Инструкције за наставу у зимском семестру школске
2020/2021 за ОАС, МАС и ДАС
Пријава на e-learning систем Саобраћајног
факултета наставе на даљину

 

Драге колегинице и колеге,
Добро дошли на Саобраћајни факултет!
Поред основних оинструкција које су биле у претходном обевештерњу сада ћу Вам
пружити основне информације о пријави на слушање предмета на даљину преко e-learning
сервиса Саобраћајног факултета .
Неопходно је да приступите систему преко web сајта факултета преко адресе
https://www.sf.bg.ac.rs/
Након тога кликните на линк СТУДИРАЊЕ на главном менију.

Ово обавештење може и да се преузме одавде (ПДФ)

 

ПРЕПОРУЧЕНЕ МЕРЕ ЗА СМАЊЕЊЕ РИЗИКА ОД ИНФЕКЦИЈЕ COVID-19 НА ФАКУЛТЕТИМА УНИВЕЗИТЕТА У БЕОГРАДУ И ВИСОКИМ СТРУКОВНИМ ШКОЛАМА

  • Почетак школске године не треба одлагати уколико епидемиолошка ситуација буде дозвољавала одржавање наставе
  • У случају неповољне епидемиолошке ситуације, на катедрама где је то могуће, одржавати „on line“ наставу
  • Уколико је због неповољне епидемиолошке ситуације неопходно да се комбинује стандардно одржавање наставе (физичким присуством студената на факултету) са „on line“ наставом, најбоље је направити такав распоред да се ови облици наставе смењују на 2 недеље: две недеље наставе на факултету, а затим две недеље „on line“ наставе, па опет 2 недеље на факултету, па 2 недеље „on line“ наставе
  • За све студенте, наставнике и запослене на факултетима, у свим просторијама факултета, обавезно је ношење заштитних маски
  • На улазима је потребно поставити дезобаријере и редовно их допуњавати/мењати дезинфекционим средством на бази хлора
  • Током наставе, испита или боравка у било ком простору на факултету током наставе или ван ње, неопходно је одржавати социјалну дистанцу од 2м
  • Просторије у којима се одржава настава потребно је добро проветравати свака 2 сата
  • Након коришћења амфитеатара, учионица, сала, вежбаоница, библиотека и сл. после сваке групе студената неопходно је дезинфиковати подове, радне површине, кваке, гелендере, прекидаче за светло, ручке на прозорима, радне столове наставника и студената
  • Уколико у ходницима постоје апарати за кафу и друге напитке свака 2 стата пребрисати „таблу са менијем“
  • Уколико на факултету постоје лифтови неопхоодно је подове, зидове лифтова и командне табле са дугмићима прати и дезинфиковати најмање 6 пута у току дана (у просеку на 2 сата, али и чешће у најфрекфентнијем делу дана)
  • Административне послове као што су пријава испита, потврђивање испита, оглашавање термина за полагање испита, упис године, распореди наставе, формирање група и сл. потребно је обављати „on line“.­­­­­­­
  • Радна места наставника, сарадника и ненаставних радника морају бити удаљена најмање 2 м и морају имати најмање 4м квадратна засебног простора
  • Састанке факултетских комисија и већа, треба одржавати„on line“, а за оне који броје мање од 10 чланова састанке одржавати у већим просторијама са могућношћу проветравања и уз адекватну дистанцу (од 2м) и ношење маски
  • Испите, као и друге студентске обавезе које не могу да буду организоване„on line“, неопходно је одржати уз придржавање следећих мера:
    • Наставно особље, студенти, као и сви остали запослени не треба да долазе на факултет уколико имају повишену температуру, кашаљ, отежано дисање, губитак чула укуса или мириса, или су под сумњом да би могли да буду инфицирани SARS-CоV-2 или су били у контакту са особама позитивним на SARS-CоV-2 (ово обавештење треба поставити тако да буде видљиво свим наставницима, сарадницима, студентима и запосленима на факултету).
    • На самом улазу у просторије факултета, као и на местима где се обављаја настава и испити, неопходно је поставити дозаторе са средством за дезинфекцију руку на бази алкохола.
    • Усмени испити треба да се одвијају са максимално 4 особе у довољно великој просторији (наставник и 3 студента), уз претходно заказивање, да се не би окупљао велики број студената истовремено. Изузетак су комисијски испити на предметима који имају испитне комисије од више чланова, када је потребно обезбедити велику просторију због одржавања прописане социјалне дистанце.
    • Наставници са једне катедре/једног предмета, требало би да заказују испите у различитим терминима током дана и различитим данима, уколико се испити одвијају у једној згради.
    • Предмети који подразумевају практични рад са пацијентима (нпр. на медицинском, стоматолошком, фармацеутском факултету, висока медицинска школа и сл.) захтевају додатне мере које сваки факултет треба посебно да донесе, у складу са Правилником о превентивним мерама за безбедан и здрав рад за спречавање појаве и ширења епидемије заразне болести ("Сл. гласник РС", бр. 94/2020) и специфичностима свог рада.
    • Неопходно је дефинисати процедуре за извлачење испитних питања, тако да студент не додирује картоне на којима су питања.
    • Испити путем тестова треба да се одвијају у мањим групама од максимално 20 студента, у простору у коме може да се обезбеди удаљеност између студената од најмање 2 м, а уколико се ради о амфитеатру, неопходна је природна вентилација. Пожељно је да студенти имају рукавице које ће после испита одложити у канту/кесу за инфективни отпад и обавити хигијену руку.
    • После сваког испита неопходна је дезинфекција амфитеатра.
    • После завршетка попуњавања теста, тестови се пакују у папирне кесе/кутије, а наставници су обавезни да изврше прегледање тестова уз коришћење маски и рукавица. После прегледања тестова, рукавице и маске одложити у канту/кесу за инфективни отпад и обавити хигијену руку. Тестове чувати запаковане у папирним кесама.
    • Студенти који чекају испред амфитеатра или учионице (било да чекају да полагање теста, испита или чекају почетак наставе) треба да буду у реду, удаљени једни од других 2 м. Испред сваког амфитеатра неопходно је поставити ознаке на којим местима студенти могу да стоје пре уласка у амфитеатар.
    • Специјалистичке испите и одбране дисертација са вишечланим комисијама одржавати у великим просторијама са могућношћу проветравања, уз коришћење маски.

СПЕЦ. ЕПИДЕМИОЛОГИЈЕ В.Д. ДИРЕКТОРА ЗЗЗЗС

Прим. др сц. мед. Мила Паунић др Марија Обрадовић

Драге колегинице и колеге,

Добро дошли на Саобраћајни факултет!

У наредном тексту приказаћемо основне елеменета почетка ваших активности у школској 2020/2021. години.

Wеб сајт Факултета се редовно ажурира и ту можете пронаћи све потребне информације везане за планове и програме основних академских студија. На сајту ћете наћи:

  • календар активности,
  • распоред часова,
  • план ангажовања наставника и сарадника и
  • друге потребне информације везане за студирање, као и различите врсте обавештења и актуелности.

Wеб сајт Факултета је постао Информациони портал, са мултимедијалним садржајима потребним за учење на свим нивоима студирања. Информациони портал  који смо развили значајно ће вам олакшати и убрзати студирање, а обевезе које имате лако организовати.

Болоњски систем вискошколског образовања  је дао многе позитивне ефекте, а посебно оне који се тичу ефикасности студирања. Студирање је брже, а просечна оцена током студија већа. Нема двосеместралних предмета, а једносеместрални испити се могу полагати кроз два колоквијума.

Обим предмета који се изводи у настави у школској 2020/2021.г. је дат у наставном плану који је из реакредитације 2014 и налази се на следећем линку:

Распоред активности се изводи по календару активности који је увојен на Наставно научном већу  и биће објављен на  страници студирање:
https://www.sf.bg.ac.rs/index.php/sr-rs/2016-01-21-02-57-13

Наставу изводе наставници и сарадници на основу плана ангажовања који је усвојен на Наставно научном већу  и биће објављен на  страници студирање:
https://www.sf.bg.ac.rs/index.php/sr-rs/2016-01-21-02-57-13

Настава се изводи по распореду часова који је објављен за сваки ниво студија на страници студирање:
https://www.sf.bg.ac.rs/index.php/sr-rs/2016-01-21-02-57-13

Прва три семестра су заједничка за све студенте основних академских студија .

Имаћете прилике да се боље упознате са плановима и програмима свих модула. Уколико остварите услов за упис друге године(48ЕСПБ) и просек преко 8, моћи ћете да аплицирате за промену модула. Ово је регулисано Правилником о основним и мастер студијама.

Наставни план је базиран на :

  • обавезним и
  • изборним предметима.

На Web сајту факултета на адреси https://www.sf.bg.ac.rs/index.php/sr-rs/2016-03-22-01-33-64/2675-lista-i-prezentacije-izbornih-predmeta-oas постављене су презентације изборних предмета. Поред тога више информација о предметима је могуће добити кроз  наставне планове и књиге предмета који су из реакредитације 2014, где се активирањем линка у називу предмета, отвара садржај предмета.

Студенти прве године основних академских студија, који су се први пут уписали на Факултет у школској 2020/2021, дужни су да отворе електронски индекс у просторијама Студентског парламанта Саобраћајног факултета (кабинет 227, II спрат).

Када се отвори електронски индекс додељује се и академска е-маил адреса са доменом sf.bg.ac.rs. У простоијама Студентског парламента ће бити додељен и активациони е-маил као и лозинка за сваког студента.

Студенти ће  од 01.10.2020.г. до 10.10.2021.г. и у току слушања  прве недеље наставе уносити у електронски индекс и индекс изборне предмете прве године првог семестра , које ће слушати до краја семестра. Потребно је након уноса изборног предмета у електронски индекс и индекс, да се тај унос верификује у студентској служби Факултета.

 Факултет има:

  • издавачку делатност, која обезбеђује покриће са уџбеницима за основне академске студије,
  • библиотеку,
  • рачунарски центар,
  • модерно опремљене учионице и амфитеатре
  • савремене лабораторије.

 Пре две године, опремљено је 10 учионица са савременом рачунарском опремом и дигиталном таблама, умрежених WiFi теххнологијом.

 Факултет је организатор многих дешавања:

  • научно-стручних скупова,
  • семинара,
  • симпозијума,
  • предавања по позиву
  • различитих забавних и спортских активности.

 Желим вам успешно студирање, да будете вредни и одговорни и редовно испуњавате своје обавезе.

Овим даном сте постали део широке академске заједнице, а ми на Саобраћајном факултету посебно негујемо дух правичности, добру академску праксу и комуникацију на свим нивоима. У нашој, а од данас и вашој заједници владају унапред позната правила и колективни дух!

 Надам се да ћемо се у будуће виђати само на лепим догађајима, да нећете имати проблема током студирања а ако случајно и искрсне неки проблем ВАШИ и МОЈИ сарадници

  • Продекан за студије-Проф. др Петар Миросављевић,
  • Студент продекан-Валентина Обрадовић и
  • Шеф студентске службе- Дарко Вујин

биће вам увек на располагању.

Срећно!

Декан Факултета Проф. др Небојша Бојовић

Продекани:

Проф. др Радомир Мијаиловић

Проф. др Далибор Пешић

Проф. др Петар Миросављевић

Шеф службе за студентске послове Дарко Вујин

Секретар факултета Јелица Анђелковић

Студент-продекан Валентина Обрадовић

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes