MARTOVSKI ISPITNI ROK 2017 ODRŽAĆE SE

U PERIODU OD 21.02.2017. DO 12.03.2017. GODINE

PRIJAVA ISPITA U ELEKTRONSKOM INDEKSU VRŠIĆE SE U PERIODU

OD 06.02.2017. DO 10.02.2017. GODINE


!!! Važne napomene !!!:


Samofinansirajući studenti koji plaćaju školarinu ili naknadu troškova za
obnovu godine na rate do 15.1.2017. godine moraju realizovati 60% od ukupne
vrednosti naknade/školarine. U protivnom neće biti prihvaćena prijava ispita
u elektronskom indeksu za martovski ispitni rok 2017. Prilikom plaćanja
voditi računa o novom pozivu na broj.

Samofinansirajući student kome je kod prodekana za studije odobrena molba
nestandardnog sistema plaćanja u ratama ima obavezu da verifikaciju
prijavljenih ispita u elektronskom indeksu obavi na šalteru studentske službe
13.02.2017. godine u periodu od 11 do 13 časova.

Svim studentima kojima do kraja perioda prijavljivanja nije prihvaćena
prijava ispita, dužni su da se 13.02.2017.g. jave na šalter Studentske
službe od 11 do 13.

FEBRUARSKI ISPITNI ROK 2017 ODRŽAĆE SE

U PERIODU OD 11.02.2017. DO 26.02.2017. GODINE

PRIJAVA ISPITA U ELEKTRONSKOM INDEKSU VRŠIĆE SE U PERIODU

OD 23.01.2017. DO 27.01.2017. GODINE


!!! Važne napomene !!!

Samofinansirajući studenti koji plaćaju školarinu ili naknadu troškova za
obnovu godine na rate do 15.01.2017. godine moraju realizovati 60% od ukupne
vrednosti naknade/školarine. U protivnom neće biti prihvaćena prijava ispita
u elektronskom indeksu za februarski ispitni rok 2017. Prilikom plaćanja
voditi računa o novom pozivu na broj.

Samofinansirajući student kome je kod prodekana za studije odobrena molba
nestandardnog sistema plaćanja u ratama ima obavezu da verifikaciju
prijavljenih ispita u elektronskom indeksu obavi na šalteru studentske službe
30.01.2017. godine u periodu od 11 do 13 časova.

Svim studentima kojima do kraja perioda prijavljivanja nije prihvaćena
prijava ispita, dužni su da se 30.01.2017.g. jave na šalter službe od 11 do
13.

FEBRUARSKI ISPITNI ROK 2017 ODRŽAĆE SE

U PERIODU OD 13.02.2017. DO 28.02.2017. GODINE

PRIJAVA ISPITA U ELEKTRONSKOM INDEKSU VRŠIĆE SE U PERIODU

OD 30.1.2017. DO 03.02.2017. GODINE

!!! Važne napomene !!!

Samofinansirajući studenti koji plaćaju školarinu ili naknadu troškova za
obnovu godine na rate do 15.1.2017. godine moraju realizovati 60% od ukupne
vrednosti naknade/školarine. U protivnom neće biti prihvaćena prijava ispita
u elektronskom indeksu za februarski ispitni rok 2017. Prilikom plaćanja
voditi računa o novom pozivu na broj.

Samofinansirajući student kome je kod prodekana za studije odobrena molba
nestandardnog sistema plaćanja u ratama ima obavezu da verifikaciju
prijavljenih ispita u elektronskom indeksu obavi na šalteru studentske službe
06.02.2017. godine u periodu od 11 do 13 časova.

Svim studentima kojima do kraja perioda prijavljivanja nije prihvaćena
prijava ispita, dužni su da se 06.02.2017.g. jave na šalter službe od 11 do
13.

Pristupno predavanje kandidatkinje dr Danijele Pjevčević za izbor u zvanje docenta održaće se u petak 27.01.2017. godine u 10,30 časova u prostoriji Saobraćajnog fakulteta za odbranu diplomskih radova.

Dokument sa informacijama možete preuzeti u prilogu.

SYMPTOMA, internet pretraživač o bolestima, dodeljuje stipendije na godišnjem nivou za studente koji rade kako bi finansirali troškove svog studiranja i života. To je samo jedna od stipendija koja stoji na raspolaganju studentima širom sveta. Prijavljivanje za stipendiju vrši se na linku u prilogu:

https://www.symptoma.com/sr/stipendija

Poslovno udruženje Međunarodni transport je na 16-toj godišnjoj skupštini potpisalo Memorandum o saradnji sa Univerzitetom u Beogradu – Saobraćajnim fakultetom i tom prilikom doniralo fakultetu bazu propisa. Baza propisa, između ostalog, ima za cilj da studentima, budućim diplomiranim inženjerima saobraćaja približi normativni okvir Republike Srbije u oblasti transporta, ali i ostalih relevantnih normativa.

Baza propisa se nalazi instalirana u računarskom centru (III sprat, prostorija 329) na jedinom računaru koji se nalazi na stolu do zida od hodnika, levo od ulaza u računarski centar.

Ukoliko imate pitanja ili poteškoća u pronalaženju baze propisa, obratite se operateru u računarskom centru ili administratorima u 114-1.

No events
IMAGE Svečana dodela diploma (28.6.2024.) - Galerija fotografija
Pogledajte fotografije sa svečane dodele diploma, održane 28. juna 2024. godine.

Free Joomla! template by Age Themes