Univerzitet u Beogradu - Saobraćajni fakultet i Regulatorna agencija za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL) su dana 29. novembra 2016. godine, potpisali Ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji.
Univerzitet u Beogradu - Saobraćajni fakultet i Regulatorna agencija za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL) su dana 29. novembra 2016. godine, potpisali Ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji.
Decembarski apsolventski ispitni rok održaće se u subotu, 10.12.2016. godine.
Prijava ispita u elektronskom indeksu vršiće se u periodu od 1.12. do 4.12.2016. god.
Pravo da prijave jedan ispit iz treće ili četvrte godine studija imaju:
• samofinansirajući studenti koji su u školskoj 2016/17 god. Obnovili četvrtu godinu studija
• budžetski studenti koji su u školskoj 2016/17 god. Upisali produženu završnu godinu studija ili obnovili istu.
• prijava ispita u apsolventskom roku je 1.100,00 dinara (račun fakulteta)
• studenti koji studiraju po NPP iz 2000 uplaćuju 880,00 dinara (račun fakulteta)
Uplata (sa novim pozivom na broj) se mora obaviti najkasnije do subote 3.12.2016. God.
Napomena: naknadna prijava ispita se neće obavljati!
Uplata za prijavljivanje ispita se kao i do sada vrši popunjavanjem uplatnice u bilo kojoj pošti ili banci na žiro račun saobraćajnog fakulteta:
Račun: 840-1443666-83
Šifra plaćanja: 189
Model: -
U pozivu na broj uplatnice obavezno je navesti:
1 - broj indeksa sa prefiksom modula ( latinična velika slova ) - 2
Primer : 1-LO150355-2
RASPODELA SOBA ZA STUDENTE KOJI SE NALAZE
NA RANG LISTI ISPOD CRTE
I STUDENTE KOJI SU PODNELI ZAHTEV
IZ OSETLjIVIH DRUŠTVENIH GRUPA
ODRŽAĆE SE
dana 02.decembra 2016. godine
za MLADIĆE u 10,00 časova
za DEVOJKE u 11,00 časova
Raspodela će se održati u Studentskoj službi.
Studenti na raspodelu treba da ponesu obavezno
indeks i ličnu kartu.
RASPODELA SOBA
U STUDENTSKIM DOMOVIMA ZA MUŠKARCE
ODRŽAĆE SE
u četvrtak 01. 12. 2016. godine
od 10,00 časova u sali 128 na I spratu
prozivka za sve studente je u 10,00 h
a raspodela će se obaviti prema sledećem rasporedu:
• studenti koji se na rang listi nalaze od broja 1 do 50 u 10,00 č
• studenti koji se na rang listi nalaze od broja 51 do 100 u 11,00 č
• studenti koji se na rang listi nalaze od broja 101 do 143 u 12,00 č
Student prilikom useljenja u Studentski dom, pored uputa za useljenje mora da dostavi i Uverenje o statusu studiranja.
RASPODELA SOBA
U STUDENTSKIM DOMOVIMA ZA DEVOJKE
ODRŽAĆE SE
u četvrtak 01. 12. 2016. godine
od 13,30 časova u sali 128 na I spratu
prozivka za sve devojke je u 13,30 h
a raspodela će se obaviti prema sledećem rasporedu:
• studenti koji se na rang listi nalaze od broja 1 do 50 u 13,30, č
• studenti koji se na rang listi nalaze od broja 51 do 100 u 14,30 č
• studenti koji se na rang listi nalaze od broja 101 do 144 u 15,30 č
Student prilikom useljenja u Studentski dom, pored uputa za useljenje mora da dostavi i Uverenje o statusu studiranja.
Beograd, 24.11.2016. g. Studentska služba
Pravilnik o zasnivanju godišnjih partnerskih paketa Saobraćajnog fakulteta možete pogledati u prilogu.
No events |