Саобраћајни факултет учествује на међународној конференцији и сајамском излагању "iSEC - ПАМЕТНИ И СИГУРНИ ГРАДОВИ" од 4. до 6. октобра 2017. године на Београдском сајму.
Штанд Саобраћајног факултета се налази у Хали 1 (мапа штандова).
Агенда пратећег конференцијског програма је доступна овде.

sajamstandSF

Информација за студентe

• Уплата за ОСИГУРАЊЕ СТУДЕНТА, СТУДЕНТСКИ СТАНДАРД је добровољна (уплатница се налази код студената на инфо- пулту на главном улазу)
• Уплата за ЦЕНТАР ЗА РАЗВОЈ КАРИЈЕРЕ И САВЕТОВАЊЕ СТУДЕНАТА је обавезна (уплатница се налази код студената на инфо- пулту на главном улазу);

 

ОСИГУРАЊЕ СТУДЕНАТА
Осигурање студената подразумева заштиту без временског и просторног ограничења. Осигурање важи како за време боравка на факултету, тако и код куће, на путу, односно 24 часа дневно. Осигурање обухвата уобичајене ризике који могу угрозити студенте: пад, удар електричне енергије, саобраћајна незгода, тровање, опекотине и слично. У случају смрти кориснику осигурања се исплаћује осигурана сума, а уколико дође до повреде која проузрокује трајне последице, осигуранику (студенту) се исплаћује део осигуране суме за 100%-и инвалидитет, у зависности од утврђеног процента инвалидитета. Такође, осигурањем се обезбеђује и дневна накнада за сваки спречени дан похађања наставе, уколико је узрок околност која има карактер несрећног случаја.

СТУДЕНТСКИ СТАНДАРД
Студентски стандард обухвата средства из којих се издваја за:
• Помоћ за најугроженије студенте Саобраћајног факултета преко Секције за помоћ и дотацију студената (СПИДС)
• Организацију сајма послова и пракси - “Transport and Traffic Business Days” и сличних пројеката за студенте Саобраћајног факултета
• Дотиране и субвенционисане цене путовања за студенте Саобраћајног факултета на најатрактинивнијим дестинацијама широм Европе (Саобраћијада, Апсолвентска екскурзија, Стручна екскурзија...)
• Штампање студентског часописа “Таљиге” у 1000 и више бесплатних примерака по штампаном издању за све студенте Саобраћајног факултета

osiguranje

ЦЕНТАР ЗА РАЗВОЈ КАРИЈЕРЕ
Кључна улога Центра за развој каријере је да помаже студентима Универзитета у Београду у развоју оних знања и вештина које ће им бити од значаја при запошљавању, да помогне у стицању радног искуства током студирања и сазнања о свету пословања, те да припреми студенате за успешни прелазак на следећи ниво развоја каријере након дипломирања.

karijera

Свечани дочек бруцоша ће бити одржан 02.10.2017. године са почетком у 09 часова у амфитеатру 125.

ДОБРОДОШЛИ!

Поштоване колеге и колегинице,
Студенти Мастер академских студија који су уписани школске 2016/2017 којима 30. септембра 2017.г. истиче прва година студија студија могу обновити прву годину студија и продужити студије за два семестра.
Обнова школске године, почиње за студента Мастер академских студија који су уписали 2016/2017 од понедељка 2.10. и траје до 12.10.2017.г. у Студентској служби od 11 do 13. Потребно је пре обнове године попунити електронски индекс и индекс са изабраним обавезним и изборним предметима који се слушају и полажу или само полажу
Студенти приступају oбнови године тaко што се у периоду од 8ч до 9ч, предају индекс радницима испред студентске службе. Процесуирани индекси се могу преузети у паузама наставе у Студентском Парламенту кабинет 227.
У случају да се студент не пријави у предвиђеном року, студент губи статус студента.
База изборних и обавезних предмета ће бити отворена од 27.9. до 30.9. за Мастер академске студије у електронском индексу. Изабрани обавезни и изборни предмет за слушање и полагање или само полагање се не може мењати током школске године.
Без претходно попуњеног индекса и електронског индекса нема смисла приступити упису обнове школске године.
Студенти на упис морају да понесу електронски попуњен и одштампан шв20 образац који попуњавају кроз свој електронски индекс.
Потребна документа:
- индекс
- Електронски попуњен и одштампан образац ШВ -20 (на адреси http://sv20.sf.bg.ac.rs),
- прва рата за обнову године (50% од ЕСПБ бодова који се преносе ) на текући рачун факултета (840-1443666-83). Позив на број 15-60, ako студент има индекс СФ-а онда према упутству на овој страни.


--------------------------------
Студенти Мастер академских студија који су уписани школске 2015/2016 којима 30. септембра 2017.г. истиче законски рок за завршетак студија a којима је остао само Мастер рад, а желе да наставе студије дужни су да поднесу Молбу Декану за продужење рока за завршетак студија за два семестра. Ову Молбу треба поднети од 18.септембра до 29. септембра 2017.г. у Студентској служби od 11 do 13. У случају да се студент не пријави у предвиђеном року, студент губи статус студента 30.09.2017.г.

Продужење школске године, почиње 16.10.2017.г., за студента Мастер академских студија који су уписали 2015/2016.
Студенти приступају продужењу године тaко што се у периоду од 8ч до 9ч, предају индекс радницима испред студентске службе. Процесуирани индекси се могу преузети у паузама наставе у Студентском Парламенту кабинет 227.

Потребна документа:
- индекс
- Уверење о положеним испитима
- Молба Декану за продужење рока за завршетак студија за два семестра
- Електронски попуњен и одштампан образац ШВ -20 (на адреси http://sv20.sf.bg.ac.rs),
- прва рата за обнову године (50% од ЕСПБ бодова Мастер рада) на текући рачун факултета (840-1443666-83). Позив на број 15-60, ako студент има индекс СФ-а онда према упутству на овој страни.
-------------------------------------------------------
Студенти мастер академских студија који су изгубили статус студента због неблаговременог завршетка студија, имају право да се поново упишу на ове студије у статусу самофинансирајућег студента на основу конкурса за упис у школску 2017/2018 годину.
Висина школарине за студенте из претходног става, којима је остало мање од 30 ЕСПБ бодова до завршетка Мастер академских студија , утврдиће се према броју неположених испита, односно броју неоставрених ЕСПБ, тако што се сваки неостварен ЕСПБ множи са 2.500,00 динара не рачунајући стручну праксу. Ови студенти се реуписују ван квоте у складу са Статутом Универзитета у Београду.Пријављивање ће се обавити од 2.10.2017.г. до 4.10.2017.г. (од 11 до 15 часова у сали 128).
Потребна документа:
- Индекс
- Уверење о положеним испитима
- Електронски попуњен и одштампан образац ШВ -20 (на адреси http://sv20.sf.bg.ac.rs),
- прва рата за упис године (50% од ЕСПБ бодова koji су преостали) на текући рачун факултета ( 840-1443666-83). Позив на број 15-60, ako студент има индекс СФ-а онда према упутству на овој страни.
Студенти који у току студирања нису измирили своје финансијске обавезе дужни су да пре пријаве на конкурс доставе доказ о измиреним обавезама.
Висина школарине за студенте из става 1., којима је остало више од 30 ЕСПБ бодова до завршетка Мастер академских студија је 150.000,00 дин (према Одлуци о висини школарине за студије на Саобраћајном факултету у Београду за школску 2017/2018.). Ови студенти се рангирају као самофинансирајући на Прелиминарној и Коначној ранг листи за упис на Мастер академске студије у школској 2017/2018. За ове студенте важе правила уписа и рокови пријављивања како је то објављено у Конкурсу за упис (http://www.bg.ac.rs/files/sr/upis/master-akademske/SF-master-upis-2017.pdf).

Потребна документа:
- индекс
- Уверење о положеним испитима
- Електронски попуњен и одштампан образац ШВ -20 (на адреси http://sv20.sf.bg.ac.rs),
- прва рата за упис године (50% од 150.000,00 дин) на текући рачун факултета ( 840-1443666-83). Позив на број 15-60, ako студент има индекс СФ-а онда према упутству на овој страни.
Студенти који у току студирања нису измирили своје финансијске обавезе дужни су да пре пријаве на конкурс доставе доказ о измиреним обавезама.

ОБАВЕШТЕЊЕ
(домови)
Конкурс шк. 2017/18. година

 

СТУДЕНТИ ОСНОВИХ СТУДИЈА КОЈИ СЕ НАЛАЗЕ НА БУЏЕТУ, А КОНКУРИШУ ЗА СТУДЕНТСКИ ДОМ ПРИЈАВЕ ЋЕ ПРЕДАВАТИ ОД 01. ДО 31. ОКТОБРА 2017. ГОДИНЕ СТУДЕНТСКОЈ СЛУЖБИ

ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТА ЗА ПРИЈАВУ НА КОНКУРС ЗА СТУДЕНТСКИ ДОМ ЗА СТУДЕНТЕ ОСНОВНИХ СТУДИЈА СУ:
(студенти који су уписали наредну годину студија и налазе се на БУЏЕТУ)

1. Пријава за сместај у студентски дом  (пријаве се налазе у касетама шалтер сале у студентској служби)

2. Уверење о материјалном приходу по члану домаћинства за период од 01. јануара до 30. јуна 2017. године  (уверење се подиже у Општини у којој студент има пребивалиште)

Критеријуми за рангирање су:

• ефикасност студирања
• просечна оцена
• висина материјалних прихода по члану домаћинства
• бодови на годину студија:
студенти који су освојили 120 до 240 ЕСПБ бодова – 1 бод
стеденти који су освојили 240 ЕСПБ бодова и више – 2 бода

Студенти документа предају 01. до 31. октобра 2017. године

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes