Novi promotivni video Saobraćajnog fakulteta može se videti na sledećem linku: https://youtu.be/kQo1O1rjENw
Novi promotivni video Saobraćajnog fakulteta može se videti na sledećem linku: https://youtu.be/kQo1O1rjENw
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
Besplatni treninzi studenata svih godina koji se održavaju na Mašinskom fakultetu Univerziteta u Beogradu u okviru projekta „Prediktivno zapošljivanje mladih“ finansiranog od strane Ministarstva Omladine i Sporta Republike Srbije, a u organizaciji udruženja „Centar za poslovne treninge“.
U skladu sa današnjim zahtevima tržišta i samih kompanija u cilju postizanja boljih rezultata i zapošljavanja što kvalitetnijeg kadra sa jedne strane i smanjenja stope nezaposlenosti sa druge strane nastao je pomenuti projekat, kako bi mladim ljudima pomogao u pronalaženju prvog posla i lakšem pristupanju tržištu rada. Projekat je koncipiran u toku tri nedelje, gde će studentima interaktivna predavanja izložiti eminentni profesori Beogradskog univerziteta sa iskustvom u privredi. Studenti će se susresti u prvoj nedelji sa veštinama prezentacije, komunikacije i asertivne komunikacije, pregovaranja, davanja i primanja povratne informacije, poslovno ponašanje i bonton, poslovna korespodencija i komunikacija. Zatim će u drugoj nedelji stečeno znanje i veštine primeniti u radu sa kompanijama na rešavanju studija slučaja, dok će tokom treće nedelje proći simulaciju intervjua za posao sa profesionalnim "HP"-om.
Sve potrebne detalje oko projekta/konkursa pronaći ćete u dokumentu ovde ili na sledećoj adresi: http://www.poslovnitrening.rs/projekat-prediktivno-zapo%C5%A1ljavanje-mladih.html
Logistička komapnija Geodis poziva studente master studija da se prijave za GEODIS SCO Internship program.
Više detalja možete pogledati ovde.
U cilju unapređenja kvalitet nastave, molim studente da pristupe anonimnom anketiranju nastavnika i saradnika u zimskom semestru šk. 2018/2019, radi ocene pedagoškog rada nastavnika i saradnika.
Analizama je ustanovljeno da svi student koji slušaju predavanja i vežbe ne ocenjuju nastavnike i saradnike kod kojih su slušali predavanja i vežbe. Procenat anketa je do sada oko 30% što je nedovoljno za detaljnu ocenu kvaliteta nastave. Pojedini nastavnici i saradnici su ne ocenjeni.
Na osnovu ovih rezultata, anonimnu anketu nastavnika i saradnika u letnjem semestru 2018/2019.g., studenti su obavezni da obave u prostorijama RCSF ili od kuće/doma (uz uzimanje koda koji se mora preuzeti u prostorijama RCSF na trećem spratu Fakulteta) . Anketa počinje 25.12.2018.g. i završava se 12.01.2019.g.
Studenti koji su prijavili slušanje i polaganje predmeta za 2018/2019 akademskoj godini, su dužni i da obave celokupnu anketu (ocena na sva pitanja) barem jednog nastavnika i barem jednog saradnika angažovanog na tom predmetu, koji je student prijavio za slušanje i polaganje u 2018/2019 akademskoj godini.
Student koji ne obavi celokupnu anketu pedagoškog rada nastavnika i saradnika, ne može prijaviti ispite za polaganje u januarskom i februarskom ispitnom roku.
Student koji je upisani na dva modula, moraju obaviti anketu na svim modulima na kojima studiraju.
Tehnologija ocenjivanja pedagoškog rada nastavnika i saradnika je istovetna kao do sada, a anonimnost je zagarantovana. Nakon kompletiranja ankete, studentu se u elektronskom indeksu pojavljuje informacija da je student obavio obaveznu aktivnost ankete i student može nakon toga prijaviti ispite u januarskom i februarskom ispitnom roku u tekućoj školskog godini.
U okviru konferencije SESAR Innovation Days održane u Salzburgu, 6. decembra dodeljene su nagrade SESAR Young Scientist Award za najbolje istraživačke radove u oblasti upravljanja vazdušnim saobraćajem. Doktorand Saobraćajnog fakulteta Goran Pavlović osvojio je treće mesto za svoj celokupan istraživački rad i ideju o sistemima naplate rutnih naknada po parovima aerodroma, saopštio je SESAR Joint Undertaking.
Kako navode, SESAR nagrađuje 3 mlada istraživača, a ove godine pristiglo je oko 20 prijava širom Evrope:
– SESAR je istraživački program u okviru Jedinstvenog evropskog neba (SES – Single European Sky), pokrenutog 2004. godine u cilju harmonizacije i modernizacije evropskog sistema upravljanja vazdušnim saobraćajem. U okviru navedenog programa finansiraju se istraživački projekti različitog nivoa zrelosti za im plementaciju, između ostalog i projekti osnovnog istraživanja (Exploratory Research – ER).
Ove godine autori koji su se prijavili na konkurs za SESAR Young Scientist Award dolazili su iz različitih evropskih zemalja uključujući Španiju, Italiju, Nemačku, Francusku, Sloveniju, Irsku, Srbiju, Ujedinjeno Kraljevstvo i Švedsku.
Predstavnik Srbije na ovogodišnjem takmičenju bio je doktorand Saobraćajnog fakulteta Goran Pavlović, o kojem je Tango Six pisao još 2012. godine kada mu je zbog navodne srčane mane prekinuto školovanje na Vojnoj akademiji.
Kako za Tango Six govori Pavlović, nagrađeni rad predstavlja zajednički projekat njega i njegovih kolega sa Saobraćajnog fakulteta i bavi se sistemima naplate rutnih naknada po parovima aerodroma:
– Nakon završetka osnovnih studija na Saobraćajnom fakultetu i obavljanja stručne prakse u EUROCONTROL-u, dobio sam priliku da radim na 2 ER (Exploratory Research projekta - APACHE i COCTA) na Katedri za aerodrome i bezbednost vazdušne plovidbe Saobraćajnog fakulteta. Te 2016. godine naša mala katedra je ostvarila ogroman uspeh, jer su prihvaćena čak 3 projekta (od 28 ukupno u Evropi), na kojima smo učestvovali bilo kao rukovodioci ili kao partneri. Danas smo takođe deo SESAR mreže za razmenu znanja (Engage Knowledge Transfer Network), zajedno sa Univerzitetom u Vestminsteru, EUROCONTROL-om, EASA-om itd.
Radeći na navedenim projektima, u međuvremenu sam završio i master studije, gde sam se bavio problemima naplate rutnih naknada koje korisnici vazdušnog prostora plaćaju za korišćenje usluga u vazdušnoj plovidbi (Air Navigation Services – ANS). Naime, današnji sistem zasnovan na naplatnim zonama doveo je do negativnog trenda izbegavanja skupih naplatnih zona prilikom planiranja rute leta, što implicira dodatno utrošeno gorivo i emisije štetnih gasova.
Jedno od mogućih rešenja je uvođenje sistema naplate po parovima aerodroma. Na osnovu ideja iz svog master rada, a li i potreba koje su proistekle iz projekata na kojima smo radili, uradio sam veliku analizu neizvesnosti rutnih naknada za sve parove aerodroma u Evropi, u zavisnosti od zona koje vazduhoplovi preleću - istakao je Pavlović.
Pogledajte objavljen tekst na sajtu ovde
No events |