Кандидатима је омогућено  од 06.06.2022.г. да путем Електронски попуњеног и одштампаног  Пријавног  листа   и Електронски попуњеног и одштампаног Образца ШВ-20 изврше on line пријаву за Упис 2022 на Саобраћајни факултет.

  • Електронски попуњен и одштампан Пријавни лист (http://e-prijava.sf.bg.ac.rs/) .Кандидат попуњен Пријавни лист у ПДФ формату добија на личну мејл адресу коју је унео у апликацију. Кандидат штампа Пријавни лист у два примерка и својеручно се потписује на предвиђено место.Кандидат један примерак оставља код пријављивања а један примерак носи на пробни и/или главни пријемни испит.
  • Електронски попуњен и одштампан Образац ШВ-20 (http://sv20.sf.bg.ac.rs/) .Кандидат попуњен Образац ШВ-20 у ПДФ формату добија на личну мејл адресу коју је унео у апликацију. Кандидат штампа ШВ-20 образац и својеручно се потписује на предвиђено место.

Искуства су показала да се време процедуре код Уписа непосредно после Прозивке вишеструко смањује уколико је кандидат унапред попунио, потписао и предао образац већ код пријављивања.

Остала потребна документа за пријаву за Упис 2022, која треба поднети за верификацију пријаве уживо на факулктету (пријава уживо и верификација пријаве од 22.6. до 24.6.2022) су

  • Копија извода из матичне књиге рођених (МКР)

Факултет има обавезу да прибавља по службеној дужности извод из матичне књиге рођених преко овлашћеног лица на сајту Е-управе осим за стране држављане који су у обавези да овај документ самостално доставе.

Међутим, препорука Факултета је да кандидат лично извади оригинал МКР јер се показало да постоје одређене грешке у документу коју кандидат може благовремено да уочи и исправи у матичној управи а који му касније неће правити проблеме приликом издавања дипломе. Копију није потребно оверавати код нотара већ само показати оригинал на увид.

  • Изјава кандидата којом овлашћује Факултет и Универзитет да могу извршити увид, прибављање и обраду личних података за потребе процеса конкурса за упис и ради студирања; да лични подаци могу да буду унети у електронску базу података, да се могу користити за потребе генерисања потребних статистичких података, достављања тражених података Министарству просвете, науке и технолошког развоја, као и да неће бити доступни неовлашћеним лицима.

Кандидат штампа Изјаву, својеручно се потписује на предвиђено место и предаје код пријављивања. Линк ка документу се налази у оквиру Осталих одредби Општих услова конкурса за упис на Универзитет у Београду.

  • Изјава кандидата који су средњу школу завршили пре школске 2020/21. године да нису били уписани на прву годину у буџетском статусу на првом степену студија на било ком државном факултету

Кандидат штампа Изјаву, својеручно се потписује на предвиђено место и предаје код пријављивања. Линк ка документу се налази у оквиру Осталих одредби Општих услова конкурса за упис на Универзитет у Београду.

  • Копије сведочанстава сва четири разреда и копију дипломе о положеном матурском испиту претходно завршене средње школе.

Копије није потребно оверавати код нотара већ само показати оригинал на увид.

  • Копију дипломе са републичког или међународног такмичења за кандидате који су као ученици трећег и четвртог разреда средње школе освојили једну од прве три награде из предмета који се полаже на пријемном испиту а да су такмичења одржана организацијом Министарства просвете, науке и технолошког развоја.

Копију дипломе није потребно оверавати код нотара већ само показати оригинал на увид.

  • Копију решења нострификације средњошколских исправа или потврде о започетом процесу нострификације средњошколских исправа за кандидате који су стекли стране средњошколске исправе или завршили програм међунарoдне матуре.

Копију није потребно оверавати код нотара већ само показати оригинал на увид.

  • Копију документације којом се доказује квалификација за афирмативну меру

Копију није потребно оверавати код нотара већ само показати оригинал на увид.

  • Копију уплатнице (Класичне или одштампане ПДФ електронске верзије) накнаде за пријаву и полагање пријемног испита у износу од 8.000,00 динара на рачун Саобраћајног факултетa: 840-1443666-83 са позивом на број: 22-90

Продекан за студије

Након добијања диплома и саплемента дипломе из Ректората Универзитета у Београду, Саобраћајни факултет организује свечану доделу диплома.

Дипломци се обавештавају телефоном о добијеним дипломама и саплементима.

Будући да се већина наших дипломаца запосли у периоду од 6 месеци након дипломирања, свечана додела се организује од ове школске године у два термина.

Свечана додела Диплома завршених Основних и Мастер академских студија Дипломираним инжењерима и Дипломираним мастерима Саобраћајног факултета, одржаће се други пут ове године на дан 29.06.2022. године, (због пријемног испита) са почетком у 09 часова у свечаној сали 125.

Позивамо све наставнике и сараднике и ненаставно особље Факлутета да зајeдно прославимо овај свечани чин.

Свечаној подели диплома могу присуствовати и чланови уже породице. Позивамо Вас да заједнички прославимо овај свечани чин!

Продекан за студије

Поштоване колегинице и поштоване колеге,

Јулски испитни рок се одржава у периоду 27.06.2022.г. до 17.07.2022.г. у просторијама Факултета, у складу са одговарајућим препорукама и мерама за спречавање и сузбијање заразне болести COVID-19.

Пријављивање за Јулски рок  ће трајати у периоду од 11.06. до 19.06.2022.г.

Дани жалбе за пријављивање  су од 20.6. до 21.06 .

--------------------------

Септембарски  и Августовски испитни рок се одржавају у периоду 29.08.2022.г. до 25.09.2022.г. у просторијама Факултета, у складу са одговарајућим препорукама и мерама за спречавање и сузбијање заразне болести COVID-19.

Пријављивање за Августовски рок  ће трајати у периоду од 13.8. до 21.08.2022.г.

Дани жалбе за пријављивање  су од 22.8. до 23.08 . Августовски Рок је од 29.8 до 11.09.

-------------------------

Пријављивање за Септембарски рок  ће трајати у периоду од 27.8. до 04.09.2022.г.

Дани жалбе за пријављивање  су од 05.09.. до 06.09.. Септембарски Рок је од 12.09. до 25.09.

Самофинансирајући студенти приликом пријављивања за августовски рок морају уплатити 20% од укупне вредности школарине (то јест  у укупном износу 100% од вредности школарине).

Продекан за студије

Уважене колегинице и колеге,

Kористимо ову прилику да Вас обавестимо да je Универзитет у Београду отвара позив за пријављивање за реализацију индивидуалне мобилности у оквиру Кључне акције 103 Еразмус+ програма мобилности студената за одлазак на стучне праксе – student mobility for traineeships.

Позив ће бити отворен у петак, 03. јуна 2022. године, у 15:00 часова.
Пријаве се као и до сада врше искључиво преко онлајн платформе Универзитета у Београду MobiON (https://mobion.bg.ac.rs/).

У оквиру Кључне акције 103 (мобилност у земљама ЕУ и Исланду, Лихтенштајну, Норвешкој, Северној Македонији и Турској) студенти и запослени УБ могу да конкуришу за реализацију мобилности у оквиру програма стручне праксе на партнерским институцијама у иностранству или другим организацијама, како је прецизирано у отвореном позиву на платформи MobiON.  Напомињемо да оквиру овог позива мобилност студената може бити реализоване најкасније до 31. марта 2023. године.

Рок за подношење пријава истиче 30. јуна 2022. године у 23:59 часова.

Имајући ово у виду, најљубазније молимо све надлежне службе факултета и института Универзитета у Београду да у складу са интерним процедурама и комуникационим каналима благовремено обавесте све заинтересоване студенте о овој тренинг могућности, а ЕСПБ координаторе да стриктно поштују рокове за евалуацију и рангирање пристиглих пријава.

Додатне информације о студентским праксама, условима и релевантној конкурсној документацији, као и пријавни формулар, доступни су на следећем
линку:
https://mobion.bg.ac.rs/erasmus+/how-to-apply/ka103/required-documents-ka103-outgoing-students-for-traineeships
.

За сва евентуална питања и недоумице, молимо Вас да контактирате Еразмус+ тим Универзитета у Београду (https://mobion.bg.ac.rs/erasmus+/contact)

У циљу унапређења квалитeтa наставе, молим студенте да приступе анонимном анкетирању наставника и сарадника у летњем семестру шк. 2021/2022, ради оцене педагошког рада наставника и сарадника.

Анонимну анкету наставника и сарадника у летњем семестру 2021/2022.г., студенти су обавезни да обаве on line анкете на линку: https://ankete.sf.bg.ac.rs/

Анкета почиње 31.05.2022.г. и завршава се 10.06.2022.г. у поноћ.

Студенти који су пријавили слушање и полагање предмета за 2021/2022 академској години, су дужни и да обаве целокупну анкету (оцена на сва питања) барем једног наставника и барем једног сарадника ангажованог на том предмету, који је студент пријавио за слушање и полагање у 2021/2022 академској години.

Студент који не обави целокупну анкету педагошког рада наставника и сарадника, не може пријавити испите за полагање у јулском и августовском и септембарском испитном року у 2021/2022 академској години.

Студент који је уписани на два модула, морају обавити анкету на свим модулима на којима студирају.

Технологија оцењивања педагошког рада наставника и сарадника је истоветна као до сада, а анонимност је загарантована.

Након комплетирања анкете, студенту се у електронском индексу појављује информација да је студент обавио обавезну активност анкете и студент може након тога пријавити испите у јулском и августовском и септембарском испитном року у 2021/2022 академској години

Продекан за студије

Поштоване колегинице и поштоване колеге,

Јунски и Јулски испитни рок се одржавају у периоду 13.06.2022.г. до 17.07.2022.г. у просторијама Факултета, у складу са одговарајућим препорукама и мерама за спречавање и сузбијање заразне болести COVID-19. Самофинансирајући студенти приликом пријављивања за јунски рок морају уплатити 20% од укупне вредности школарине (у укупном износу 80% од вредности школарине). Пријављивање за јунски рок  ће трајати у периоду од 29.05. до 06.06.2022.г.

Самофинансирајући студенти приликом пријављивања за августовски рок морају уплатити 20% од укупне вредности школарине (то јест  у укупном износу 100% од вредности школарине).Време пријављивања биће накнадно објављено.

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes