Студенти основних академских студија који су уписани школске 2010/2011 којима 30. септембра 2018.г. истиче законски рок за завршетак студија и којима је остало мање од 60 ЕСПБ бодова, а желе да наставе студије дужни су да поднесу Молбу Декану за продужење рока за завршетак студија за два семестра.

Ову Молбу треба поднети од 03.септембра до 07. септембра 2018.г. у Студентској служби od 11 do 13.

У случају да се студент не пријави у предвиђеном року, студент губи статус студента 30.09.2018.г.

Потребна документа:

  • индекс
  • Уверење о положеним испитима
  • Молба Декану за продужење рока за завршетак студија за два семестра
  • Електронски попуњен и одштампан образац ШВ -20 (на адреси http://sv20.sf.bg.ac.rs),
  • прва рата за обнову године (50% од укупног броја пренетих ЕСПБ бодова) на текући рачун факултета ( 840-1443666-83)

Студенти основних академских студија који су уписани школске 2010/2011 којима 30. септембра 2018.г. истиче законски рок за завршетак студија, а којима је остало више од 60 ЕСПБ бодова за завршетак започетих студија, а желе да наставе студије дужни су да пријаве за реупис на исти студијски програм у статусу самофинансирајућег студента, без полагања пријемног испита , у треминима другог уписног рока од 03.септембра до 07. септембра 2018.г. За ове студенте ће се вршити признавање испита, кроз комисију за Основне академске студије и Наставно научно веће и реупис по наставном плану и програму из Акредитације 2014.Након признавања испита вршиће се реупис студената који су се пријавили. У случају да се студент не пријави у предвиђеном року, студент губи статус студента 30.09.2018.г.

Потребна документа за пријаву:

  • индекс
  • Уверење о положеним испитима
  • пријава за реупис у Студентској служби .
  • доказ о уплати од 8.000,00 динара на рачун Саобраћајног факултета број 840-1443666-83 , уз позив на број 22-90 (образац уплатнице може се купити у скриптарници факултета, а може се уплатити у Пошти у холу факултета).

  • Уплата за ЦЕНТАР ЗА РАЗВОЈ КАРИЈЕРЕ И САВЕТОВАЊЕ СТУДЕНАТА је обавезна (уплатница се налази  код студената на инфо- пулту на главном улазу);
  • Уплата за ОСИГУРАЊЕ СТУДЕНТА, СТУДЕНТСКИ СТАНДАРД је добровољна  (уплатница се налази  код студената на инфо- пулту на главном улазу)

ЦЕНТАР ЗА РАЗВОЈ КАРИЈЕРЕ

Кључна улога Центра за развој каријере је да помаже студентима Универзитета у Београду у развоју оних знања и вештина које ће им бити од значаја при запошљавању, да помогне у стицању радног искуства током студирања и сазнања о свету пословања, те да припреми студенате за успешни прелазак на следећи ниво развоја каријере након дипломирања.

upis2018 3

ОСИГУРАЊЕ СТУДЕНАТА

Осигурање студената подразумева заштиту без временског и просторног ограничења. Осигурање важи како за време боравка на факултету, тако и код куће, на путу, односно 24 часа дневно. Осигурање обухвата уобичајене ризике који могу угрозити студенте: пад, удар електричне енергије, саобраћајна незгода, тровање, опекотине и слично. У случају смрти кориснику осигурања се исплаћује осигурана сума, а уколико дође до повреде која проузрокује трајне последице, осигуранику (студенту) се исплаћује део осигуране суме за 100%-и инвалидитет, у зависности од утврђеног процента инвалидитета. Такође, осигурањем се обезбеђује и дневна накнада за сваки спречени дан похађања наставе, уколико је узрок околност која има карактер несрећног случаја.

СТУДЕНТСКИ СТАНДАРД

Студентски стандард обухвата средства из којих се издваја за:

  • Помоћ за најугроженије студенте Саобраћајног факултета преко Секције за помоћ и дотацију студената (СПИДС)
  • Организацију сајма послова и пракси - “Transport and Traffic Business Days” и сличних пројеката за студенте Саобраћајног факултета
  • Дотиране и субвенционисане цене путовања за студенте Саобраћајног факултета на најатрактинивнијим дестинацијама широм Европе (Саобраћијада, Апсолвентска екскурзија, Стручна екскурзија...)
  • Штампање студентског часописа “Таљиге” у 1000 и више бесплатних примерака по штампаном издању за све студенте Саобраћајног факултета

upis2018 2



У Београду,
22.08.2018.год. 
Продекан за студије

Prof. dr Petar Mirosavljevic

Поштоване колеге,

Ово је јединствена прилика да се, поред Књиге предмета из Акредитације 2014, студентима  понуди и могућност да се уживо упознају са знањима и вештинама које нуде изборни предмети  зимског семестра  ОАС.

Са циљем да се минимизирају доласци студената (јер су у току усмени испити из последњег испитног рока у текућој школској години) презентације изборних предмета из зимског семестра студија су распоређене од  24.09.2018. године до 28.09.2018. године.

Планирано је да свака презентација траје ефективно 20 минута са 5-оминутним паузама.

Презентације изборних предмета ће се одвијати по плану који ће накнадно бити објављен.

Након презентације, потребно је да студенти у електронскoм индексу и на шалтеру студентске службе од 01.10.2018. г. до 05.10.2018. г. верификују избор предмета за студенте прве године. Потребно је да студент прве гoдине претходно отвори електронски индекс у просторијама стдентског парламента (сала 227)

За студенте старијих година, потребно је унети у електронски индекс изборни предмет, а на упису године у студентској служби  извршити верификацију уписа изборног предмета.

Након успешно изведене прошлогодишње манифестације „Balkan Helicopters“, водећа фирма у региону за хеликоптерски транспорт и пружање услуга из ваздуха, организује други по реду Светски дан хеликоптера 19. августа 2018. на хелидрому у Добановцима.

Светски дан хеликоптера је глобални догађај на ком се прославља култура летења хеликоптером, њихова широка примена у спасилачким мисијама, гашењу пожара из ваздуха, путничком и медицинском транспорту као и у бројним другим пољима. То је дан када славимо ову величанствену машину, њену историју, људе који су је изумели и унапредили њен рад, пилоте, путнике и све љубитеље ваздухопловства.

Организовањем Светског дана хеликоптера „Balkan Helicopters“ се придружује бројним хеликоптерским компанијама и хелио-ентузијастима из целог света који обележавају овај дан. „Balkan Helicopters“ отвара своје хангаре за ширу јавност и спреман је да све заинтересоване упозна са својим радом.

Узевши у обзир да смо земља која у региону предњачи по броју хеликоптера, обучених пилота, броју сати у ваздуху, и да је „Balkan Helicopters“ са највећим капацитетом за хеликоптерски транспорт у региону и фирма-оснивач „Helimaster“, једине школе за обуку пилота хеликоптера у овом делу Европе, жеља нам је да током Светског дана хеликоптера организујемо својеврсну регионалну смотру хеликоптера и да на догађај позовемо власнике хеликоптера и предузећа која се баве хеликоптерским транспортом у југоисточној Европи.

Поред приватних власника хеликоптера и фирми из Србије и региона, очекујемо и одзив српских државних институција које се ослањају на хеликоптере у свом послу: Министарство Одбране, Министарство Унутрашњих послова – Хеликоптерска јединица и Горску службу спасавања.

Овогодишња атракција на Светском дану хеликоптера биће хеликоптер AgustaWestland AW109, двомоторни VIP цивилни хеликоптер, једини такве врсте у региону.

Прошлогодишњу прославу Светског дана хеликоптера посетило је преко 400 људи, док ове године очекујемо долазак преко 600 посетилаца из Србије и иностранства.

Да би истакли значај хеликоптерског саобраћаја, желимо да догађај подигнемо на виши ниво, због тога нам је изузетно важна Ваша подршка и партиципација и учешће у Светском дану хеликоптера .

Универзитет у Београду је за своје студенте добио на располагање једну стипендију јапанске Фондације ИТО за школску 2019/2020. годину. Основни услови за одобравање стипендије су следећи:

  1. Кандидат мора бити номинован од стране Универзитета у Београду;
  2. Кандидат мора бити држављанин Републике Србије (што доказује Уверењем о држављанству) који намерава да на наставу на одговарајућој институцију у Јапану као студент или истраживач на последипломском нивоу започне од пролећа или јесени 2019. године. Област истраживања није ограничена;
  3. Кандидат мора имати висок успех на студијама и високе личне квалитете, а такође и потребу за финансијском помоћи;
  4. Кандидат мора по доласку у Јапан као прималац стипендије ИТО фондације присуствовати оријентационом састанку;

* Било би пожељно да кандидат у одређеном степену (''to some degree'') говори и чита јапански, али то није обавезно.

Напомињемо да ће са кандидатима који уђу у ужи избор бити организован разговор, како би кандидати могли добити номинацију Универзитета у Београду.

Пријавни формулар и Предлог садржаја активности у форми коју је одредила ИТО фондација, као и детаљне информације о самој стипендији и осталој неопходној документацији можете наћи на сајту Универзитета у Београду, као и овде.

Крајњи рок за достављање комплетне конкурсне документације је 17. септембар 2018. године.

Документацију, уз одговарајуће пропратно писмо у коме су наведени контакт подаци кандидата, доставити на адресу: Универзитет у Београду, Студентски трг 1, 11000 Београд. С обзиром да се сва документација шаље у Јапан, неопходно је да она буде преведена на енглески језик, од стране судског тумача.

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes