Пријавно-бодовне листе студената Саобраћајног факултета основних, мастер и докторских студија, који су конкурисали за смештај у студентски дом за шк.2025/26. годину можете преузети кликом на одговарајући наслов. 

Основне студије ж

Основне студије м

Мастер студије ж

Мастер студије м

Докторске студије ж


Примедбе на листу доставити Студентској служби од 08. до 10. децембра 2025. године до 13 часова.


Коначна ранг листа се преузима од службе смештаја 18.12.2025. године.


Списак и број места биће објављен 25.12.2025. године.

Отворена врата за све средњошколце и њихове родитеље који желе да боље упознају Саобраћајни факултет и добију информације о студијама, каријери која их очекује када заврше факултет, условима уписа, као и да чују искуства наших студената.
Отворена врата биће одржана уживо у просторијама Саобраћајног факултета (сала 128 на првом спрату) у периоду од 14.00 до 16.00 часова у следећим данима:

  • 12.12.2025.
  • 17.12.2025.
  • 16.01.2026.
  • 23.01.2026.
  • 20.02.2026.
  • 20.03.2026.
  • 17.04.2026.
  • 22.05.2026.

Регулисање статуса студената на мастер академским студијама за школску 2025/2026. годину обавиће се у понедељак 01. децембра 2025. године, у каб. 033 од 9:00 до 10:00 часова:

  • студенти уписани школске 2024/2025. године на мастер академске студије, који нису одбранили мастер рад закључно са 14. новембром 2025. године, у обавези су да изврше упис у школску 2025/26. годину;
  • студенти уписани 2023/24године на мастер академске студије, који нису одбранили мастер рад закључно са 14. новембром 2025. године, у обавези су да изврше упис у школску 2025/26. годину уз поднету Молбу за продужетак рока за упис у трећу школску годину студирања;

Провера података у е-индекс налогу
Проверите да ли су све ваше уплате школарине евидентиране и да ли су евидентирани сви положени испити.
Избор предмета за слушање
Бирање предмета у е-индексу је обавезно и биће омогућено закључно са 30. новембром 2025. године до 23:55 часова.
 
Молимо студенте да упис обаве у предвиђеном термину (лично присуство није неопходно).
 
Потребна документа за Упис:

  • Папирни индекс (у индекс се уписују сви одабрани предмети);
  • Електронски попуњен и одштампан ШВ-20 образац, који се попуњава на следећем линку: http://sv20.sf.bg.ac.rs/
  • Доказ о уплати накнаде за Универзитетски центар за развој каријере и саветовање студената у износу од 300,00 динара, коју студент уплаћује на рачун Саобраћајног факултетa: 840-1443666-83, модел: 97, позив на број: 1692;
  • Доказ о уплати школарине (прва рата) у износу од 25% укупне школарине, коју студент уплаћује на рачун Саобраћајног факултетa: 840-1443666-83, модел: 00, позив на број (сваки студент има свој генерисани позив на број и уплатницу може да погледа на свом е-индекс налогу као пример уплатнице).

 Да би студенти регулисали статус студента дужни су да измире све доспеле рате школарине.

Регулисање статуса студената на мастер академским студијама је обавезно за све студенте који желе да наставе студије (и за студенте којима је преостала само одбрана мастер рада). Неуписивањем престаје статус активног студента.
 

Служба за студентске послове

Установа студентски центар „Београд”:
https://www.sf.bg.ac.rs/images/download/rasporedispita/Upis_OAS_2025/Dopis_DOMOVI_2025.pdf

План активности за студенте старијих година студија који су конкурисали за смештај у студентским домовима установе студентски центар „Београд” за школску 2025/26. годину:
https://www.sf.bg.ac.rs/images/download/rasporedispita/Upis_OAS_2025/Plan_aktivnosti_DOMOVI_2025.pdf

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes