Komisija za doktorske akademske studije će obaviti preliminarno rangiranje kandidata 6.oktobra 2017. Godine a preliminarna rang lista će se objaviti do 16č, 06.10.2017..
Primedbe na preliminarnu rang listu studenti mogu dostaviti komisiji za doktorske studije 9. oktobra 2017. godine do 12č .
Konačna rang lista će se objaviti 09. oktobra 2017. od 13č.
Upis kandidata će se obaviti putem javne prozivke 10.oktobra 2017.g. u 13:00 č u prostorijama Saobraćajnog fakulteta, u svečanoj sali na prvom spratu 128.


 

Mole se kandidati da se STROGO PRIDRŽAVAJU NAVEDENE SATNICE PROZIVKE.

Odmah nakon prozivke kandidati koji su prozvani i uzeli mesto za upis , vrše upis.

Kandidat koji je bio na konačnoj rang listi, a nije prisustvovao pro¬zivci u zakazanom terminu ili kan¬di¬dat koji je bio na rang listi primljenih kan¬di¬da¬ta, a nije se upisao u predviđenim ro-ko¬vima iz ovog plana aktivnosti, definitivno gu¬bi pravo na upis.

Kandidati koji se upisuju na Saobraćajni fakultet obavezni su da na upis dođu lično.

Ukoliko su sprečeni da lično obave upis, u njihovo ime može i neko drugi obaviti upis uz Ovlašćenje potpisano od strane kandidata koji se upisuje, koje sadrži podatke o ovlašćenom licu (ime i prezime, JMBG, adresa, broj telefona). U tom slučaju indeks će biti zadržan i kandidat mora lično preuzeti indeks.

Za upis na SAOBRAĆAJNI FAKULTET je potrebno:
• indeks (kupuje se u skriptarnici fakulteta i popunjava se prilikom upisa u sali 128) .
• 2 obrasca ŠV-20 http://sv20.sf.bg.ac.rs/ (populjava se na računarima u sali 128 ili u studentskom parlamentu sala 227, a nakon prozivke i dobijanja mesta, uz instrukciju studenata Fakulteta);
• Dve iste fotografije dimenzija 3.5 x 4.5 cm
• originalna dokumenta o završenim studijama ili stečenom akademskom stepenu magistra nauka ,na uvid
• izvod iz matične knjige rođenih, na uvid
• Rešenje Ministarstva o priznavanju visoko školske diplome (za kandidate koji su osnovne studije i master ili magistarske stidije završili u inostranstvu). U slučaju da postupak još uvek nije završen kandidati će se upisati ali im neće biti uručeni indeks, sve dok ne dobiju i donesu potvrdu o nostrifikaciji diplome.
• Samofinansirajući studenti na studijskom programu Saobraćaj:
o UPLATNICA na 200.000,00 dinara; školarina za strane državljane iznosi 3000 evra i uplaćuje se u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan upisa
o žiro račun: 840-1443666-83
o model 97 poziv na broj 82-70
• Uplata za OSIGURANjE STUDENTA, STUDENTSKI STANDARD je dobrovoljna (uplatnica se nalazi kod studenata na info- pultu na glavnom ulazu ili u studentskom parlamentu sala 227)
• Uplata za CENTAR ZA RAZVOJ KARIJERE I SAVETOVANjE STUDENATA je obavezna (uplatnica se nalazi kod studenata na info- pultu na glavnom ulazu ili u studentskom parlamentu sala 227);

skolarinadas200

Nastava na Doktorskim akademskim studijama počinje 23.10.2017. g. prema objavljenom rasporedu časova. Tokom nastave studenti se odlučuju za izborne predmete.

Izborne ispite na doktorske akademskim studijama studenti upisuju (kada otvore eleltronksi indeks posle upisa 10.10.2017.g. ) od 30.10. do 03.11., a u studentskoj službi od 11č do 13č danima 6. 11. i 7. 11. 2017.g.donose indekse radi verifikacije unetih izbornih ispita za školsku 2017/2018.

 

OSIGURANjE STUDENATA

Osiguranje studenata podrazumeva zaštitu bez vremenskog i prostornog ograničenja. Osiguranje važi kako za vreme boravka na fakultetu, tako i kod kuće, na putu, odnosno 24 časa dnevno. Osiguranje obuhvata uobičajene rizike koji mogu ugroziti studente: pad, udar električne energije, saobraćajna nezgoda, trovanje, opekotine i slično. U slučaju smrti korisniku osiguranja se isplaćuje osigurana suma, a ukoliko dođe do povrede koja prouzrokuje trajne posledice, osiguraniku (studentu) se isplaćuje deo osigurane sume za 100%-i invaliditet, u zavisnosti od utvrđenog procenta invaliditeta. Takođe, osiguranjem se obezbeđuje i dnevna naknada za svaki sprečeni dan pohađanja nastave, ukoliko je uzrok okolnost koja ima karakter nesrećnog slučaja.

STUDENTSKI STANDARD
Studentski standard obuhvata sredstva iz kojih se izdvaja za:
• Pomoć za najugroženije studente Saobraćajnog fakulteta preko Sekcije za pomoć i dotaciju studenata (SPIDS)
• Organizaciju sajma poslova i praksi - “Transport and Traffic Business Days” i sličnih projekata za studente Saobraćajnog fakulteta
• Dotirane i subvencionisane cene putovanja za studente Saobraćajnog fakulteta na najatraktinivnijim destinacijama širom Evrope (Saobraćijada, Apsolventska ekskurzija, Stručna ekskurzija...)
• Štampanje studentskog časopisa “Taljige” u 1000 i više besplatnih primeraka po štampanom izdanju za sve studente Saobraćajnog fakulteta

osiguranje

 CENTAR ZA RAZVOJ KARIJERE
Ključna uloga Centra za razvoj karijere je da pomaže studentima Univerziteta u Beogradu u razvoju onih znanja i veština koje će im biti od značaja pri zapošljavanju, da pomogne u sticanju radnog iskustva tokom studiranja i saznanja o svetu poslovanja, te da pripremi studenate za uspešni prelazak na sledeći nivo razvoja karijere nakon diplomiranja.

 karijera

Najbliža mesta gde se mogu uplatiti navedene naknade su Pošta koja se nalazi u holu Fakulteta i Pošta u ulici Vojvode Stepe preko puta Fakulteta.

Neophodno je da se kandidati u potpunosti pridržavaju svih rokova jer se naknadne Žalbe neće uvažavati. Potrebno je da kandidati shvate da, ukoliko se ne pojave na prozivci u datom terminu gube svoje mesto i pravo upisa. Njihovo mesto se daje sledećim kandidatima po rang listi koji se pojave na prozivci u navedenom terminu. Budući da je ukupan broj mesta ograničen, za kandidate koji sa zakašnjenjem dođu na upis nema više slobodnih mesta.

 

Zadužbina Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića
raspisuje

OGLAS
ZA PRIKUPLjANjE PISMENIH PONUDA ZA DAVANjE U ZAKUP

stana broj 17, površine 106 m2, na petom spratu zgrade Zadužbine Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića, u ul. Andrićev venac broj 12 u Beogradu, sledeće sadržine:
Početni iznos zakupnine je 460,00 dinara po metru kvadratnom.
Stan se izdaje u zakup za stanovanje ili za obavljanje mirne delatnosti.
Stambeni prostor se daje u zakup na određeno vreme, na rok od 5 godina, s
tim što se isti može produžavati za naredni petogodišnji period.
Pravo na učešće imaju sva pravna i fizička lica.
Ponude se dostavljaju u roku od osam dana od dana objavljivanja oglasa u dnevnom listu ''Politika'', preporučenom poštom ili neposredno na adresu: Zadužbina Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića, Beograd, Studentski trg br. 1.
Na zatvorenoj koverti ponuđač mora staviti napomenu: “Ponuda za stambeni prostor – ne otvarati”.
Ponuda treba da sadrži sledeće elemente da bi bila potpuna:
• podatke o podnosiocu ponude (za pravna lica kopija rešenja o upisu u registar, kao i punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave; za preduzetnike: ime i prezime preduzetnika, adresu, broj lične karte, jedinstven matični broj građana, naziv radnje, matični broj; za fizička lica: ime i prezime, adresa stana, broj lične karte, jedinstven matični broj građana);
• iznos zakupnine koja se nudi po metru kvadratnom mesečno;
• izjavu o spremnosti ulaganja sopstvenih sredstava u adaptaciju i opremanje prostora;
• izjavu budućeg zakupca o preuzimanju obaveza plaćanja komunalnih troškova i troškova tekućeg održavanja;
Budući zakupac snosi troškove osiguranja poslovnog prostora od rizika nastanka štete izazvane požarom i drugih rizika izazvanih višom silom.
Svi ponuđači dužni su da na ime depozita uplate iznos od 48.800,00 dinara na račun Zadužbine: 265-1760310000355-49, i uplatnicu prezentiraju uz ponudu na Oglas.
Depozit se, u slučaju da ponuđač ne bude izabran kao najpovoljniji, vraća u roku od 7 dana od dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Ponuda bez uplatnice smatraće se nepotpunom.
U slučaju jednostranog odustanka najpovoljnijeg ponuđača depozit se ne vraća.
Svi ponuđači su dužni da na ime troškova oglasa na posebnoj uplatnici uplate iznos od 1.500,00 dinara nepovratno, na račun Univerziteta u Beogradu br: 840-1835666-14 , i uplatnicu prezentiraju uz ponudu na oglas.
Sve nepotpune i neblagovremene ponude neće biti razmatrane.
Izbor ponuđača izvršiće Komisija kriterijumom najpovoljnije ponude.
O izvršenom izboru zakupca ponuđači će biti pismeno obavešteni u roku od osam dana od dana donošenja odluke.
Sva dodatna obaveštenja možete dobiti na telefone: 3207 426 i 3207 427.
Razgledanje stana broj 17 u Ul.Andrićev venac br. 12 može se izvršiti 11.10.2017. godine od 10 časova do 12 časova.

No events
IMAGE Svečana dodela diploma (28.6.2024.) - Galerija fotografija
Pogledajte fotografije sa svečane dodele diploma, održane 28. juna 2024. godine.

Free Joomla! template by Age Themes