Календар активности:

Основне академске студије:
Предаја докумената за упис у другу годину студија, за студенте који су у школској 2020/21. години остварили минимум 48 бодова, је у понедељак, 18.10.2021. од 09 до 10 часова на пулту испред Студентске службе.

Предаја докумената за упис у трећу годину студија, за студенте који су у школској 2020/21. години остварили минимум 48 бодова и положили све предмете из прве године студија, је у уторак, 19.10.2021. од 09 до 10 часова на пулту испред Студентске службе.
Предаја докумената за упис у четврту годину студија, за студенте који су у школској 2020/21. години остварили минимум 48 бодова и положили све предмете из друге године студија, је у среда, 20.10.2021. од 09 до 10 часова на пулту испред Студентске службе.

Предаја докумената за упис продужене завршне и обнову четврте године је у четвртак  21.10.2021. од 09 до 10 часова на пулту испред Студентске службе.
Препорука је да студенти који планирају да полажу испит у наредном апсолвентском року искористе предложени термин.

Предаја докумената за студенте којима је молбом одобрена промена модула, статус мировања, продужетак рока за завршетак студија и умањење школарине је у четвртак 21.10.2021. од 09 до 10 часова на пулту испред Студентске службе.

Мастер академске студије:
Предаја докумената за обнову године је у четвртак  21.10.2021. од 09 до 10 часова на пулту испред Студентске службе

Докторске академске студије:
Предаја докумената за обнову или упис у наредну годину студија је у петак, 22.10.2021. од 11 до 13 часова на шалтеру Студентске службе.

Потребна документа:

  • Попуњен електронски и предат попуњен папирни Индекс.
  • Електронски попуњен, одштампан и потписан Образац ШВ-20 (http://sv20.sf.bg.ac.rs/).
  • Уплатницу прве рате школарине за самофинансирајућe студенте на рачун 840-1443666-83, позив на број 1-БРОЈ ИНДЕКСА-1 (за студенте основних академских студија), позив на број 2-БРОЈ ИНДЕКСА-1 (за студенте мастер академских студија), позив на број 4-БРОЈ ИНДЕКСА-1 (за студенте докторских академских студија).

БРОЈ ИНДЕКСА попунити ЛАТИНИЧНИМ писмом и након уплате проверити да ли је шалтерски службеник у Пошти/Банци правилно унео број индекса што подразумева да: нема размака између свих карактера позива на број а нарочито да нема размака између двословне скраћенице модула и нумеричког дела броја индекса. Често се јавља грешка да шалтерски службеник код плаћања двословну скраћеницу модула ЛО („ел о”) замени са ЛØ („ел нула”).

  • Уплатницу у износу од 100,00 динара за Центар за развој каријере. Уплату извршити на рачун 840-1443666-83, модел 97, позив на број 16-92.
  • Уплатницу у износу од 500,00 динара за Студентски стандард. Уплату извршити на рачун 160-932916-69, модел (-) са позивом на број: БРОЈ ИНДЕКСА.
  • Уплатницу у износу од 600,00 динара за Осигурање студената (ДОБРОВОЉНА). Уплату извршити на рачун 160-932916-69, модел (-) са позивом на број: БРОЈ ИНДЕКСА.

Услови уписа:

  • При упису сваке школске године студент се опредељује за предмете из студијског програма. Студент који се финансира из буџета опредељује се за онолико предмета колико је потребно да се оствари најмање 60 ЕСПБ бодова, осим ако му је до краја студијског програма остало мање од 60 ЕСПБ бодова.
  • Студент који не положи испит из обавезног предмета у текућој школској години, у наредној школској години уписује исти предмет.
  • Студент који не положи изборни предмет, може поново уписати исти, или се определити за други изборни предмет
  • Школарина се обрачунава сразмерно броју ЕСБП бодова за предмете за које се студент определио. Буџетски студенти поред пренетих предмета из претходних година студирања, плаћају цену ЕСПБ бодова за изабране предмете који су преко 60 ЕСПБ бодова предмета године студија за коју имају буџетски статус у текућој школској години.
  • Студент који у последњој години студија има статус студента који се финансира из буџета, задржава право да се финансира из буџета најдуже годину дана по истеку редовног трајања студија. Студент који не оствари ово право у наредној школској години наставља студије у статусу студента који се сам финансира.

И ове године је расписан конкурс за пријављивање академских радова и других стваралачких достигнућа студената ради њиховог квалификовања за учешће на ТЕСЛИНИМ ДАНИМА ЕНЕРГЕТИКЕ. То је учињено у складу са Споразумом који је пре три године године Фондација "Никола Тесла" из Београда потписала са Пословним удружењем "Електромашиноградња" из Београда, Електротехничким и Машинским факултетима у Београду и Факултетом инжењерских наука у Крагујевцу, а који регулише принципе организовања и финансирања научно-стручне манифестације студената Републике Србије, која се сада по тринаести пут, у новом формату, одржава под називом ТЕСЛИНИ ДАНИ ЕНЕРГЕТИКЕ. Циљ те манифестације је да подстиче развој квалитетних стручњака за потребе енергетике и електромашиноградње и да се промовише лик и дело Николе Тесле, и остварења студената који студирају на универзитетима Републике Србије.

ЕЛЕКТРОМАШИНОГРАДЊА је финансијски покровитељ ТЕСЛИНИХ ДАНА ЕНЕРГЕТИКЕ, тј. ТЕСЛИНЕ НАГРАДЕ ЗА СТВАРАЛАШТВО МЛАДИХ и осталих студентских награда, као и коктела за учеснике догађаја.

ФАКУЛТЕТИ су носиоци организације ТЕСЛИНИХ ДАНА ЕНЕРГЕТИКЕ, при чему ће ове године главни носилац организације бити ИМП-Аутоматика д.о.о. је једно од водећих предузећа у саставу Института "Михајло Пупин" у Београду.

У прилогу се налази текст објављеног конкурса (pdf).

Предавање из Математике 1 које је планирано за уторак 12.10.2021.г., у времену 15:15 до 18:00 у сали 125,

Предавања ће бити одржавана "online". На страници сајта факултета:

Настава/Основнестудије/Е-леарнинг сервис/Заједницка настава/Математика 1,

такође биће објављен линк за сутрашње онлине предавање од 15:15 сати.

Информације су директно стигле из главне DAAD канцеларије у Бону, а оригинална порука следи:

We are currently promoting our “Research in Germany” virtual fair with universities of applied sciences, which takes place on Oct. 14th, 2021, and would like to inform students and young researchers about PhD positions, research career and funding opportunities in Germany. The event is open to anyone interested in conducting applied research in Germany; it is free of charge and will be held in English.

Interested in applied research in Germany? Join us at our virtual career fair with universities of applied sciences (UAS) on 14 October 2021. Find out what makes the UAS so unique and what they have to offer for you! For more details and to register, visit:

www.research-in-germany.org/virtualfair_UAS

Hoping that our offer meets your interest, we would appreciate very much your support in spreading this news. We would be very glad, if we could win many interested participants from your region.

 

With warm regards,

Your „Research in Germany“-Team

 

DAAD – Deutscher Akademischer Austauschdienst

German Academic Exchange Service (DAAD)

Kennedyallee 50

53175 Bonn - Germany

http://www.daad.de

www.research-in-germany.org

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes