Aerodrom "Nikola Tesla" i Saobraćajni fakultet Univerziteta u Beogradu su 03.06.2018.g.potpisali sporazum o saradnji, koji će ih, još više približiti zajedničkom cilju da vazdušni saobraćaj u Srbiji ostane na vrhunskom nivou.

Dokument o strateškom partnerstvu potpisali su dekan fakulteta prof. dr Nebojša Bojović i v.d. generalni direktor aerodroma Saša Vlaisavljević.

"Strateška saradnja sa Saobraćajnim fakultetom logičan je korak u vreme kada Aerodrom 'Nikola Tesla' beleži najbolje rezultate u prometu saobraćaja. Razmena iskustava i praktična primena znanja sa ciljem unapređenja struke u oblasti vazdušnog saobraćaja je imperativ, posebno imajući u vidu planove za dalju ekspanziju vazdušnog saobraćaja u Srbiji.", izjavio je Vlaisavljević.

"Kao saobraćajni inženjer, ponosan sam što sam u prilici da budem potpisnik ovakvog dokumenta, a kao direktor beogradskog aerodroma srećan sam što će mlade kolege doprineti našim naporima da Aerodrom 'Nikola Tesla' postane još bolje pozicioniran u trci sa svetskim aerodromima", izjavio je Vlaisavljević..

Dekan Saobraćajnog fakulteta prof. dr Nebojša Bojović je rekao da je potpisivanje ovog sporazuma od velikog značaja za fakultet, s obzirom na to da otvara mogućnost da studenti stiču praktična znanja u najvažnijoj vazdušnoj luci u regionu.

"Za naš fakultet od velikog značaja će biti i činjenica da će eksperti Aerodroma kao predavači moći da prenesu svoja iskustva budućim saobraćajnim inženjerima. Ovaj sporazum otvara mogućnost i zajedničkog učešća na projektima na unapređenju saobraćaja", rekao je dekan Bojović.

Studenti treće i četvrte godine Odseka za logistiku bili su u stručnim posetama logističkim kompanijama: Milšped, Nelt, Phoenix, Kuehne Nagel, Cargo partner i Ralu logistika. U toku posete studenti su dobili dragocene informacije o samim kompanijama i upoznali se sa logističkim uslugama, procesima i aktivnostima.

Sa menadžmetom kompanija, dogovreni su konkretni modeli saradnje vezane za istraživanje i izradu projektnih zadataka i završnih radova, mentorski rad, obavljanje stručne prakse i zapošljavanje studenata.

Posete su realizovane kao deo redovne saradnje Saobraćajnog fakulteta i navedenih kompanija. Najiskrenije se zahvaljujemo kompanijama na gostoprimstvu, odvojenom vremenu, posvećenosti i podršci koju pružaju studentima i Fakultetu.

 

KUEHNE NAGEL  2
KUEHNE NAGEL 1
Milsped 1
PHOENIX 1
PHOENIX 2
RALU Logistika 1
Milsped 2
CARGO PARTNER
NELT

Poštovane kolege i koleginice,

U cilju unapređenja kvalitet nastave, molim studente da pristupe anonimnom anketiranju nastavnika i saradnika u letnjem semestru šk. 2017/2018, radi ocene pedagoškog rada nastavnika i saradnika.

Analizama je ustanovljeno da svi student koji slušaju predavanja i vežbe ne ocenjuju nastavnike i saradnike kod kojih su slušali predavanja i vežbe. Procenat anketa je do sada oko 30% što je nedovoljno za detaljnu ocenu kvaliteta nastave. Pojedini nastavnici i saradnici su ne ocenjeni.

Na osnovu ovih rezultata, anonimnu anketu nastavnika i saradnika u letnjem semestru 2017/2018.g., studenti su obavezni da obave u prostorijama RCSF ili od kuće/doma (uz uzimanje koda koji se mora preuzeti u prostorijama RCSF na trećem spratu Fakulteta) .

Anketa se može naknadno obaviti za sve koji to nisu učinili 05.06.2018.g. od 0800 do 1500 u prostorijama računskog centra treći sprat.

Studenti koji su prijavili slušanje i polaganje predmeta za 2017/2018 akademskoj godini, su dužni i da obave celokupnu anketu (ocena na sva pitanja) barem jednog nastavnika i barem jednog saradnika angažovanog na tom predmetu, koji je student prijavio za slušanje i polaganje u 2017/2018 akademskoj godini.

Student koji ne obavi celokupnu anketu pedagoškog rada nastavnika i saradnika, ne može prijaviti ispite za polaganje u junskom, julskom avgustovskom i septembarskom ispitnom roku.

Student koji je upisani na dva modula, moraju obaviti anketu na svim modulima na kojima studiraju.

Tehnologija ocenjivanja pedagoškog rada nastavnika i saradnika je istovetna kao do sada, a anonimnost je zagarantovana. Nakon kompletiranja ankete, studentu se u elektronskom indeksu pojavljuje informacija da je student obavio obaveznu aktivnost ankete i student može nakon toga prijaviti ispite u junskom ispitnom roku i svim ostalim rokovima u tekućoj školskog godini.

Srdačan pozdrav

Prodekan za studije

 

Upis na osnovne akademske studije školaska 2018/19.

Osnovne akademske studije na Fakultetu traju četiri školske godine i vrednuju se sa 240 ESPB. U prvu godinu osnovnih akademskih, koje realizuje Univerzitet u Beogradu odnosno Saobraćajni fakultet, može da se upiše lice koje ima srednje obrazovanje u četvorogodišnjem trajanju. Odgovarajuće prethodno stečeno obrazovanje utvrđeno je studijskim programom na koji se vrši upis kandidata. Redosled kandidata za upis u prvu godinu utvrđuje se na osnovu opšteg uspeha postignutog u srednjem obrazovanju i rezultata postignutih na prijemnom ispitu.

  • Važne informacije
  • Plan aktivnosti
  • Potrebna dokumenta za prijavu
  • Kvote za upis
  • Važni datumi
  • Uputstva i saveti
  • Pravila prijemnog ispita
  • Saveti psihologa
  • Primeri zadataka

Upis na master studije

Master akademske studije na Fakultetu traju jednu školsku godinu i vrednuju se sa 60 ESPB. Cilj master akademskih studija na Fakultetu je školovanje stručnjaka visokog obrazovanja u oblasti saobraćaja čijim završetkom se stiče akademski naziv master sa naznakom zvanja drugog stepena master akademskih studija.

  • Važne informacije
  • Plan aktivnosti
  • Potrebna dokumenta za prijavu
  • Kvote za upis
  • Važni datumi
 

Upis na doktorske studije

Ishod doktorskih studija treba da bude osposobljenost mladih istraživača za samostalan naučni rad, istraživanje i razvoj u oblasti saobraćaja, transporta, komunikacija i logistike. Savladavanjem ovog studijskog programa studenti stiču znanja, veštine i kompetencije za samostalan naučno-istraživački rad koji obuhvata planiranje i projektovanje, upravljanje, ekonomiju, menadžment, eksploataciju i održavanje, informacione tehnologije, marketing, bezbednost, zaštitu životne sredine, ekspertize, operaciona istraživanja i modeliranje u saobraćaju, transportu, komunikacijama i logistici.

  • Važne informacije
  • Plan aktivnosti
  • Potrebna dokumenta za prijavu
  • Kvote za upis
  • Važni datumi
 

Državljanin Republike Srbije koji je stekao stranu srednjoškolsku ispravu, odnosno,koji je završio srednju školu u inostranstvu (ili neki od razreda srednje škole u inostranstvu)ili je završio program međunarodne (IB) maturese upisujepod jednakim ostalim uslovima kao i drugi kandidati, ako muse nostrifikuje strana školska isprava.Državljani Republike Srbije koji su stekli strane srednjoškolske isprave ili su završili program međunarodne mature i koji nemaju rešenje o nostrifikaciji diplome mogu se prijaviti sa potvrdom da su podneli srednjoškolska dokumenta na nostrifikaciju.

Posebno, državljani Republike Srbije koji su u šk. 2019/20. godini stekli strane srednjoškolske isprave ili su završili program međunarodne mature mogu da konkurišu u drugom upisnom roku za posebna budžetska mesta određena Odlukom Vlade za državljane Republike Srbije koji su stekli stranu srednjoškolsku ispravu, odnosno završili srednju školuu inostranstvu.Ovi kandidati takođe, moraju da imaju rešenje o nostrifikaciji diplome ili potvrdu da su podneli srednjoškolska dokumenta na nostrifikaciju

Osobe sa invaliditetom mogu polagati prijemni ispit na način prilagođen njihovim mogućnostima, odnosno u njima dostupnom obliku, a u skladu sa objektivnim mogućnostima fakulteta.

Osoba sa invaliditetom je u obavezi da pismeno obrazloži na koji način je potrebno prilagoditi polaganje prijemnog ispita i to obrazloženje dostavi prilikom prijave na konkurs za upis na studijski program.

Osobe sa invaliditetom, za dodatne informacije i konsultacije, mogu se obratiti Univerzitetskom centru za studente sa hendikepom na telefon 011-3370-686 ili elektronskom poštom Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.. Univerzitetski centar za studente sa hendikepom nalazi se u prostorijama Univerzitetske biblioteke „Svetozar Marković“ u ulici Bulevar kralja Aleksandra 71.

Upis:

Kandidati prilikom podnošenja prijave i propisane dokumentacije na konkurs za upis studenata u prvu godinu osnovnih i integrisanih studija na visokoškolskim ustanovama čiji je osnivač Republika za školsku 2018/19. godinu, a žele da se upišu u okviru Programa afirmativne mere upisa kandidata sa invaliditetom i to:
Kandidati koji su korisnici kolica ili se otežano kreću
Kandidati sa delimičnim ili potpunim oštećenjem vida (slepi i slabovidi)
Kandidati sa delimičnim ili potpunim oštećenjem sluha (gluvi i nagluvi)
Kandidati koji imaju teškoće u učenju (disleksija, disgrafija, diskalkulija...)
Kandidati koji imaju teškoće u govoru
Kandidati sa hroničnim oboljenjima (hemofilija, epilepsija, dijabetes tip1, maligna oboljenja...)
Kandidati sa psihološkim ili mentalnim teškoćama

prilažu visokoškolskoj ustanovi i jedan od sledećih dokumenata:

Rešenje nadležnog organa o postojanju telesnog oštećenja i/ili
Rešenje o pravu na dodatak za tuđu negu i pomoć.
Mišljenje Interesorne komisije
Preporuku Udruženja studenata sa hendikepom (kandidati kojima nije rađena procena telesnog oštećenja i koji nisu korisnici prava na dodatak za tuđu negu i pomoć, dostavljaju medicinsku dokumentaciju Udruženju studenata koje daje preporuku odgovarajućem fakultetu. Medicinska dokumentacijaa mora biti izdata od nadležne zdravstvene institucije i ne sme biti starija od šest meseci. Neophodno je da se iz lekarskog izveštaja može zaključiti na koji način invaliditet/zdravstveno stanje utiče na ishode učenja i svakodnevno funkcionisanje.
Upis na visokoškolsku ustanovu u okviru Programa afirmativne mere upisa studenata sa invaliditetom u okviru kvote do 1% može da ostvari student koji je položio prijemni ispit.
Posle završenog polaganja prijemnih ispita (ispita za proveru sklonosti i sposobnosti) kandidati koji su se izjasnili za korišćenje Programa afirmativne mere upisa studenata sa invaliditetom iz tačke 1., a položili su prijemni ispit (ispit za proveru sklonosti i sposobnosti) rangiraju se na posebnoj rang listi, sa koje visokoškolska ustanova upisuje najviše onoliko kandidata koliko je odobreno Odlukom Vlade RS za ovu afirmativnu meru. Studenti koji se na ovaj način ne upišu rangiraju se sa ostalim kandidatima za redovna budžetska mesta.
Ukolike se u okviru Programa afirmativne mere upiše manji broj studenata od broja odobrenog odlukom Vlade RS, na ta mesta visokoškolska ustanova može upisati studente sa osnovne liste u statusu samofinansirajućih studenata. Ukupan broj studenata upisan na studijski program ne može biti veći od broja studenata iz dozvole za rad.
Fakulteti su u obavezi da priložena dokumenta koriste samo u ovu svrhu i da ih čuvaju u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Praćenje:

Prilikom upisa na više godine studija, studenti koji su se upisali preko Programa afirmativne akcije u obrazovni sistem u statusu studenata koji se finansiraju iz budžeta, se ne rangiraju sa ostalim studentima već zadržavaju budžetski status ako ostvare 36 ESPB u skladu sa Zakonom o visokom obrazovanju;
Fakultet je dužan da u svom informacionom sistemu vodi evidenciju o studentima koji su kroz Program afirmativne mere upisali prvu godinu studija i ostvarili pravo na finansiranje iz budžeta;
Studenti koji su se upisali preko Programa afirmativne akcije u statusu studenata koji se finansiraju iz budžeta ostvaruju i pravo na besplatnu ishranu u studentskim restoranima i smeštaj u studentskim domovima.

IMAGE Svečana dodela diploma (27.1.2024.) - Galerija fotografija
Pogledajte fotografije sa svečane dodele diploma, održane 27. januara 2024. godine.

Free Joomla! template by Age Themes