Drage kolege,

Pred vama je nov pregled vesti iz Centra za razvoj karijere i savetovanje studenata. U proteklom periodu radili smo na pripremi i realizaciji novih radionica za studente, uzeli smo učešće na ovogodišnjem Sajmu obrazovanja u okviru štanda Univerziteta u Beogradu i radili na pripremama za svečanost povodom uspešno realizovanog ciklusa univerzitetske radne prakse u javnim i komunalnim preduzećima, ustanovama kulture, opštinama i  organizacionim jedinicama Uprave Grada Beograda, koja će biti realizovana u prvoj polovini novembra meseca.

U toku je prijavljivanje za radionicu "Javni nastup i veštine prezentovanja" koji će se održati u utorak, 1.11.2016. u periodu od 14 do 16.45 časova u zgradi Rektorata (Studentski trg 1). Kurs je namenjan studentima osnovnih
studija. Više detalja možete pronaći na stranici: http://www.razvojkarijere.bg.ac.rs/node/670

Takođe, još uvek je u toku prijavljivanje studenata Mašinskog i Poljoprivrednog fakulteta za fakultativni kurs "Veštine upravljanja karijerom", koji će Centar u  ovom semestru realizovati na ova dva fakulteta. Cilj kursa "Veštine upravljanja karijerom" je osposobljavanje studenata za upravljanje karijerom, njihovo pripremanje za uključivanje u tržište rada, kao i pružanje podrške u preuzimanju odgovornosti i aktivne uloge u svom budućem karijernom razvoju. Kurs je namenjen studentima završnih godina osnovnih akademskih ili master akademskih studija, a više detalja nalazi se na stranici: http://www.razvojkarijere.bg.ac.rs/vuk

Podsećamo vas da prijavljivanje za prvi ciklus stručne prakse traje do 1.novembra 2016.godine i vrši se isključivo elektronskim putem na portalu www.studentskapraksa.com. Potrebno je da student napravi korisnički nalog u
zoni za studente i doda svoju biografiju, a zatim da odabere željenu poziciju iz baze praksi i izvrši prijavu.

Studenti koji budu odabrani za obavljanje prakse u prvom ciklusu, moći će da obave praksu tokom perioda od 21. novembra 2016. do 20.februara 2017. godine. Institucije koje će primiti studente na praksu u prvom ciklusu su:
Železnice Srbije, Direkcija za železnice, Republički geodetski zavod, Institut za puteve, Saobraćajni institut CIP, Aerodrom Nikola Tesla Beograd, AirSERBIA, Kontrola letenja Srbije i Crne Gore  SMATSA, JP Putevi Srbije, Agencija za upravljanje lukama, Republička agencija za stanovanje, Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture (različiti sektori), MGSI - Uprava za transport opasnog tereta, MGSI - Uprava za utvrđivanje sposobnosti brodova za plovidbu, Agencija za bezbednost saobraćaja.

Detaljni pregled otvorenih mesta za prakse nalazi se na našem sajtu. Pozivamo vas da informišete studente koji tokom ove godine imaju obavezu da obave stručnu praksu o prilici da je obave u navedenim ustanovama i institucijama.

Pregled vesti na dan 28.10.2016. možete pogledati ovde.

Evropska komisija je propisala otvoreni pristup objavljenim naučnim radovima kao obavezujući način publikovanja za sve projekte finansirane u okviru Horizont 2020. Dodatno, za sve projekte iz ovog programa koji počinju sa realizacijom od 1. janura 2017. godina obaveza otvorenosti je propisana i za prikupljene podatke u okviru istraživanja.

U nameri da se obaveze pojasne, Univerzitet u Beogradu, u saradnji sa MPNTR, organizuje skup Otvorena nauka u programima Horizont 2020.

Cilj ovog jednodnevnog skupa ja da se istraživači upoznaju sa preuzetim obavezama u H2020, kao i načinima kako da te obaveze ispune.

Predavanja stranih izlagača ukazaće i na mogućnosti učešća institucija iz Srbije u programima otvorene nauke koje finansira Evropska komisija.

Detaljne informacije o skupu dostupne su na: http://h2020.rcub.bg.ac.rs/?page_id=704

Na toj stranici dostupan je i link za Prijavu. Za skup nema kotizacije, ali je prijava obavezna (na osnovu broja prijava iz Novog Sada, Niša i Kragujevca, biće organizovan prevoz).

S poštovanjem,

Organizacioni odbor

Univerzitet u Beogradu - RCUB

Pozivamo Vas da se prijavite na konkurs za dodelu Godišnjih nagrada u oblasti pronalazaka, dizajnerskih rešenja i tehničkih unapređenja. Predmet konkursa su rešenja koja su ostvarena u periodu 1. oktobar 2015. do 30. septembar 2016. godine i koja su primenjena ili se mogu primeniti u privredi Beograda.

Pravilnik o uslovima za dodelu nagrada za najbolje pronalaske, dizajnerska rešenja i tehnička unapređenja, možete preuzeti sa internet stranice Privredne komore Beograda <http://www.kombeg.org.rs/Slike/CeTranIRazvojTehnologija/2013/Pravilnik-nagrade_pronalasci.pdfhttp://www.kombeg.org.rs .

Predloge treba pripremiti prema sadržaju prijave za dodelu Godišnjih nagrada Privredne komore  Beograda datog u prilogu ovog dopisa, i zajedno sa popunjenim formularom za podatke o autorima, dostaviti na adresu:

PRIVREDNA KOMORA BEOGRADA

Centar za ekologiju

- za nagradu Komore -

11000 B E O G R A D

Kneza Miloša 12

najkasnije do  28. novembra 2016. godine.

Izbor najboljih i najuspešnijih pronalazaka, dizajnerskih rešenja i tehničkih unapređenja obaviće Žiri Privredne komore Beograda, u čijem sastavu se nalaze eminentni stručnjaci iz različitih oblasti.

Za detaljnije informacije možete se obratiti tel. 2641-355, lokal 113 ili putem el. pošte: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Formular: podaci o autorima možete preuzeti ovde.

Izjavu o tačnosti podataka možete preuzeti ovde.

Sadržaj prijave možete preuzeti ovde.

Pozivno pismo možete pogledati ovde.

Savladavanjem studijskog programa Master akademskih studija SAOBRAĆAJ stiče se akademski naziv - master inženjer saobraćaja.

Odlukom Vlade Republike Srbije i Senata Univerziteta u Beogradu odobren je upis na master akademske studije za 220 (150+70)studenata.

Nakon Drugog upisnog roka preostalo je mesta za upis u Trećem Upisnom roku :

·         19 budžetskih studenata sa sledećom strukturom preostalih mesta do
maksimalne kvote od 25 studenata po modulu:

§  Logistika_______________________________________    2

§  Železnički saobraćaj i transport___________________18

§  Saobraćajno inženjerstvo__________________________5

§  Vodni saobraćaj i transport________________________24

§  Inženjerstvo gradskog i drumskog transporta__________20

§  Bezbednost drumskog saobraćaja          _________________9

§  Vazdušni saobraćaj i transport         _________________14

§  Telekomunikacioni saobraćaj i mreže________________7

§  Menadžment i ekonomija u transportu i komunikacijama___3

§  Poštanski saobraćaj i mreže_______________________18

§  Operaciona istraživanja u saobraćaju_______________24

·         51 samofinansirajuća studenta.

Dužina trajanja studija je 1 godina, a obim studija izražen u ESPB je 60.

Prijavljivanje kandidata:

·         za kandidate koji su završili osnovne akademske studije na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu - 28. oktobra 2016. god. (od 11  do 13 časova u studentskoj službi)

·         za kandidate sa drugih Fakulteta i Univerziteta - 28. oktobra 2016.god. (od 11  do 13 časova u studentskoj službi)

  Potrebna dokumenta za prijavu na konkurs:

·         Originalna dokumenta na uvid (diploma tj. uverenje o završenim osnovnim akademskim studijama i izvod iz matične knjige rođenih) i overene kopije istih;

·          Uverenje o položenim ispitima (za kandidate sa drugih fakuleta);

·          Potvrda za one koji konkurišu za budžetska mesta da nisu u radnom odnosu

·          Popunjen prijavni list (preuzima se na šalteru studentske službe);

·          Dokaz o uplati troškova konkursa za upis na master akademske studije od 7.100,00 dinara na račun Saobraćajnog fakulteta broj 840-1443666-83, uz poziv na broj 22-90 (obrazac uplatnice može se kupiti u skriptarnici fakulteta, a može se uplatiti u Pošti u holu fakulteta);

masteruplatnica

Važni datumi:

·                   Objavljivanje preliminarne rang liste: 01. novembra 2016. god. od 10 časova

·                   Primedbe na preliminarnu rang listu kandidati mogu dostaviti šefu studentske službe  01.novembra 2016. godine, do 12č,

·                   Objavljivanje konačne rang liste: 02.novembra 2016.g.od 14č.

·                   Upis kandidata po modulima će se obaviti putem javne prozivke 3.novembra 2016.g. u 09:00 č u prostorijama Saobraćajnog fakulteta, sala 128.

 Kandidati koji steknu pravo na upis podnose:

·                   popunjen elektronski obrazac ŠV -20 (na adresi http://sv20.sf.bg.ac.rs),

·                   indeks se kupuje u skriptarnici fakulteta

·                   dve fotografije formata 4,5x 3,5 cm i

·                   dokaz o uplati školarine (za samofinasirajuće studente) na račun Saobraćajnog fakulteta broj 840-1443666-83 pozivi na broj 97  38-20
  

Napomene:

    1.Komisija za master akademske studije određuje koje su osnovne akademske studije odgovarajuće za upis na master akademske studije Saobraćajnog fakulteta i bliže uređuje način bodovanja i merila za utvrđivanje redosleda za upis kandidata, u okviru zajedničkog konkursa koji raspisuje Senat Univerziteta u Beogradu a koji možete pogledati na sajtu www.bg.ac.rs.

    2.Način bodovanja je definisan Članom 70. Pravilnika o osnovnim i master akademskim studijama (http://www.sf.bg.ac.rs/index.php/sr-rs/2016-01-29-12-19-54), čiji izvod možete videti u narednom delu strane:

kompatibilnost

Free Joomla! template by Age Themes