Центар за развој каријере и саветовање студената Универзитета у Београду позива студенте прве године да се упишу на мејлинг листу путем странице http://www.razvojkarijere.bg.ac.rs/registracijastudenta како би редовно били обавештавани о свим програмима које Центар реализује и различитим приликама за усавршавање које ће им бити на располагању током студирања.

Студенти прве године могу заказати каријерно или психолошко саветовање путем странице http://www.razvojkarijere.bg.ac.rs/zakazite-savetovanje уколико желе да разговарају о сналажењу у новим животним околностима, треми, техникама учења, организацији обавеза или специфичним стресним ситуацијама у којима се налазе. Заказивање саветовања је једноставно – након попуњеног формулара саветница контактира студента/студенткињу ради заказивања термина. Сесија се може организовати уживо у згради Ректората Универзитета у Београду или онлајн.

Нови студенти могу пронаћи и различите корисне ресурсе на сајту Центра, као што је материјал о изазовима на почетку студирања, управљању стресом,  ефикасном учењу, управљању временом и многим другим темама које су релевантне за период који је пред њима.

Уколико су заинтересовани за овакве и сличне теме, студенти могу наставити претрагу на страни „Зум кафице“ и „Виртуелни саветник“ , или контактирати Центар путем електронске поште: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. или телефона: 011 32 07 415 како би се детаљније информисали о његовом раду и услугама.

Свим новим студентима Центар за развој каријере и саветовање студената Универзитета у Београду жели добродошлицу и успешно студирање.

Центар за развој каријере и саветовање студената је организациона јединица Универзитета у Београду која се бави каријерним вођењем и саветовањем младих на свим нивоима студија, током студирања и непосредно након дипломирања. Центар доприноси да млади током студија стичу сазнања о свету пословања и вештине које ће им бити од значаја при запошљавању. Својим програмима Центар усмерава и припрема студенте за успешни прелазак на следећи ниво развоја каријере након дипломирања. Услуге и програми Центра су намењени студентима Универзитета у Београду током студија и две године након дипломирања.

Студентима основних академских студија одобрава се одржавање ванредног испитног рока „Септембар-2 2024 (ОАС)” у школској 2023/2024. години у периоду од 23.9. до 27.9.2024. године.

Студенти могу пријавити највише један испит у периоду од петка, 20.9.2024. закључно са недељом, 22.9.2024. год. до 23:59 часова.

Сви студенти који су пријавили испит у ванредном року, без обзира на статус буџетског или самофинансирајућег студента, су у обавези да у складу са важећим ценовником (члан 12. став 8.) изврше уплату накнаде у висини од 3.900,00 РСД на рачун Саобраћајног факултета најкасније до петка, 20.9.2024 да би се до понедељка извршило електронско прокњижење уплате и новчана средства благовремено депоновала у касу електронског индекса и валидација (испуњење услова за прихватање) пријављеног испита:
- Уплатилац: Име и презиме, улица и број, место становања
- Сврха уплате: Ванредни рок Септембар-2 2024
- Прималац: Саобраћајни факултет, Војводе Степе 305, Београд
- Модел: [-], Позив на број: 1-БРОЈ ИНДЕКСА-2

Напомена:
Строго се придржавати тачности уноса дела позива на број „БРОЈ ИНДЕКСА” који подразумева комбинацију скраћенице модула и броја индекса СТРОГО У ЛАТИНИЧНОМ запису (нпр. ZЕ123456, LO123456). Нагласити запосленом лицу на уплатном месту (Пошта, банка, мењачница, ...) да не греши у уносу броја индекса (није „ŽE” него „ZE” и/или није „ел нула” него „ел о”).

Обратити пажњу да, заједно са префиском „1-” и суфиксом „-2”, целокупан позив на број буде без размака између свих знакова.

У понедељак, 23.9.2024. око 10 часова проверити у електронском индексу да ли је прихваћена пријава испита. Уколико пријава није прихваћена период жалбе за ванредни испитни рок је ИСТОГ и НАРЕДНОГ дана на шалтеру Службе за студентске послове од 11 до 13 часова. Накнадних термина за пријаву и прихватање испита неће бити.

Уговор о сарадњи на остваривању стручне праксе студената Саобраћајног факултета Универзитета у Београду у иностранству

закључен између:

IAESTE Srbija - (Национални одбор за међународну размену студената за стручну праксу) и Саобраћајног факултета Универзитета у Београду

Уговор може да се погледа овде (.doc).

У петак, 13.септембра 2024. године у 11.15h у Сали 128 Универзитета у Београду – Саобраћајног факултета, уважени колега Горан Вук ће одржати предавање под називом "Danish National Travel Model".

Предавање ће бити одржано на енглеском језику у трајању од 40 минута, а након тога је предвиђена дискусија на српском језику (у трајању од око 20 минута).

Кратак опис предавања:

All EU countries own some kind of a National Travel model. Such a model is used in feasibility studies connected to major infrastructure projects. Also, mobility planning and transport analyses benefit from this type of models. Denmark got the first version of the National Travel model in 2010. The model was built at the TU Copenhagen and up to 2022 it was the property of the University. Since then, Danish Road Directorate (Vejdirektoratet) took over the ownership. The present project includes the major upgrade of the model, where also the passenger demand model is included.

This lecture is about the modelling activities included in the Passenger Demand of the Danish National Travel model.

Додатне информације о биографији предавача можете наћи на линку:

Предавање Др Горан Вук - Danish National Travel Model - петак, 13.септембра 2024. (bg.ac.rs)

Универзитет у Београду је за своје студенте добио на располагање једну стипендију јапанске Фондације ИТО за школску 2025/26. годину. Основни услови за одобравање стипендије су следећи:

  1. Кандидат мора бити номинован од стране Универзитета у Београду;
  2. Кандидат мора бити држављанин Републике Србије (што доказује Уверењем о држављанству или копијом пасоша) који намерава да на наставу на одговарајућој институцију у Јапану као студент или истраживач на последипломском нивоу (мастер програм), започне од јесени 2025. године и у Јапану проведе минимум годину дана. Област истраживања није ограничена;
  3. Кандидат мора имати висок успех на студијама и високе личне квалитете, а такође и потребу за финансијском помоћи;
  4. Кандидат мора по доласку у Јапан као прималац стипендије ИТО фондације присуствовати оријентационом састанку;

* Било би пожељно да кандидат у одређеном степену (''to some degree'') говори и чита јапански, али то није обавезно.

ИТО фондација не даје финансијску подршку за курсеве који се делимично или у целости изводе на даљину; изабрани кандидати морају своју стипендију реализовати у Јапану.

Кандидатима који уђу у ужи избор биће организован разговор, како би кандидати могли добити номинацију Универзитета у Београду.

У прилогу су Пријавни формулар (.docx) и Предлог садржаја активности (.doc) у форми коју је одредила ИТО фондација, као и детаљне информације о самој стипендији (.pdf) и осталој неопходној документацији, коју заинтересовани кандидати могу наћи и на сајту Универзитета у Београду.

Крајњи рок за достављање комплетне конкурсне документације је 05. новембар 2024. године. С обзиром на чињеницу да се сва документација номинованих кандидата шаље у Јапан на коначну проверу и селекцију, неопходно је да она буде преведена на енглески језик, од стране судског тумача.

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes