Позивају се студенти завршне године основних и мастер студија - са следећих  факултета у саставу Универзитета у Београду: Грађевински факултет, Саобраћајни факултет, Електротехнички факултет, Машински факултет, Архитектонски факултет,  Рударско-геолошки факултет, Економски факултет, Правни факултет, Факултет организационих наука, Географски факултет, Хемијски факултет и Филозофски факултет - да се пријаве за обављање студентске праксе у секторима и одељењима Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре и следећим предузећима и установама у надлежности Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре: Ер СрбијаИнфраструктура железнице СрбијеДирекција за водне путевеКонтрола летења Србије и Црне Горе СМАТСАКОРИДОРИ СРБИЈЕ, Институт за путевеДирекција за железницеСаобраћајни институт ЦИПСрбија Карго и Директорат цивилног ваздухопловства

Највише места отворено је за студенте Грађевинског и Саобраћајног факултета.

Пракса ће трајати два месеца – од 1. новембра до 31. децембра 2024.  

Током трајања праксе студенти ће имати обезбеђену новчану надокнаду и непосредно одређеног ментора из реда запослених. 

Пријављивање студената се врши електронским путем од 23.09. до 15.10. 2024. преко портала Центра за развој каријере Универзитета у Београду.

Списак отворених позиција у овом циклусу налази се на страници: http://www.razvojkarijere.bg.ac.rs/mgsi2024  где кандидати могу да приступе описима позиција и пријављивању. Уз пријаву потребно је доставити скенирану потврду о студирању.


Програм праксе реализује се на основу Протокола о сарадњи потписаног између Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре и Универзитета у Београду у области организовања и реализовања стручне праксе студената у Министарству, органима у саставу Министарства, јавним предузећима и јавним агенцијама које обављају делатности из делокруга рада Министарства. Један од циљева сарадње је да што већи број студената Универзитета у Београду стекне практична знања и вештине и релевантно радно искуство током студија у циљу унапређења академског знања. 

Центар за развој каријере и саветовање студената Универзитета у Београду позива студенте прве године да се упишу на мејлинг листу путем странице http://www.razvojkarijere.bg.ac.rs/registracijastudenta како би редовно били обавештавани о свим програмима које Центар реализује и различитим приликама за усавршавање које ће им бити на располагању током студирања.

Студенти прве године могу заказати каријерно или психолошко саветовање путем странице http://www.razvojkarijere.bg.ac.rs/zakazite-savetovanje уколико желе да разговарају о сналажењу у новим животним околностима, треми, техникама учења, организацији обавеза или специфичним стресним ситуацијама у којима се налазе. Заказивање саветовања је једноставно – након попуњеног формулара саветница контактира студента/студенткињу ради заказивања термина. Сесија се може организовати уживо у згради Ректората Универзитета у Београду или онлајн.

Нови студенти могу пронаћи и различите корисне ресурсе на сајту Центра, као што је материјал о изазовима на почетку студирања, управљању стресом,  ефикасном учењу, управљању временом и многим другим темама које су релевантне за период који је пред њима.

Уколико су заинтересовани за овакве и сличне теме, студенти могу наставити претрагу на страни „Зум кафице“ и „Виртуелни саветник“ , или контактирати Центар путем електронске поште: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. или телефона: 011 32 07 415 како би се детаљније информисали о његовом раду и услугама.

Свим новим студентима Центар за развој каријере и саветовање студената Универзитета у Београду жели добродошлицу и успешно студирање.

Центар за развој каријере и саветовање студената је организациона јединица Универзитета у Београду која се бави каријерним вођењем и саветовањем младих на свим нивоима студија, током студирања и непосредно након дипломирања. Центар доприноси да млади током студија стичу сазнања о свету пословања и вештине које ће им бити од значаја при запошљавању. Својим програмима Центар усмерава и припрема студенте за успешни прелазак на следећи ниво развоја каријере након дипломирања. Услуге и програми Центра су намењени студентима Универзитета у Београду током студија и две године након дипломирања.

Студентима основних академских студија одобрава се одржавање ванредног испитног рока „Септембар-2 2024 (ОАС)” у школској 2023/2024. години у периоду од 23.9. до 27.9.2024. године.

Студенти могу пријавити највише један испит у периоду од петка, 20.9.2024. закључно са недељом, 22.9.2024. год. до 23:59 часова.

Сви студенти који су пријавили испит у ванредном року, без обзира на статус буџетског или самофинансирајућег студента, су у обавези да у складу са важећим ценовником (члан 12. став 8.) изврше уплату накнаде у висини од 3.900,00 РСД на рачун Саобраћајног факултета најкасније до петка, 20.9.2024 да би се до понедељка извршило електронско прокњижење уплате и новчана средства благовремено депоновала у касу електронског индекса и валидација (испуњење услова за прихватање) пријављеног испита:
- Уплатилац: Име и презиме, улица и број, место становања
- Сврха уплате: Ванредни рок Септембар-2 2024
- Прималац: Саобраћајни факултет, Војводе Степе 305, Београд
- Модел: [-], Позив на број: 1-БРОЈ ИНДЕКСА-2

Напомена:
Строго се придржавати тачности уноса дела позива на број „БРОЈ ИНДЕКСА” који подразумева комбинацију скраћенице модула и броја индекса СТРОГО У ЛАТИНИЧНОМ запису (нпр. ZЕ123456, LO123456). Нагласити запосленом лицу на уплатном месту (Пошта, банка, мењачница, ...) да не греши у уносу броја индекса (није „ŽE” него „ZE” и/или није „ел нула” него „ел о”).

Обратити пажњу да, заједно са префиском „1-” и суфиксом „-2”, целокупан позив на број буде без размака између свих знакова.

У понедељак, 23.9.2024. око 10 часова проверити у електронском индексу да ли је прихваћена пријава испита. Уколико пријава није прихваћена период жалбе за ванредни испитни рок је ИСТОГ и НАРЕДНОГ дана на шалтеру Службе за студентске послове од 11 до 13 часова. Накнадних термина за пријаву и прихватање испита неће бити.

Уговор о сарадњи на остваривању стручне праксе студената Саобраћајног факултета Универзитета у Београду у иностранству

закључен између:

IAESTE Srbija - (Национални одбор за међународну размену студената за стручну праксу) и Саобраћајног факултета Универзитета у Београду

Уговор може да се погледа овде (.doc).

У петак, 13.септембра 2024. године у 11.15h у Сали 128 Универзитета у Београду – Саобраћајног факултета, уважени колега Горан Вук ће одржати предавање под називом "Danish National Travel Model".

Предавање ће бити одржано на енглеском језику у трајању од 40 минута, а након тога је предвиђена дискусија на српском језику (у трајању од око 20 минута).

Кратак опис предавања:

All EU countries own some kind of a National Travel model. Such a model is used in feasibility studies connected to major infrastructure projects. Also, mobility planning and transport analyses benefit from this type of models. Denmark got the first version of the National Travel model in 2010. The model was built at the TU Copenhagen and up to 2022 it was the property of the University. Since then, Danish Road Directorate (Vejdirektoratet) took over the ownership. The present project includes the major upgrade of the model, where also the passenger demand model is included.

This lecture is about the modelling activities included in the Passenger Demand of the Danish National Travel model.

Додатне информације о биографији предавача можете наћи на линку:

Предавање Др Горан Вук - Danish National Travel Model - петак, 13.септембра 2024. (bg.ac.rs)

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes