Informacija za studente

• Uplata za OSIGURANjE STUDENTA, STUDENTSKI STANDARD je dobrovoljna (uplatnica se nalazi kod studenata na info- pultu na glavnom ulazu)
• Uplata za CENTAR ZA RAZVOJ KARIJERE I SAVETOVANjE STUDENATA je obavezna (uplatnica se nalazi kod studenata na info- pultu na glavnom ulazu);

 

OSIGURANjE STUDENATA
Osiguranje studenata podrazumeva zaštitu bez vremenskog i prostornog ograničenja. Osiguranje važi kako za vreme boravka na fakultetu, tako i kod kuće, na putu, odnosno 24 časa dnevno. Osiguranje obuhvata uobičajene rizike koji mogu ugroziti studente: pad, udar električne energije, saobraćajna nezgoda, trovanje, opekotine i slično. U slučaju smrti korisniku osiguranja se isplaćuje osigurana suma, a ukoliko dođe do povrede koja prouzrokuje trajne posledice, osiguraniku (studentu) se isplaćuje deo osigurane sume za 100%-i invaliditet, u zavisnosti od utvrđenog procenta invaliditeta. Takođe, osiguranjem se obezbeđuje i dnevna naknada za svaki sprečeni dan pohađanja nastave, ukoliko je uzrok okolnost koja ima karakter nesrećnog slučaja.

STUDENTSKI STANDARD
Studentski standard obuhvata sredstva iz kojih se izdvaja za:
• Pomoć za najugroženije studente Saobraćajnog fakulteta preko Sekcije za pomoć i dotaciju studenata (SPIDS)
• Organizaciju sajma poslova i praksi - “Transport and Traffic Business Days” i sličnih projekata za studente Saobraćajnog fakulteta
• Dotirane i subvencionisane cene putovanja za studente Saobraćajnog fakulteta na najatraktinivnijim destinacijama širom Evrope (Saobraćijada, Apsolventska ekskurzija, Stručna ekskurzija...)
• Štampanje studentskog časopisa “Taljige” u 1000 i više besplatnih primeraka po štampanom izdanju za sve studente Saobraćajnog fakulteta

osiguranje

CENTAR ZA RAZVOJ KARIJERE
Ključna uloga Centra za razvoj karijere je da pomaže studentima Univerziteta u Beogradu u razvoju onih znanja i veština koje će im biti od značaja pri zapošljavanju, da pomogne u sticanju radnog iskustva tokom studiranja i saznanja o svetu poslovanja, te da pripremi studenate za uspešni prelazak na sledeći nivo razvoja karijere nakon diplomiranja.

karijera

Svečani doček brucoša će biti održan 02.10.2017. godine sa početkom u 09 časova u amfiteatru 125.

DOBRODOŠLI!

Poštovane kolege i koleginice,
Studenti Master akademskih studija koji su upisani školske 2016/2017 kojima 30. septembra 2017.g. ističe prva godina studija studija mogu obnoviti prvu godinu studija i produžiti studije za dva semestra.
Obnova školske godine, počinje za studenta Master akademskih studija koji su upisali 2016/2017 od ponedeljka 2.10. i traje do 12.10.2017.g. u Studentskoj službi od 11 do 13. Potrebno je pre obnove godine popuniti elektronski indeks i indeks sa izabranim obaveznim i izbornim predmetima koji se slušaju i polažu ili samo polažu
Studenti pristupaju obnovi godine tako što se u periodu od 8č do 9č, predaju indeks radnicima ispred studentske službe. Procesuirani indeksi se mogu preuzeti u pauzama nastave u Studentskom Parlamentu kabinet 227.
U slučaju da se student ne prijavi u predviđenom roku, student gubi status studenta.
Baza izbornih i obaveznih predmeta će biti otvorena od 27.9. do 30.9. za Master akademske studije u elektronskom indeksu. Izabrani obavezni i izborni predmet za slušanje i polaganje ili samo polaganje se ne može menjati tokom školske godine.
Bez prethodno popunjenog indeksa i elektronskog indeksa nema smisla pristupiti upisu obnove školske godine.
Studenti na upis moraju da ponesu elektronski popunjen i odštampan šv20 obrazac koji popunjavaju kroz svoj elektronski indeks.
Potrebna dokumenta:
- indeks
- Elektronski popunjen i odštampan obrazac ŠV -20 (na adresi http://sv20.sf.bg.ac.rs),
- prva rata za obnovu godine (50% od ESPB bodova koji se prenose ) na tekući račun fakulteta (840-1443666-83). Poziv na broj 15-60, ako student ima indeks SF-a onda prema uputstvu na ovoj strani.


--------------------------------
Studenti Master akademskih studija koji su upisani školske 2015/2016 kojima 30. septembra 2017.g. ističe zakonski rok za završetak studija a kojima je ostao samo Master rad, a žele da nastave studije dužni su da podnesu Molbu Dekanu za produženje roka za završetak studija za dva semestra. Ovu Molbu treba podneti od 18.septembra do 29. septembra 2017.g. u Studentskoj službi od 11 do 13. U slučaju da se student ne prijavi u predviđenom roku, student gubi status studenta 30.09.2017.g.

Produženje školske godine, počinje 16.10.2017.g., za studenta Master akademskih studija koji su upisali 2015/2016.
Studenti pristupaju produženju godine tako što se u periodu od 8č do 9č, predaju indeks radnicima ispred studentske službe. Procesuirani indeksi se mogu preuzeti u pauzama nastave u Studentskom Parlamentu kabinet 227.

Potrebna dokumenta:
- indeks
- Uverenje o položenim ispitima
- Molba Dekanu za produženje roka za završetak studija za dva semestra
- Elektronski popunjen i odštampan obrazac ŠV -20 (na adresi http://sv20.sf.bg.ac.rs),
- prva rata za obnovu godine (50% od ESPB bodova Master rada) na tekući račun fakulteta (840-1443666-83). Poziv na broj 15-60, ako student ima indeks SF-a onda prema uputstvu na ovoj strani.
-------------------------------------------------------
Studenti master akademskih studija koji su izgubili status studenta zbog neblagovremenog završetka studija, imaju pravo da se ponovo upišu na ove studije u statusu samofinansirajućeg studenta na osnovu konkursa za upis u školsku 2017/2018 godinu.
Visina školarine za studente iz prethodnog stava, kojima je ostalo manje od 30 ESPB bodova do završetka Master akademskih studija , utvrdiće se prema broju nepoloženih ispita, odnosno broju neostavrenih ESPB, tako što se svaki neostvaren ESPB množi sa 2.500,00 dinara ne računajući stručnu praksu. Ovi studenti se reupisuju van kvote u skladu sa Statutom Univerziteta u Beogradu.Prijavljivanje će se obaviti od 2.10.2017.g. do 4.10.2017.g. (od 11 do 15 časova u sali 128).
Potrebna dokumenta:
- Indeks
- Uverenje o položenim ispitima
- Elektronski popunjen i odštampan obrazac ŠV -20 (na adresi http://sv20.sf.bg.ac.rs),
- prva rata za upis godine (50% od ESPB bodova koji su preostali) na tekući račun fakulteta ( 840-1443666-83). Poziv na broj 15-60, ako student ima indeks SF-a onda prema uputstvu na ovoj strani.
Studenti koji u toku studiranja nisu izmirili svoje finansijske obaveze dužni su da pre prijave na konkurs dostave dokaz o izmirenim obavezama.
Visina školarine za studente iz stava 1., kojima je ostalo više od 30 ESPB bodova do završetka Master akademskih studija je 150.000,00 din (prema Odluci o visini školarine za studije na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu za školsku 2017/2018.). Ovi studenti se rangiraju kao samofinansirajući na Preliminarnoj i Konačnoj rang listi za upis na Master akademske studije u školskoj 2017/2018. Za ove studente važe pravila upisa i rokovi prijavljivanja kako je to objavljeno u Konkursu za upis (http://www.bg.ac.rs/files/sr/upis/master-akademske/SF-master-upis-2017.pdf).

Potrebna dokumenta:
- indeks
- Uverenje o položenim ispitima
- Elektronski popunjen i odštampan obrazac ŠV -20 (na adresi http://sv20.sf.bg.ac.rs),
- prva rata za upis godine (50% od 150.000,00 din) na tekući račun fakulteta ( 840-1443666-83). Poziv na broj 15-60, ako student ima indeks SF-a onda prema uputstvu na ovoj strani.
Studenti koji u toku studiranja nisu izmirili svoje finansijske obaveze dužni su da pre prijave na konkurs dostave dokaz o izmirenim obavezama.

OBAVEŠTENjE
(domovi)
Konkurs šk. 2017/18. godina

 

STUDENTI OSNOVIH STUDIJA KOJI SE NALAZE NA BUDžETU, A KONKURIŠU ZA STUDENTSKI DOM PRIJAVE ĆE PREDAVATI OD 01. DO 31. OKTOBRA 2017. GODINE STUDENTSKOJ SLUŽBI

POTREBNA DOKUMENTA ZA PRIJAVU NA KONKURS ZA STUDENTSKI DOM ZA STUDENTE OSNOVNIH STUDIJA SU:
(studenti koji su upisali narednu godinu studija i nalaze se na BUDžETU)

1. Prijava za smestaj u studentski dom  (prijave se nalaze u kasetama šalter sale u studentskoj službi)

2. Uverenje o materijalnom prihodu po članu domaćinstva za period od 01. januara do 30. juna 2017. godine  (uverenje se podiže u Opštini u kojoj student ima prebivalište)

Kriterijumi za rangiranje su:

• efikasnost studiranja
• prosečna ocena
• visina materijalnih prihoda po članu domaćinstva
• bodovi na godinu studija:
studenti koji su osvojili 120 do 240 ESPB bodova – 1 bod
stedenti koji su osvojili 240 ESPB bodova i više – 2 boda

Studenti dokumenta predaju 01. do 31. oktobra 2017. godine

OBAVEŠTENjE
(domovi)
Konkurs šk. 2017/18. godina

STUDENTI MASTER I DOKTORSKIH STUDIJA KOJI SE NALAZE NA BUDžETU, A KONKURIŠU ZA STUDENTSKI DOM PRIJAVE ĆE PREDAVATI OD 01.OKTOBRA DO 05. NOVEMBRA 2017. GODINE STUDENTSKOJ SLUŽBI

POTREBNA DOKUMENTA ZA PRIJAVU NA KONKURS ZA STUDENTSKI DOM ZA STUDENTE MASTER STUDIJA SU:

 

1. Prijava za smestaj u studentski dom (prijave se nalaze u studentskoj službi)

2. Uverenje o materijalnom prihodu po članu domaćinstva za period od 01. januara do 30. juna 2017. godine (uverenje se podiže u Opštini u kojoj student ima prebivalište)

3. Fotokopiju uverenja o završenim osnovnim studijama

4. Dokaz da se student ne nalazi u radnom odnosu, izvod iz evidencije nezaposlenih lica Nacionalne službe za zapošljavanje ili potvrdu nadležnog organa, kojom se potvrđuje da student nije u radnom odnosu

5. Štampane podatke sa elektronske lične karte ili fotokopija stare važeće lične karte

Studenti dokumenta predaju 01. oktobra do 05. novembra 2017. godine

 

No events
IMAGE Svečana dodela diploma (28.6.2024.) - Galerija fotografija
Pogledajte fotografije sa svečane dodele diploma, održane 28. juna 2024. godine.

Free Joomla! template by Age Themes