Dana 26.1.2018. godine, na SKUP-u „SARADNjA PRIVREDE I NAUKE“

koji je održan u organizaciji firmi „ALTPRO“ i -„SIGNALING“ i SAOBRAĆAJNOG FAKULTETA Potpisani su Ugovori o:

  • poslovno-tehničkoj saradnji Saobraćajnog fakulteta i „ALTPRO-SIGNALING-a“
  • donaciji putnog prelaza „ALTPRO-SIGNALING-a“ „Infrastrukturi železnica Srbije“ i
  • dodeli jednogodišnje stipendije Teodori Milenković, indeks broj ŽE 140001, kao najboljem studentu Odseka za železnički saobraćaj i transport.

Dana 27.1.2018. godine, za vreme proslave školske slave „Sveti Sava“ dodeljene su nagrade iz Fondacija:

  1. Fondacije "Prof. dr Božidar Milošević, redovni profesor Saobraćajnog fakulteta" DRAGANU D. SAVIĆU, dipl. inž., indeks broj DB 130-004, kao studentu koji je završio osnovne studije tokom školske 2016/2017. godine sa najvišom prosečnom ocenom tokom studija. Prosečna ocena iznosi 10,00, a ocena 10 na završnom radu. Nagradu je dodelila firma „ALTPRO“ iz Zagreba.
  2. Fondacije “Dipl. inž. Miodraga Selića“, višeg savetnika Generalne direkcije Jugoslovenskih železnica u penziji BRANKU A. MITROVIĆU, dipl. inž., indeks broj ŽE 120-167,kao studentu Odseka za železnički saobraćaj i transport koji je diplomirao tokom školske 2016/2017. godine sa najvišom prosečnom ocenom tokom studija. Prosečna ocena iznosi 8,52, a ocena 10 na završnom radu. Nagradu je dodelila firma „SIGNALING“ iz Beograda.
  3. Fondacije "Mr Zoran Radosavljević", GORANU PAVLOVIĆU VZ 120-388 i MARINI ĐOREM VZ 120-001, kao najboljim diplomiranim inženjerima Odseka za vazdušni saobraćaj u generaciji koja je upisana 2012/2013. godine, a koji su studije završili sa prosečnom ocenom 9.7 i ocenom 10 na završnom radu.

Dana 26.1.2018. godine sa početkom u 11 časova u Svečanoj sali Saobraćajnog fakulteta u Beogradu, ulica Vojvode Stepe br. 305 u organizaciji SAOBRAĆAJNOG FAKULTETA U BEOGRADU i firme „ALTPRO-SIGNALING“

Održaće se SKUP sa temom

SARADNjA PRIVREDE I NAUKE

Na kojoj će firme „ALTPRO“ i -„SIGNALING“, kao firme sa dugogodišnjim iskustvom, preko 20 godina, u oblasti razvoja i proizvodnje signalno-sigurnosne opreme za železnička vozila i infrastrukturu i iskustvima u implementaciji, prezentovati:

  • Strateški plan razvoja “Signaling-a” i -“Altpro” i
  • Nova tehnološka rešenja za bezbednost železničkog saobraćaja
    • Moderni sistem Auto-stopa
    • Nova podloga za pružno-putni prelaz
  • SENSE-EU finansiranje razvojnih projekata za železnice

Pored toga, Programom skupa predviđeno je

  • Potpisivanje Ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji Saobraćajnog fakulteta i „ALTPRO-SIGNALING-a“ i
  • Potpisivanje Ugovora o donaciji putnog prelaza „ALTPRO-SIGNALING-a“ „Infrastrukturi železnice Srbije“

 

Ukoliko želite više informacija u vezi sa prezentacijom

kontaktirajte Maksu Đukića,

na tel: +381 11 394-8310

ili na e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Očekujemo Vas na ovom Skupu.

Naravno, to će biti i odlična prilika za upoznavanje i razgovor.

Vladica Đurđanović, direktor Aerodroma „Konstantin Veliki“ u Nišu i profesor dr Nebojša Bojović, dekan Saobraćajnog fakulteta u Beogradu, potpisali su memorandum o saradnji. Cilj saradnje je sprovođenje konkretnih aktivnosti koje imaju edukativnu, praktičnu i razvojnu dimenziju. Aktivnosti za ostvarivanje saradnje su određene prema potrebama aerodroma i fakulteta i mogućnostima za uključivanje i realizovanje.

Saradnja podrazumeva studentsku praksu, gostujućih predavanja zaposlenih na Aerodromu i na Saobraćajnom fakultetu, trening programe, posete Aerodromu u Nišu, rad na projektima kao i istraživačke i diplomske radove. Potpisivanju sporazuma prisustvovali su i prodekan za studije Saobraćajnog fakulteta profesor dr Petar Mirosavljević i dr Milica Kalić, redovni profesor na fakultetu.

YouTube video

video zapis televizije Belami

Poštovane kolege i poštovane koleginice

Dekan fakultata je u Odgovoru na zahteve Studentskog parlamenta i Saveza studenata Saobraćajnog fakulteta od 09. oktobra 2017 (br1007/2) ustanovio novi sistem rata, za plaćanje školarine za šk. 2017/2018 na rate i to po sledećoj dinamici: 25% prilikom upisa, 35% najkasnije 15.januara 2018.g. , 20% najkasnije 15.maja 2018.g. i 20% 15. avgusta 2018.g. Shodno tome, samofinansirajući studenti koji plaćaju školarinu ili naknadu troškova za obnovu godine na rate do 15.01.2018. godine moraju realizovati 60% (25%+35%) od ukupne vrednosti naknade/školarine. U protivnom neće biti prihvaćena prijava ispita u elektronskom indeksu za januarski i februarski ispitni rok 2018. Prilikom plaćanja voditi računa o novom pozivu na broj.

Samofinansirajući student kome je kod prodekana za studije odobrena molba nestandardnog sistema plaćanja u ratama ima obavezu da verifikaciju prijavljenih ispita u elektronskom indeksu obavi na šalteru studentske službe 16.1.2018. godine u periodu od 11 do 13 časova.

Prodekan za studije

IMAGE Svečana dodela diploma (27.1.2024.) - Galerija fotografija
Pogledajte fotografije sa svečane dodele diploma, održane 27. januara 2024. godine.

Free Joomla! template by Age Themes