dobrovoljna  (uplatnica se nalazi  kod studenata na info- pultu na glavnom ulazu)

CENTAR ZA RAZVOJ KARIJERE

Ključna uloga Centra za razvoj karijere je da pomaže studentima Univerziteta u Beogradu u razvoju onih znanja i veština koje će im biti od značaja pri zapošljavanju, da pomogne u sticanju radnog iskustva tokom studiranja i saznanja o svetu poslovanja, te da pripremi studenate za uspešni prelazak na sledeći nivo razvoja karijere nakon diplomiranja.

upis2018 3

OSIGURANjE STUDENATA

Osiguranje studenata podrazumeva zaštitu bez vremenskog i prostornog ograničenja. Osiguranje važi kako za vreme boravka na fakultetu, tako i kod kuće, na putu, odnosno 24 časa dnevno. Osiguranje obuhvata uobičajene rizike koji mogu ugroziti studente: pad, udar električne energije, saobraćajna nezgoda, trovanje, opekotine i slično. U slučaju smrti korisniku osiguranja se isplaćuje osigurana suma, a ukoliko dođe do povrede koja prouzrokuje trajne posledice, osiguraniku (studentu) se isplaćuje deo osigurane sume za 100%-i invaliditet, u zavisnosti od utvrđenog procenta invaliditeta. Takođe, osiguranjem se obezbeđuje i dnevna naknada za svaki sprečeni dan pohađanja nastave, ukoliko je uzrok okolnost koja ima karakter nesrećnog slučaja.

STUDENTSKI STANDARD

Studentski standard obuhvata sredstva iz kojih se izdvaja za:

  • Pomoć za najugroženije studente Saobraćajnog fakulteta preko Sekcije za pomoć i dotaciju studenata (SPIDS)
  • Organizaciju sajma poslova i praksi - “Transport and Traffic Business Days” i sličnih projekata za studente Saobraćajnog fakulteta
  • Dotirane i subvencionisane cene putovanja za studente Saobraćajnog fakulteta na najatraktinivnijim destinacijama širom Evrope (Saobraćijada, Apsolventska ekskurzija, Stručna ekskurzija...)
  • Štampanje studentskog časopisa “Taljige” u 1000 i više besplatnih primeraka po štampanom izdanju za sve studente Saobraćajnog fakulteta

upis2018 2


Prodekan za studije

 

Novi termini za upis na godine su

• 25.10. 2018. indekse predaju budžetski studenti koji upisuju II
• 26.10. 2018. indekse predaju budžetski studenti koji upisuju III godinu studija

• 29.10. 2018. indekse predaju budžetski studenti koji upisuju IV godinu studija i budžetski studenti koji upisuju produženu IV godiinu studija ako su u predhodnoj godini studija imalu budžetski status
• 30.10. 2018. indekse predaju samofinansirajući studenti koji su ispunili min 37 ESPB u prethodnoj godini studija i upisuju II godinu studija
• 31.10. 2018. indekse predaju samofinansirajući studenti koji su ispunili min 37 ESPB u prethodnoj godini studija i upisuju III godinu studija
• 01.11. 2018. indekse predaju samofinansirajući studenti koji su ispunili min 37 ESPB u prethodnoj godini studija i upisuju IV godinu studija

• 05.11. 2018. indekse predaju samofinansirajući studenti koji obnavljaju I godini studija
• 06.11. 2018. indekse predaju samofinansirajući studenti koji obnavljaju II godini studija
• 07.11. 2018. indekse predaju samofinansirajući studenti koji obnavljaju III godini studija
• 08.11. 2018. indekse predaju samofinansirajući studenti koji obnavljaju IV godini studija

IMAGE Svečana dodela diploma (27.1.2024.) - Galerija fotografija
Pogledajte fotografije sa svečane dodele diploma, održane 27. januara 2024. godine.

Free Joomla! template by Age Themes