Комисија за докторске академске студије ће обавити прелиминарно рангирање кандидата 6.октобра 2017. Године а прелиминарна ранг листа ће се објавити до 16ч, 06.10.2017..
Примедбе на прелиминарну ранг листу студенти могу доставити комисији за докторске студије 9. октобра 2017. године до 12ч .
Коначна ранг листа ће се објавити 09. октобра 2017. oд 13ч.
Упис кандидата ће се обавити путем јавне прозивке 10.октобра 2017.г. у 13:00 ч у просторијама Саобраћајног факултета, у свечаној сали на првом спрату 128.


 

Моле се кандидати да се СТРОГО ПРИДРЖАВАЈУ НАВЕДЕНЕ САТНИЦЕ ПРОЗИВКЕ.

Одмах након прозивке кандидати који су прозвани и узели место за упис , врше упис.

Кандидат који је био на коначној ранг листи, а није присуствовао про¬зивци у заказаном термину или кан¬ди¬дат који је био на ранг листи примљених кан¬ди¬да¬та, а није се уписао у предвиђеним ро-ко¬вима из овог плана активности, дефинитивно гу¬би право на упис.

Кандидати који се уписују на Саобраћајни факултет обавезни су да на упис дођу лично.

Уколико су спречени да лично обаве упис, у њихово име може и неко други обавити упис уз Овлашћење потписано од стране кандидата који се уписује, које садржи податке о овлашћеном лицу (име и презиме, ЈМБГ, адреса, број телефона). У том случају индекс ће бити задржан и кандидат мора лично преузети индекс.

За упис на САОБРАЋАЈНИ ФАКУЛТЕТ је потребно:
• индекс (купује се у скриптарници факултета и попуњава се приликом уписа у сали 128) .
• 2 обрасца ШВ-20 http://sv20.sf.bg.ac.rs/ (попуљава се на рачунарима у сали 128 или у студентском парламенту сала 227, а након прозивке и добијања места, уз инструкцију студената Факултета);
• Две исте фотографије димензија 3.5 x 4.5 cm
• оригинална документа о завршеним студијама или стеченом академском степену магистра наука ,на увид
• извод из матичне књиге рођених, на увид
• Решење Министарства о признавању високо школске дипломе (за кандидате који су основне студије и мастер или магистарске стидије завршили у иностранству). У случају да поступак још увек није завршен кандидати ће се уписати али им неће бити уручени индекс, све док не добију и донесу потврду о нострификацији дипломе.
• Самофинансирајући студенти на студијском програму Саобраћај:
o УПЛАТНИЦА на 200.000,00 динара; школарина за стране држављане износи 3000 евра и уплаћује се у динарској противвредности по средњем курсу Народне банке Србије на дан уписа
o жиро рачун: 840-1443666-83
o модел 97 позив на број 82-70
• Уплата за ОСИГУРАЊЕ СТУДЕНТА, СТУДЕНТСКИ СТАНДАРД је добровољна (уплатница се налази код студената на инфо- пулту на главном улазу или у студентском парламенту сала 227)
• Уплата за ЦЕНТАР ЗА РАЗВОЈ КАРИЈЕРЕ И САВЕТОВАЊЕ СТУДЕНАТА је обавезна (уплатница се налази код студената на инфо- пулту на главном улазу или у студентском парламенту сала 227);

skolarinadas200

Настава на Докторским академским студијама починје 23.10.2017. г. према објављеном распореду часова. Током наставе студенти се одлучују за изборне предмете.

Изборне испите на докторске академским студијама студенти уписују (када отворе елелтронкси индекс после уписа 10.10.2017.г. ) од 30.10. до 03.11., а у студентској служби од 11ч до 13ч данима 6. 11. и 7. 11. 2017.г.доносе индексе ради верификације унетих изборних испита за школску 2017/2018.

 

ОСИГУРАЊЕ СТУДЕНАТА

Осигурање студената подразумева заштиту без временског и просторног ограничења. Осигурање важи како за време боравка на факултету, тако и код куће, на путу, односно 24 часа дневно. Осигурање обухвата уобичајене ризике који могу угрозити студенте: пад, удар електричне енергије, саобраћајна незгода, тровање, опекотине и слично. У случају смрти кориснику осигурања се исплаћује осигурана сума, а уколико дође до повреде која проузрокује трајне последице, осигуранику (студенту) се исплаћује део осигуране суме за 100%-и инвалидитет, у зависности од утврђеног процента инвалидитета. Такође, осигурањем се обезбеђује и дневна накнада за сваки спречени дан похађања наставе, уколико је узрок околност која има карактер несрећног случаја.

СТУДЕНТСКИ СТАНДАРД
Студентски стандард обухвата средства из којих се издваја за:
• Помоћ за најугроженије студенте Саобраћајног факултета преко Секције за помоћ и дотацију студената (СПИДС)
• Организацију сајма послова и пракси - “Transport and Traffic Business Days” и сличних пројеката за студенте Саобраћајног факултета
• Дотиране и субвенционисане цене путовања за студенте Саобраћајног факултета на најатрактинивнијим дестинацијама широм Европе (Саобраћијада, Апсолвентска екскурзија, Стручна екскурзија...)
• Штампање студентског часописа “Таљиге” у 1000 и више бесплатних примерака по штампаном издању за све студенте Саобраћајног факултета

osiguranje

 ЦЕНТАР ЗА РАЗВОЈ КАРИЈЕРЕ
Кључна улога Центра за развој каријере је да помаже студентима Универзитета у Београду у развоју оних знања и вештина које ће им бити од значаја при запошљавању, да помогне у стицању радног искуства током студирања и сазнања о свету пословања, те да припреми студенате за успешни прелазак на следећи ниво развоја каријере након дипломирања.

 karijera

Најближа места где се могу уплатити наведене накнаде су Пошта која се налази у холу Факултета и Пошта у улици Војводе Степе преко пута Факултета.

Неопходно је да се кандидати у потпуности придржавају свих рокова јер се накнадне Жалбе неће уважавати. Потребно је да кандидати схвате да, уколико се не појаве на прозивци у датом термину губе своје место и право уписа. Њихово место се даје следећим кандидатима по ранг листи који се појаве на прозивци у наведеном термину. Будући да је укупан број места ограничен, за кандидате који са закашњењем дођу на упис нема више слободних места.

 

Задужбинa Миливоја Јовановића и Луке Ћеловића
расписује

ОГЛАС
ЗА ПРИКУПЉАЊЕ ПИСМЕНИХ ПОНУДА ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП

стана број 17, површине 106 м2, на петом спрату зграде Задужбине Миливоја Јовановића и Луке Ћеловића, у ул. Андрићев венац број 12 у Београду, следеће садржине:
Почетни износ закупнине је 460,00 динара по метру квадратном.
Стан се издаје у закуп за становање или за обављање мирне делатности.
Стамбени простор се даје у закуп на одређено време, на рок од 5 година, с
тим што се исти може продужавати за наредни петогодишњи период.
Право на учешће имају сва правна и физичка лица.
Понуде се достављају у року од осам дана од дана објављивања огласа у дневном листу ''Политика'', препорученом поштом или непосредно на адресу: Задужбина Миливоја Јовановића и Луке Ћеловића, Београд, Студентски трг бр. 1.
На затвореној коверти понуђач мора ставити напомену: “Понуда за стамбени простор – не отварати”.
Понуда треба да садржи следеће елементе да би била потпуна:
• податке о подносиоцу понуде (за правна лица копија решења о упису у регистар, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве; за предузетнике: име и презиме предузетника, адресу, број личне карте, јединствен матични број грађана, назив радње, матични број; за физичка лица: име и презиме, адреса стана, број личне карте, јединствен матични број грађана);
• износ закупнине која се нуди по метру квадратном месечно;
• изјаву о спремности улагања сопствених средстава у адаптацију и опремање простора;
• изјаву будућег закупца о преузимању обавеза плаћања комуналних трошкова и трошкова текућег одржавања;
Будући закупац сноси трошкове осигурања пословног простора од ризика настанка штете изазване пожаром и других ризика изазваних вишом силом.
Сви понуђачи дужни су да на име депозита уплате износ од 48.800,00 динара на рачун Задужбине: 265-1760310000355-49, и уплатницу презентирају уз понуду на Оглас.
Депозит се, у случају да понуђач не буде изабран као најповољнији, враћа у року од 7 дана од дана доношења Одлуке о избору најповољнијег понуђача. Понуда без уплатнице сматраће се непотпуном.
У случају једностраног одустанка најповољнијег понуђача депозит се не враћа.
Сви понуђачи су дужни да на име трошкова огласа на посебној уплатници уплате износ од 1.500,00 динара неповратно, на рачун Универзитета у Београду бр: 840-1835666-14 , и уплатницу презентирају уз понуду на оглас.
Све непотпуне и неблаговремене понуде неће бити разматране.
Избор понуђача извршиће Комисија критеријумом најповољније понуде.
О извршеном избору закупца понуђачи ће бити писмено обавештени у року од осам дана од дана доношења одлуке.
Сва додатна обавештења можете добити на телефоне: 3207 426 и 3207 427.
Разгледање стана број 17 у Ул.Андрићев венац бр. 12 може се извршити 11.10.2017. године од 10 часова до 12 часова.

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes