Упис године и обнова године за студенте Докторских академских студија ће се вршити у периоду од 22. октобра до 26. октобра 2018. године на шалтеру студентске службе.

ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТА:

Комисија за мастер академске студије одређује које су основне академске студије одговарајуће за упис на мастер академске студије Саобраћајног факултета и ближе уређује начин бодовања и мерила за утврђивање редоследа за упис кандидата, у оквиру заједничког конкурса који расписује Сенат Универзитета у Београду а који можете погледати на сајту www.bg.ac.rs.

Начин бодовања је дефинисан Чланом 70. Правилника о основним и мастер академским студијама (http://www.sf.bg.ac.rs/index.php/sr-rs/2016-01-29-12-19-54), чији извод можете видети у наредном делу стране:

Поштоване колеге и колегинице,

Студенти Мастер академских студија који су уписани школске 2017/2018 којима 30. септембра 2018.г. истиче прва година студија студија могу обновити прву годину студија и продужити студије за два семестра.


Обнова школске године, почиње за студента Мастер академских студија који су уписали 2017/2018 од понедељка 01.10. и траје до 11.10.2018.г. у Студентској служби od 11 do 13. Потребно је пре обнове године попунити електронски индекс и индекс са изабраним обавезним и изборним предметима који се слушају и полажу или само полажу.


Студенти приступају oбнови године тaко што се у периоду од 8ч до 9ч, предају индекс радницима испред студентске службе. Процесуирани индекси се могу преузети у паузама наставе у Студентском Парламенту кабинет 227.

У случају да се студент не пријави у предвиђеном року, студент губи статус студента.

 Поштоване колеге и колегинице,

Ово је јединствена прилика да се, поред Књиге предмета из Акредитације 2014, студентима понуди и могућност да се уживо упознају са знањима и вештинама које нуде изборни предмети зимског семестра ОАС.

Са циљем да се минимизирају доласци студената (јер су у току усмени испити из последњег испитног рока у текућој школској години) презентације изборних предмета из зимског семестра студија су распоређене од 24.09.2018. г. до 28.09.2018.г.

Планирано је да свака презентација траје ефективно 10 минута са 5-оминутним паузама.

Потребно је да студент прве гoдине отвори електронски индекс у просторијама Студентског парламента (кабинет 227).

Презентације изборних предмета се одвија по плану који је обајвљен на линку

http://www.sf.bg.ac.rs/index.php/sr-rs/2016-02-12-03-56-07/1941-2018-19

Бруцоши који су први пут уписали прву годину студија у шк 2018/2019, бирају изборни предмет првог семестра за слушање и полагање, а за изборни предмет другог семестра бирају генеричко име ПРВА ГОДИНА ИЗБОРНИ ПРЕДМЕТ 2. Након презентације, потребно је да у електронскoм индексу и у папирном инексу на шалтеру студентске службе од 01.10.2018. г. до 05.10.2018. г. верификују избор предмета из зимског семестра.

Од 21. јануара 2019.г. до 25.јануара 2019.г. ће бити одржане презентације изборних предмета летњег семестра . Изабрани предмет летњег семестра, ће студенти прве године тада унети у електронски индекс и извршити верификацију.

 

Студенти старијих година, уносе у електронски и папирни индекс изборне и обавезне предмете за оба семестра да би могли да упишу годину студија.

Након презентације изборних предмета летњег семестра од 21. јануара 2019.г. до 25.јануара 2019.г. моћи ће се променити изборни предмет у Студентској служби Факултета у недељи након презентација (28.1.-1.2.2019.г.).

База за упис изборних и обавезних предмета ће бити отворена од 16.9. до 30.9.2018. за основне академске студије у електронском индексу.

 

Динамика уписа у више године

Уписивање у наредену школску годину 2018/2019, почиње за буџетске студента основних академских студија од понедељка 01.10. 2018.г.

Потребно је пре приступања упису године попунити електронски индекс и индекс са изабраним обавезним и изборним предметима који се слушају и полажу или само полажу. Без претходно попуњеног индекса и електронског индекса нема смисла приступити упису школске године.

Студенти на упис морају да понесу електронски попуњен и одштампан шв20 образац који попуњавају кроз свој електронски индекс.

Студенти приступају упису године тaко што се у периоду од 8ч до 9ч, предају индекс радницима испред студентске службе.

Након тога студенти одлазе на похађање наставе.

Процесуирани индекси се могу преузети у паузама наставе у Студентском Парламенту кабинет 227.

1.10. 2018. и 2.10.2018. индексе предају буџетски студенти који уписују продужену IV годиину студија ако су у претходној години студија имали буџетски статус

3.10. 2018., 4.10. 2018. и 5.10. 2018. индексе предају самофинансирајући студенти који обнављају IV години студија

8.10. 2018. и 9.10. 2018. индексе предају буџетски студенти који су испунили мин 48 ЕСПБ у претходној години студија и уписују II годину студија

10.10. 2018. индексе предају буџетски студенти који су испунили мин 48 ЕСПБ у претходној години студија и уписују III годину студија

11.10. 2018. индексе предају буџетски студенти који су испунили мин 48 ЕСПБ у претходној години студија и уписују IV годину студија

12.10. 2018. индексе предају буџетски студенти који су уписују продужену IV годиину студија ако су у претходној години студија ималу буџетски статус и самофинансирајући студенти који обнављају IV години студија

15.10. 2018. индексе предају самофинансирајући студенти који су испунили мин 37 ЕСПБ у претходној години студија и уписују II годину студија

16.10. 2018. индексе предају самофинансирајући студенти који су испунили мин 37 ЕСПБ у претходној години студија и уписују III годину студија

17.10. 2018. индексе предају самофинансирајући студенти који су испунили мин 37 ЕСПБ у претходној години студија и уписују IV годину студија

18,10. 2018. и 19.10. 2018. индексе предају самофинансирајући студенти који обнављају I годину студија

22.10. 2018. индексе предају самофинансирајући студенти који обнављају II годину студија

23.10. 2018. индексе предају самофинансирајући студенти који обнављају III годину студија

 

Изабрани обавезни и изборни предмет за слушање и полагање или само полагање се не може мењати током школске године. На изабране изборне предмете се могу додавати нови изборни предмети током школске године, уз образложење.

 

Студенти који су буџетски могу изабрати 60 ЕСПБ из године коју уписују и све заостале испите за слушање и полагање за нарадну школску годину. Обавезно је потребно прво изабрати за слушање и полагање прво испите који се преносе из претходне школске године, а након тога се могу узети нови испити из године студија која се уписује.

Студенти који су будџетски, а који је освоји просечну оцену 8 у претходној години студија, и могу изабрати до 90 ЕСПБ кредита за слушање и полагање, за нарадну школску годину изабирајући више од минимално потребих изборних предмета по изборном блоку. Обавезно је потребно прво изабрати за слушање и полагање прво испите који се преносе из претходне школске године, а након тога се могу узети нови испити из године студија која се уписује.

Студенти који су самофинансирајући могу изабрати 60 ЕСПБ (у случају да се не може уклопити 60 ЕСПБ због изборних предмета може се уписати 61, 62 или 63.) кредита за слушање и полагање за нарадну школску годину. Обавезно је потребно прво изабрати за слушање и полагање прво испите који се преносе из претходне школске године, а након тога се могу узети нови испити из наредне године студија за допуну до 60 ЕСПБ.

Студенти Мастер академских студија који су уписани школске 2017/2018 којима 30. септембра 2018.г. истиче прва година студија студија могу обновити прву годину студија и продужити студије за два семестра.

Обнова године ће се реализовати од 01.октобра до 11. октобра 2018.г. у Студентској служби od 11 do 13. У случају да се студент не пријави у предвиђеном року, студент губи статус студента.

Потребна документа:

- индекс
- Електронски попуњен и одштампан образац ШВ -20 (на адреси http://sv20.sf.bg.ac.rs),
- прва рата за обнову године (50% од ЕСПБ бодова који се преносе ) на текући рачун факултета ( 840-1443666-83)

Савладавањем студијског програма мастер академских студија САОБРАЋАЈ стиче се академски назив - мастер инжењер саобраћаја.
Одлуком Владе Републике Србије и Сената Универзитета у Београду одобрен је упис на мастер академске студије за 220 (150+70)студената.
Дужина трајања студија је 1 година, а обим студија изражен у ЕСПБ је 60.

Током последње недење септембра орагнизовћесе Отворен дан саобраћајног факултета са циљем да се будући студенти Мастер акаденских студија упознају са наставницима, предметима и исходом учења на Мастер академским студијама.

Пријављивање кандидата:
На основу обједињеног Конкурса (http://www.bg.ac.rs/files/sr/upis/master-akademske/Master-akademske-opsti-uslovi-2018.pdf) за упис студената на мастер академске студије на факултетима Универзитета у Београду у школској 2018/2019. години вршиће се пријављивање кандидата:
- за кандидате који су завршили основне академске студије на Саобраћајном факултету у Београду - од 1. октобра до 3.октобра 2018. год. (од 11 до 15 часова у сали 128)
- за кандидате са других Факултета и Универзитета - 4. октобра 2018. год. (од 11 до 15 часова у сали 128)


 Потребна документа за пријаву на конкурс:
- Оригинална документа на увид (диплома тј. уверење о завршеним основним академским студијама и извод из матичне књиге рођених) и оверене копије истих;
- Уверење о положеним испитима са планом и програмом предмета који су положени (за кандидате са других факулета);
- Потврда за оне који конкуришу за буџетска места да нису у радном односу;
- Попуњен пријавни лист (преузима се на шалтеру студентске службе);
- Доказ о уплати трошкова конкурса за упис на мастер академске студије од 8.000,00 динара на рачун Саобраћајног факултета број 840-1443666-83, уз позив на број 22-90 (образац уплатнице може се купити у скриптарници факултета, а може се уплатити у Пошти у холу факултета);

uplatnica upis master

________________________________________
Важни датуми:
- Објављивање прелиминарне ранг листе: 08. октобра 2018. год. од 14 часова
- Примедбе на прелиминарну ранг листу кандидати могу доставити шефу студентске службе 09.октобра 2018. године, до 12ч,
- Објављивање коначне ранг листе: 10.октобра 2018.г.у 12ч.
- Упис кандидата по модулима ће се обавити путем јавне прозивке 11.октобра 2018.г. у 12:00 ч у просторијама Саобраћајног факултета, сала 128.
________________________________________
Кандидати који стекну право на упис подносе:
- попуњен електронски образац ШВ -20 (на адреси http://sv20.sf.bg.ac.rs),
- индекс се купује у скриптарници факултета
- две фотографије формата 4,5x 3,5 цм и
- доказ о уплати школарине (за самофинасирајуће студенте)
________________________________________
Напомене:
1. Комисија за мастер академске студије одређује које су основне академске студије одговарајуће за упис на мастер академске студије Саобраћајног факултета и ближе уређује начин бодовања и мерила за утврђивање редоследа за упис кандидата, у оквиру заједничког конкурса који расписује Сенат Универзитета у Београду а који можете погледати на сајту www.bg.ac.rs.
2. Начин бодовања је дефинисан Чланом 70. Правилника о основним и мастер академским студијама (http://www.sf.bg.ac.rs/index.php/sr-rs/2016-01-29-12-19-54), чији извод можете видети у наредном делу стране:

clan70


 

  • Уплата за ЦЕНТАР ЗА РАЗВОЈ КАРИЈЕРЕ И САВЕТОВАЊЕ СТУДЕНАТА је обавезна (уплатница се налази  код студената на инфо- пулту на главном улазу);
  • Уплата за ОСИГУРАЊЕ СТУДЕНТА, СТУДЕНТСКИ СТАНДАРД је добровољна  (уплатница се налази  код студената на инфо- пулту на главном улазу)

ЦЕНТАР ЗА РАЗВОЈ КАРИЈЕРЕ

Кључна улога Центра за развој каријере је да помаже студентима Универзитета у Београду у развоју оних знања и вештина које ће им бити од значаја при запошљавању, да помогне у стицању радног искуства током студирања и сазнања о свету пословања, те да припреми студенате за успешни прелазак на следећи ниво развоја каријере након дипломирања.

upis2018 3

ОСИГУРАЊЕ СТУДЕНАТА

Осигурање студената подразумева заштиту без временског и просторног ограничења. Осигурање важи како за време боравка на факултету, тако и код куће, на путу, односно 24 часа дневно. Осигурање обухвата уобичајене ризике који могу угрозити студенте: пад, удар електричне енергије, саобраћајна незгода, тровање, опекотине и слично. У случају смрти кориснику осигурања се исплаћује осигурана сума, а уколико дође до повреде која проузрокује трајне последице, осигуранику (студенту) се исплаћује део осигуране суме за 100%-и инвалидитет, у зависности од утврђеног процента инвалидитета. Такође, осигурањем се обезбеђује и дневна накнада за сваки спречени дан похађања наставе, уколико је узрок околност која има карактер несрећног случаја.

СТУДЕНТСКИ СТАНДАРД

Студентски стандард обухвата средства из којих се издваја за:

  • Помоћ за најугроженије студенте Саобраћајног факултета преко Секције за помоћ и дотацију студената (СПИДС)
  • Организацију сајма послова и пракси - “Transport and Traffic Business Days” и сличних пројеката за студенте Саобраћајног факултета
  • Дотиране и субвенционисане цене путовања за студенте Саобраћајног факултета на најатрактинивнијим дестинацијама широм Европе (Саобраћијада, Апсолвентска екскурзија, Стручна екскурзија...)
  • Штампање студентског часописа “Таљиге” у 1000 и више бесплатних примерака по штампаном издању за све студенте Саобраћајног факултета

upis2018 2


Продекан за студије

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes