Поштовани,

Обавештавамо вас да је отворен други циклус конкурса за стручну праксу у
области грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.

У оквиру другог циклуса је за студенте Саобраћајног факултета обезбеђено 39
места. Конкурс је отворен до 15. фебруара 2017.

У прилогу се налази позив за студенте као и преглед отворених места за
стручну праксу. Напомињемо да је овај конкурс намењен пре свега студентима
којима је потребно да обаве обавезну стручну праксу.

Позив за обављање стручне праксе

Драге колеге,

Пред вама је нов преглед вести из Центра за развој каријере и саветовање студената. У протеклом периоду бавили смо се претежно планирањем годишњих активности и анализом реализованих активности током претходне године.

Припремамо нови позив за обављање стручне праксе за преко 140 студената различитих факултета Универзитета у Београду (претежно из техничко-технолошке групације) која је омогућена захваљујући потписаном Протоколу о сарадњи између Универзитета у Београду и Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре током 2016.године, којим се предвиђа реализација још два циклуса стручне праксе до краја ове школске године. У првом циклусу праксу је обавило (и до краја фебруара ће обављати) преко 100 студената, а за други циклус који ће трајати од 1.марта до 1.јуна биће отворено око 140 места. Пријављивање ће се вршити електонски путем сајта www.studentskapraksa.com до 15. фебруара 2017.године.

Такође, у припреми је нови циклус програма пракси у грчким компанијама који Центар реализује у сарадњи са Хеленским привредним удружењем већ трећу годину за редом. Конкурс ће бити отворен 22.фебруара 2017.године када ћемо у згради Ректората организовати представљање конкурса и Сајам пракси на ком ће учествовати компаније које ће отворити своја врата за студенте у окивиру овог програма под називом “Грчком иницијативном до радног искуства”.

У продужетку шаљемо линк актуелних вести са нашег сајта и позивамо да се информишете о актуелним приликама за посао, праксу, волонтирање и стипендије:

Центар за развој каријере

У жељи да подстакне мобилност студената, Амбасада Француске и Француски
институт у Србији, расписују нови конкурс за доделу стипендија за 2017-2018.
годину за студенте из Србије који желе да наставе школовање у Француској.

Конкурс за стипендије 2017-2018. отворен је до 17. марта. 2017.


Студенти могу да конкуришу за разне програме стипендија:

*         мастер 2-све области

*        мастер 2-стипендија за бивше матуранте Математичке гимназије у
Београду
*        докторат у коменторству
*        пост мастер програм Коперник
*        стипендија за Националну високу школу за лепу уметност (ЕНСБА).

 

Подношење кандидатура:

Француски институт у Србији, Змај Јовина 11, Београд

 

Услови и критеријуми налазе се на сајтовима:

http://www.institutfrancais.rs/
http://www.srbija.campusfrance.org/
http://www.institutfrancais.rs/srp/06b_1.html

 

Plakat francuska stipendija

Поморско-речна агенција "Transagent" и Одсек за водни саобраћај и транспорт
Саобраћајног факултета позивају све заинтересоване студенте завршних година
основних академских и мастер студија да 23.01.2017. од 14 ч дођу у свечану
салу 128, где ће се организовати презентација саме Агенције и програма
запошљавања "Постани део успешног тима" - Management Trainee pozicija.
Презентација поморско-речне агенције "Transagent", у временском периоду од
30 минута, ће обухватити и приказ тренутно отворених позиција и
регрутационог процеса Агенције. Након тога, представници Агенције ће
одговарати на питања публике.

Програм "Постани део успешног тима" ће бити представљен кроз приказ више
отворених позиција у одељењима "Поморски/речни транспорт", "Логистика" и
"Железнички транспорт", са могућностима стручне плаћене праксе,
менаџмент/стручних обука и професионалног уговора за колеге и колегинице са
најбољим резултатима.

За све који желе да осете како изгледа процес пријављивања и запошљавања
у међународним пословним системима, орагнизоваће се и полагање теста од 10
математичко-логичких задатака у трајању од 15 минута, са позивом на
разговор оним кандидатима који су прошли, одмах након тестирања.

Док се буду чекали резултати полагања теста, консултант, са 20 година
међународног искуства у регрутовању и менаџменту, одговараће на питања у
вези пријављивања и запошљавања у мултинационалним компанијама.

ФЕБРУАРСКИ ИСПИТНИ РОК 2017 ОДРЖАЋЕ СЕ

У ПЕРИОДУ ОД 13.02.2017. ДО 28.02.2017. ГОДИНЕ

ПРИЈАВА ИСПИТА У ЕЛЕКТРОНСКОМ ИНДЕКСУ ВРШИЋЕ СЕ У ПЕРИОДУ

ОД 30.1.2017. ДО 03.02.2017. ГОДИНЕ

!!! Важне напомене !!!

Самофинансирајући студенти који плаћају школарину или накнаду трошкова за
обнову године на рате до 15.1.2017. године морају реализовати 60% од укупне
вредности накнаде/школарине. У противном неће бити прихваћена пријава испита
у електронском индексу за фебруарски испитни рок 2017. Приликом плаћања
водити рачуна о новом позиву на број.

Самофинансирајући студент коме је код продекана за студије одобрена молба
нестандардног система плаћања у ратама има обавезу да верификацију
пријављених испита у електронском индексу обави на шалтеру студентске службе
06.02.2017. године у периоду од 11 до 13 часова.

Свим студентима којима до краја периода пријављивања није прихваћена
пријава испита, дужни су да се 06.02.2017.г. јаве на шалтер службе од 11 до
13.

ФЕБРУАРСКИ ИСПИТНИ РОК 2017 ОДРЖАЋЕ СЕ

У ПЕРИОДУ ОД 11.02.2017. ДО 26.02.2017. ГОДИНЕ

ПРИЈАВА ИСПИТА У ЕЛЕКТРОНСКОМ ИНДЕКСУ ВРШИЋЕ СЕ У ПЕРИОДУ

ОД 23.01.2017. ДО 27.01.2017. ГОДИНЕ


!!! Важне напомене !!!

Самофинансирајући студенти који плаћају школарину или накнаду трошкова за
обнову године на рате до 15.01.2017. године морају реализовати 60% од укупне
вредности накнаде/школарине. У противном неће бити прихваћена пријава испита
у електронском индексу за фебруарски испитни рок 2017. Приликом плаћања
водити рачуна о новом позиву на број.

Самофинансирајући студент коме је код продекана за студије одобрена молба
нестандардног система плаћања у ратама има обавезу да верификацију
пријављених испита у електронском индексу обави на шалтеру студентске службе
30.01.2017. године у периоду од 11 до 13 часова.

Свим студентима којима до краја периода пријављивања није прихваћена
пријава испита, дужни су да се 30.01.2017.г. јаве на шалтер службе од 11 до
13.

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes