Обавештење о наставку школовања у Краљевини Мароко можете пронаћи овде.
Обавештење о наставку школовања у Краљевини Мароко можете пронаћи овде.
Поштоване колеге и поштоване колегинице
Декан факултата је у Одговору на захтеве Студентског парламента и Савеза студената Саобраћајног факултета од 09. октобра 2017 (бр1007/2) установио нови систем рата, за плаћање школарине за шк. 2017/2018 на рате и то по следећој динамици: 25% приликом уписа, 35% најкасније 15.јануара 2018.г. , 20% најкасније 15.маја 2018.г. и 20% 15. августа 2018.г.
Сходно томе, Самофинансирајући студенти који плаћају школарину или накнаду трошкова за обнову године на рате до 15.08.2018. године морају реализовати 100% (25%+35%+20%+20%) од укупне вредности накнаде/школарине.
У противном неће бити прихваћена пријава испита у електронском индексу за августовски и септембарски испитни рок 2018. Приликом плаћања водити рачуна о новом позиву на број.
Самофинансирајући студент коме је код продекана за студије одобрена молба нестандардног система плаћања у ратама има обавезу да верификацију пријављених испита у електронском индексу обави на шалтеру студентске службе 16.8.2018. године у периоду од 11 до 13 часова.
Аеродром "Никола Тесла" и Саобраћајни факултет Универзитета у Београду су 03.06.2018.г.потписали споразум о сарадњи, који ће их, још више приближити заједничком циљу да ваздушни саобраћај у Србији остане на врхунском нивоу.
Документ о стратешком партнерству потписали су декан факултета проф. др Небојша Бојовић и в.д. генерални директор аеродрома Саша Влаисављевић.
"Стратешка сарадња са Саобраћајним факултетом логичан је корак у време када Аеродром 'Никола Тесла' бележи најбоље резултате у промету саобраћаја. Размена искустава и практична примена знања са циљем унапређења струке у области ваздушног саобраћаја је императив, посебно имајући у виду планове за даљу експанзију ваздушног саобраћаја у Србији.", изјавио је Влаисављевић.
"Као саобраћајни инжењер, поносан сам што сам у прилици да будем потписник оваквог документа, а као директор београдског аеродрома срећан сам што ће младе колеге допринети нашим напорима да Аеродром 'Никола Тесла' постане још боље позициониран у трци са светским аеродромима", изјавио је Влаисављевић..
Декан Саобраћајног факултета проф. др Небојша Бојовић је рекао да је потписивање овог споразума од великог значаја за факултет, с обзиром на то да отвара могућност да студенти стичу практична знања у најважнијој ваздушној луци у региону.
"За наш факултет од великог значаја ће бити и чињеница да ће експерти Аеродрома као предавачи моћи да пренесу своја искуства будућим саобраћајним инжењерима. Овај споразум отвара могућност и заједничког учешћа на пројектима на унапређењу саобраћаја", рекао је декан Бојовић.
Студенти треће и четврте године Одсека за логистику били су у стручним посетама логистичким компанијама: Milšped, Nelt, Phoenix, Kuehne Nagel, Cargo partner i Ralu логистика. У току посете студенти су добили драгоцене информације о самим компанијама и упознали се са логистичким услугама, процесима и активностима.
Са менаџметом компанија, договрени су конкретни модели сарадње везане за истраживање и израду пројектних задатака и завршних радова, менторски рад, обављање стручне праксе и запошљавање студената.
Посете су реализоване као део редовне сарадње Саобраћајног факултета и наведених компанија. Најискреније се захваљујемо компанијама на гостопримству, одвојеном времену, посвећености и подршци коју пружају студентима и Факултету.









Поштоване колеге и колегинице,
У циљу унапређења квалитeт наставе, молим студенте да приступе анонимном анкетирању наставника и сарадника у летњем семестру шк. 2017/2018, ради оцене педагошког рада наставника и сарадника.
Анализама је установљено да сви студент који слушају предавања и вежбе не оцењују наставнике и сaраднике код којих су слушали предaвања и вежбе. Проценат анкета је до сада око 30% што је недовољно за детаљну оцену квалитета наставе. Поједини наставници и сарадници су не оцењени.
На основу ових резултата, анонимну анкету наставника и сарадника у летњем семестру 2017/2018.г., студенти су обавезни да обаве у просторијама РЦСФ или од куће/дома (уз узимање кода који се мора преузети у просторијама РЦСФ на трећем спрату Факултета) .
Анкета се може накнадно обавити за све који то нису учинили 05.06.2018.г. од 0800 до 1500 у просторијама рачунског центра трећи спрат.
Студенти који су пријавили слушање и полагање предмета за 2017/2018 академској години, су дужни и да обаве целокупну анкету (оцена на сва питања) барем једног наставника и барем једног сарадника ангажованог на том предмету, који је студент пријавио за слушање и полагање у 2017/2018 академској години.
Студент који не обави целокупну анкету педагошког рада наставника и сарaдника, не може пријавити испите за полагање у јунском, јулском августовском и септембарском испитном року.
Студент који је уписани на два модула, морају обавити анкету на свим модулима на којима студирају.
Технологија оцењивања педагошког рада наставника и сарадника је истоветна као до сада, а анонимност је загарантована. Након комплетирања анкете, студенту се у електронском индексу појављује информација да је студент обавио обавезну активност анкете и студент може након тога пријавити испите у јунском испитном року и свим осталим роковима у текућој школског години.
Срдачан поздрав
Продекан за студије
Основне академске студије на Факултету трају четири школске године и вреднују се са 240 ЕСПБ. У прву годину основних академских, које реализује Универзитет у Београду односно Саобраћајни факултет, може да се упише лице које има средње образовање у четворогодишњем трајању. Одговарајуће претходно стечено образовање утврђено је студијским програмом на који се врши упис кандидата. Редослед кандидата за упис у прву годину утврђује се на основу општег успеха постигнутог у средњем образовању и резултата постигнутих на пријемном испиту.
|
|
Мастер академске студије на Факултету трају једну школску годину и вреднују се са 60 ЕСПБ. Циљ мастер академских студија на Факултету је школовање стручњака високог образовања у области саобраћаја чијим завршетком се стиче академски назив мастер са назнаком звања другог степена мастер академских студија.
|
Исход докторских студија треба да буде оспособљеност младих истраживача за самосталан научни рад, истраживање и развој у области саобраћаја, транспорта, комуникација и логистике. Савладавањем овог студијског програма студенти стичу знања, вештине и компетенције за самосталан научно-истраживачки рад који обухвата планирање и пројектовање, управљање, економију, менаџмент, експлоатацију и одржавање, информационе технологије, маркетинг, безбедност, заштиту животне средине, експертизе, операциона истраживања и моделирање у саобраћају, транспорту, комуникацијама и логистици.
|
| No events |