Студенти основних академских студија који су уписани школске 2010/2011 којима 30. септембра 2018.г. истиче законски рок за завршетак студија и којима је остало мање од 60 ЕСПБ бодова, а желе да наставе студије дужни су да поднесу Молбу Декану за продужење рока за завршетак студија за два семестра.

Ову Молбу треба поднети од 03.септембра до 07. септембра 2018.г. у Студентској служби od 11 do 13.

У случају да се студент не пријави у предвиђеном року, студент губи статус студента 30.09.2018.г.

Потребна документа:

  • индекс
  • Уверење о положеним испитима
  • Молба Декану за продужење рока за завршетак студија за два семестра
  • Електронски попуњен и одштампан образац ШВ -20 (на адреси http://sv20.sf.bg.ac.rs),
  • прва рата за обнову године (50% од укупног броја пренетих ЕСПБ бодова) на текући рачун факултета ( 840-1443666-83)

Студенти основних академских студија који су уписани школске 2010/2011 којима 30. септембра 2018.г. истиче законски рок за завршетак студија, а којима је остало више од 60 ЕСПБ бодова за завршетак започетих студија, а желе да наставе студије дужни су да пријаве за реупис на исти студијски програм у статусу самофинансирајућег студента, без полагања пријемног испита , у треминима другог уписног рока од 03.септембра до 07. септембра 2018.г. За ове студенте ће се вршити признавање испита, кроз комисију за Основне академске студије и Наставно научно веће и реупис по наставном плану и програму из Акредитације 2014.Након признавања испита вршиће се реупис студената који су се пријавили. У случају да се студент не пријави у предвиђеном року, студент губи статус студента 30.09.2018.г.

Потребна документа за пријаву:

  • индекс
  • Уверење о положеним испитима
  • пријава за реупис у Студентској служби .
  • доказ о уплати од 8.000,00 динара на рачун Саобраћајног факултета број 840-1443666-83 , уз позив на број 22-90 (образац уплатнице може се купити у скриптарници факултета, а може се уплатити у Пошти у холу факултета).

  • Уплата за ЦЕНТАР ЗА РАЗВОЈ КАРИЈЕРЕ И САВЕТОВАЊЕ СТУДЕНАТА је обавезна (уплатница се налази  код студената на инфо- пулту на главном улазу);
  • Уплата за ОСИГУРАЊЕ СТУДЕНТА, СТУДЕНТСКИ СТАНДАРД је добровољна  (уплатница се налази  код студената на инфо- пулту на главном улазу)

ЦЕНТАР ЗА РАЗВОЈ КАРИЈЕРЕ

Кључна улога Центра за развој каријере је да помаже студентима Универзитета у Београду у развоју оних знања и вештина које ће им бити од значаја при запошљавању, да помогне у стицању радног искуства током студирања и сазнања о свету пословања, те да припреми студенате за успешни прелазак на следећи ниво развоја каријере након дипломирања.

upis2018 3

ОСИГУРАЊЕ СТУДЕНАТА

Осигурање студената подразумева заштиту без временског и просторног ограничења. Осигурање важи како за време боравка на факултету, тако и код куће, на путу, односно 24 часа дневно. Осигурање обухвата уобичајене ризике који могу угрозити студенте: пад, удар електричне енергије, саобраћајна незгода, тровање, опекотине и слично. У случају смрти кориснику осигурања се исплаћује осигурана сума, а уколико дође до повреде која проузрокује трајне последице, осигуранику (студенту) се исплаћује део осигуране суме за 100%-и инвалидитет, у зависности од утврђеног процента инвалидитета. Такође, осигурањем се обезбеђује и дневна накнада за сваки спречени дан похађања наставе, уколико је узрок околност која има карактер несрећног случаја.

СТУДЕНТСКИ СТАНДАРД

Студентски стандард обухвата средства из којих се издваја за:

  • Помоћ за најугроженије студенте Саобраћајног факултета преко Секције за помоћ и дотацију студената (СПИДС)
  • Организацију сајма послова и пракси - “Transport and Traffic Business Days” и сличних пројеката за студенте Саобраћајног факултета
  • Дотиране и субвенционисане цене путовања за студенте Саобраћајног факултета на најатрактинивнијим дестинацијама широм Европе (Саобраћијада, Апсолвентска екскурзија, Стручна екскурзија...)
  • Штампање студентског часописа “Таљиге” у 1000 и више бесплатних примерака по штампаном издању за све студенте Саобраћајног факултета

upis2018 2



У Београду,
22.08.2018.год. 
Продекан за студије

Prof. dr Petar Mirosavljevic

Обавештавамо Вас да је Конкурс Владе Мексика за стипендирање странаца у 2019. години објављен у одељку „Стипендије и курсеви академске сарадње“ секције „Акције и програми“ на јединственом Владином порталу на следећој адреси: http://www.gob.mx/amexcid/acciones-y-programas/becas-para-extranjeros-29785.

У вези са тим, напомиње се да све пријаве српских држављања морају бити обављене електронски, путем Система за управљање академском сарадњом (SIGCA) (https://sigca.sre.gob.mx/login). Због тога је неопходно да кандидати приложе документацију по упутствима система и у складу са наведеним у Конкурсу за 2019. годину. Систем SIGCA ће бити отворен до 28. септембра 2018. године, како би заинтересовани могли да пошаљу своје пријаве. Резултати ће бити обајвљени од 5. децембра 2018. године.

Стипендије се нуде само у областима и за институције које су изричито наведене у Конкурсу за 2019. годину. Треба истаћи да електорнске пријаве које не испуњавају све потребне услове из конкурса неће бити укључене у процес селекције. За 2019. годину, у оквиру билатералног плана са Србијом, нуде се 2 стипендије: 2 нове стипендије ( 2 доступне од марта 2019. године).

 У вези пријава за COLMEX, FLACSO и Ибероамерички Универзитет (UIA) дефинитиван пријем на студије условљен је испуњавањем различитих процеса које спроводе те институције.


Me es grato hacer llegar a usted un cordial saludo en ocasión de informarle que la Convocatoria de Becas de Excelencia del Gobierno de México para Extranjeros 2019 se encuentra publicada en el apartado “Becas y cursos de cooperación académica” de la sección “Acciones y Programas” en el Portal Único de Gobierno en el siguiente vínculo:

http://www.gob.mx/amexcid/acciones-y-programas/becas-para-extranjeros-29785.

 Al respecto, cabe destacar que todas las postulaciones de los nacionales de Serbia deberán realizarse electrónicamente a través del Sistema de Gestión de Cooperación Académica (SIGCA) (https://sigca.sre.gob.mx/login). Para tal efecto, es necesario que los postulantes adjunten la documentación de acuerdo con las indicaciones del sistema y conforme a lo señalado en la Convocatoria 2019. El sistema SIGCA estará abierto hasta el próximo 28 de septiembre de 2018 a fin de que los interesados envíen su postulación. Los resultados se darán a conocer a partir del 5 de diciembre de 2018.

Las becas se ofrecen únicamente en las áreas del conocimiento e instituciones señaladas expresamente en la Convocatoria 2019.  Cabe señalar que no/no serán considerados dentro del proceso de selección aquellas postulaciones en línea que no cumplan con los requisitos establecidos en la Convocatoria. Para el año 2019, la oferta para Serbia, en el marco bilateral, es de hasta 2 becas: 2 nuevas (disponibles 2 a partir de marzo de 2019).

En lo referente a las postulaciones en línea dirigidas al COLMEX, la FLACSO y la Universidad Iberoamericana (UIA), la aceptación académica definitiva está condicionada al cumplimiento de los diferentes procesos que para tal fin realizan dichas instituciones.

Поштоване колеге и поштоване колегинице

Декан факултата је у Одговору на захтеве Студентског парламента и Савеза студената Саобраћајног факултета од 09. октобра 2017 (бр1007/2) установио нови систем рата, за плаћање школарине за шк. 2017/2018 на рате и то по следећој динамици: 25% приликом уписа, 35% најкасније 15.јануара 2018.г. , 20% најкасније 15.маја 2018.г. и 20% 15. августа 2018.г.

Сходно томе, Самофинансирајући студенти који плаћају школарину или накнаду трошкова за обнову године на рате до 15.08.2018. године морају реализовати 100% (25%+35%+20%+20%) од укупне вредности накнаде/школарине.

У противном неће бити прихваћена пријава испита у електронском индексу за августовски и септембарски испитни рок 2018. Приликом плаћања водити рачуна о новом позиву на број.

Самофинансирајући студент коме је код продекана за студије одобрена молба нестандардног система плаћања у ратама има обавезу да верификацију пријављених испита у електронском индексу обави на шалтеру студентске службе 16.8.2018. године у периоду од 11 до 13 часова.

Студенти треће и четврте године Одсека за логистику били су у стручним посетама логистичким компанијама: Milšped, Nelt, Phoenix, Kuehne Nagel, Cargo partner i Ralu логистика. У току посете студенти су добили драгоцене информације о самим компанијама и упознали се са логистичким услугама, процесима и активностима.

Са менаџметом компанија, договрени су конкретни модели сарадње везане за истраживање и израду пројектних задатака и завршних радова, менторски рад, обављање стручне праксе и запошљавање студената.

Посете су реализоване као део редовне сарадње Саобраћајног факултета и наведених компанија. Најискреније се захваљујемо компанијама на гостопримству, одвојеном времену, посвећености и подршци коју пружају студентима и Факултету.

 

KUEHNE NAGEL  2
KUEHNE NAGEL 1
Milsped 1
PHOENIX 1
PHOENIX 2
RALU Logistika 1
Milsped 2
CARGO PARTNER
NELT

Универзитетски центар за развој каријере и саветовање студената Универзитета у Београду реализоваће онлајн курс под називом ВЕШТИНЕ УПРАВЉАЊА КАРИЈЕРОМ на Moodle платформи Рачунарског Центра Универзитета у Београду.

Курс траје пет недеља и осмишљен је тако да студенти могу да му приступају када и где њима одговара. Састоји се од различитих вежби, видео и аудио материјала, задатака, ресурса за читање, који заједно чине јединствени пакет чији је основни циљ да студенте оспособи за управљање каријером, припреми за укључивање у тржште рада и пружи подршку у преузимању активне улоге у будућем каријерном развоју.

Који су моји квалитети? Како видим своју каријеру? Које опције ми стоје на располагању? Како се постављају каријерни циљеви? Како и где могу да тразим посао? Како да се успешно представим послодавцу?

Ако су ово нека од питања која постављате себи, одговор можете добити на онлајн курсу Вештине управљања каријером који ће први пут од кад се реализује бити отворен за све заинтересоване студенте факултета Универзитета у Београду. Курс је конципирао тим Центра за развој каријере, и успешно се реализује у “живој” и онлајн форми од 2015. године.

Почетак курса је 28.маја, а пријава је могућа до краја друге недеље од почетка курса на линку www.razvojkarijere.bg.ac.rs/vuk.

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes