Универзитет у Београду, као чланица алијансе Circle U., објављује конкурс за Circle U. летње школе из области глобалног здравља, демократије и климатских промена. 

Конкурс је отворен до 29. фебруара,а више информација о условима, процедури и процесу пријаве, можете наћи на:

https://www.circle-u.eu/opportunities/students/summer-schools/

Circle U. Summer Schools 2024 

Можете да погледате и овај документ (pdf).

Rethinking Global Health

  • Dates: 1–6 July (plus online sessions in the Fall)
  • Location: Louvain-la-Neuve
  • Level/target group: PhD students from all disciplines
  • ECTS: 5
  • Application deadline: 1 March 2024

The Summer School will offer a unique environment of exchange between academics and students on a variety of topics reflecting the diversity of the challenges and opportunities of Global Health.

Empowering Climate Action: Policy, Communication & Agency

  • Dates: 22–26 July (plus five additional online sessions)
  • Location: Humboldt-Universität zu Berlin
  • Level/target group: Bachelor students from all disciplines
  • ECTS: 5
  • Application deadline: 29 February 2024

Learn about concepts of climate science, discover the potential of mitigation actions, the dynamics of environmental psychology, climate politics and communication tools.

Democratic Governance and the Politics of Poverty

  • Dates: 5–9 August (plus one digital lecture in June 2024)
  • Location: University of Oslo
  • Level/target group: Master's students from all disciplines
  • ECTS: 5
  • Application deadline: 29 February 2024

This interdisciplinary course offers an in-depth examination of poverty as a critical issue affecting over a billion people in the world.

 

Одлука о расписивању Конкурса за учешће Задужбине Миливоја Јовановића и Луке Ћеловића у трошковима школарине студената докторских академских студија за школску 2023/2024. годину, може да се погледа овде (PDF).

Пријава за учествовање на конкурсу може да се погледа овде (PDF).

 

Рок  за подношење пријава је од 29. јануара до 29. фебруара.

Обраду пријава врши факултет и свој предлог доставља на одлучивање Одбору Задужбине.

Универзитет у Београду позива студенте основних и мастер студија да се пријаве на Конкурс за обављање студентске стручне праксе у органима државне управе и локалне самоуправе.

Преко 450 студената ће кроз овај програм моћи да обави обавезну стручну праксу у предстојећем семестру.
Позив је отворен за студенте следећих факултета: Правни факултет, Економски факултет, Факултет организационих наука, Факултет политичких наука, Грађевински факултет, Филозофски факултет, Архитектонски факултет, Факултет безбедности, Пољопривредни факултет, Саобраћајни факултет, Филолошки факултет, Географски факултет, Машински факултет, Електротехнички факултет, Факултет ветеринарске медицине, Физички факултет, Шумарски факултет, Биолошки факултет, Технолошко-металуршки факултет, Хемијски факултет, Рударско-геолошки факултет, Факултет спорта и физичког васпитања, Математички факултет и Факултет за физичку хемију.
Позиције за праксу су отворене у укупно 53 органа државне управе и локалне самоуправе, највише у Градској управи Града Београда (83), Министарству заштите животне средине (30), Републичкој дирекцији за робне резерве (24), Центру за разминирање (24), Служби за управљање кадровима (20), Министарству државне управе и локалне самоуправе (17), Министарству правде (15) и Министарству просвете (14).
Пракса ће се обављати у периоду од 4. марта до 1. јула 2024. године у трајању од минимално 80 часова (четири недеље по четири сата).
Погледајте:
• Интегрални текст конкурса: http://www.razvojkarijere.bg.ac.rs/stranice/uploads/20232024MDULSkonkurs.pdf
• Водич „Студентске стручне праксе у јавној управи“:
https://docs.google.com/viewerng/viewer?url=https://sajamstrucneprakse.collectivibe.com/uploads/documents/vodic-ssp-u-ju-2023-2024_1699879008.pdf
Пријављивање се врши на порталу Центра за развој каријере Универзитета у Београду:

http://skr.rs/strucnapraksa2024
За пријаву ће студентима бити неопходна потврда о студирању са факултета.
Конкурс ће бити отворен до 15. јануара 2024. у поноћ.

Свечана додела Диплома завршених Основних и Мастер академских студија и прослава школске славе „Свети Сава”

Након добијања диплома и саплемента дипломе из Ректората Универзитета у Београду, Саобраћајни факултет организује свечану доделу диплома. Дипломци се обавештавају телефоном о добијеним дипломама и саплементима.

Будући да се већина наших дипломаца запосли у периоду од шест месеци након дипломирања, свечана додела се организује у два термина:на дан кад се обележава школска слава Свети Сава 27. јануара. и на Видовдан 28. јуна.

Свечана додела Диплома завршених Основних и Мастер академских студија инжењерима и мастерима Саобраћајног факултета, одржаће се 27.01.2024. године, са почетком у 9 часова у амфитеатру 125. по утврђеним терминима долазака.

После поделе диплома организоваће се прослава школске славе „Свети Сава” у 12 часова у сали 128 у организацији Студентског парламента Саобраћајног факултета.

Дана 27.01.2024. године, у 9 часова за време прославе школске славе „Свети Сава“ доделиће се награда најуспешнијим студентима из Фондација „Дипл. инж. Миодраг Селић“, виши саветник Генералне дирекције Југословенских железница у пензији и стипендија из фондације Проф. др Божидар Милошевић, редовни професор Саобраћајног факултета" као и „Диплома Мр Зоран Радосављевић”.

У циљу унапређења квалитeта наставе, студенти треба да изврше анонимно вредновање рада наставника и сарадника у зимском семестру школске 2023/2024. године, ради оцене педагошког рада наставника и сарадника.

Aнонимну анкету наставника и сарадника, студенти су обавезни да обаве on line анкете на линку: https://ankete.sf.bg.ac.rs/

Анкета почиње 25.12.2023.г. и завршава се 08.01.2024.г. у поноћ.

Студенти који су пријавили слушање и полагање предмета за 2023/2024 академској години, дужни су и да обаве целокупну анкету (оцена на сва питања) барем једног наставника и барем једног сарадника ангажованог на том предмету, који је студент пријавио за слушање и полагање у 2023/2024 академској години.

Студент који не обави целокупну анкету педагошког рада наставника и сарaдника, не може пријавити испите за полагање у јануарском и фебруарском испитном року.

Студент који је уписани на два модула, морају обавити анкету на свим модулима на којима студирају. Да би ово урадили, потребно је да прво обаве вредновање на једном модулу, а након тога обавесте администратора анкете (електронском поштом на адреси Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.) да им омогући вредновање и за други модул.

Технологија оцењивања педагошког рада наставника и сарадника је истоветна као до сада, а анонимност је загарантована! Након комплетирања анкете, студенту се у електронском индексу појављује информација да је студент обавио обавезну активност анкете и студент може након тога пријавити испите у јануарском и фебруарском испитном року у текућој школског години.

Поштоване колегинице и поштоване колеге,

Фебруарски испитни рок 2024 се одржава у периоду 06.02.2024.г. до 25.02.2024.г. у просторијама Факултета.

Самофинансирајући студенти пре пријављивања за Фебруарски рок 2024 морају уплатити 35% од укупне вредности школарине (то јест 60% од укупног задужења за школску 2023/2024).

Пријављивање за фебруарски рок 2024 ће трајати у периоду од 22.1. 2024. г.  до 28.1.2024. г.

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes