Поштоване колегинице и колеге,

обавештавамо вас да ће у четвртак, 12.07.2018. године, доћи до отежаног приступа интернету услед планираних радова на мрежној инфраструктури које спроводи АМРЕС.

Прекиди се очекују у периоду од 08 до 12 часова.

Сви интранет сервиси у згради Саобраћајног факултета ће неометано радити.

 

Поштоване колеге и поштоване колегинице

Декан факултата је у Одговору на захтеве Студентског парламента и Савеза студената Саобраћајног факултета од 09. октобра 2017 (бр1007/2) установио нови систем рата, за плаћање школарине за шк. 2017/2018 на рате и то по следећој динамици: 25% приликом уписа, 35% најкасније 15.јануара 2018.г. , 20% најкасније 15.маја 2018.г. и 20% 15. августа 2018.г.

Сходно томе, Самофинансирајући студенти који плаћају школарину или накнаду трошкова за обнову године на рате до 15.08.2018. године морају реализовати 100% (25%+35%+20%+20%) од укупне вредности накнаде/школарине.

У противном неће бити прихваћена пријава испита у електронском индексу за августовски и септембарски испитни рок 2018. Приликом плаћања водити рачуна о новом позиву на број.

Самофинансирајући студент коме је код продекана за студије одобрена молба нестандардног система плаћања у ратама има обавезу да верификацију пријављених испита у електронском индексу обави на шалтеру студентске службе 16.8.2018. године у периоду од 11 до 13 часова.

Аеродром "Никола Тесла" и Саобраћајни факултет Универзитета у Београду су 03.06.2018.г.потписали  споразум о сарадњи, који ће их, још више приближити заједничком циљу да ваздушни саобраћај у Србији остане на врхунском нивоу.

Документ о стратешком партнерству потписали су декан факултета проф. др Небојша Бојовић и в.д. генерални директор аеродрома Саша Влаисављевић.

"Стратешка сарадња са Саобраћајним факултетом логичан је корак у време када Аеродром 'Никола Тесла' бележи најбоље резултате у промету саобраћаја. Размена искустава и практична примена знања са циљем унапређења струке у области ваздушног саобраћаја је императив, посебно имајући у виду планове за даљу експанзију ваздушног саобраћаја у Србији.", изјавио је Влаисављевић.

"Као саобраћајни инжењер, поносан сам што сам у прилици да будем потписник оваквог документа, а као директор београдског аеродрома срећан сам што ће младе колеге допринети нашим напорима да Аеродром 'Никола Тесла' постане још боље позициониран у трци са светским аеродромима", изјавио је Влаисављевић..

Декан Саобраћајног факултета проф. др Небојша Бојовић је рекао да је потписивање овог споразума од великог значаја за факултет, с обзиром на то да отвара могућност да студенти стичу практична знања у најважнијој ваздушној луци у региону.

"За наш факултет од великог значаја ће бити и чињеница да ће експерти Аеродрома као предавачи моћи да пренесу своја искуства будућим саобраћајним инжењерима. Овај споразум отвара могућност и заједничког учешћа на пројектима на унапређењу саобраћаја", рекао је декан Бојовић.

Студенти треће и четврте године Одсека за логистику били су у стручним посетама логистичким компанијама: Milšped, Nelt, Phoenix, Kuehne Nagel, Cargo partner i Ralu логистика. У току посете студенти су добили драгоцене информације о самим компанијама и упознали се са логистичким услугама, процесима и активностима.

Са менаџметом компанија, договрени су конкретни модели сарадње везане за истраживање и израду пројектних задатака и завршних радова, менторски рад, обављање стручне праксе и запошљавање студената.

Посете су реализоване као део редовне сарадње Саобраћајног факултета и наведених компанија. Најискреније се захваљујемо компанијама на гостопримству, одвојеном времену, посвећености и подршци коју пружају студентима и Факултету.

 

KUEHNE NAGEL  2
KUEHNE NAGEL 1
Milsped 1
PHOENIX 1
PHOENIX 2
RALU Logistika 1
Milsped 2
CARGO PARTNER
NELT

Поштоване колеге и колегинице,

У циљу унапређења квалитeт наставе, молим студенте да приступе анонимном анкетирању наставника и сарадника у летњем семестру шк. 2017/2018, ради оцене педагошког рада наставника и сарадника.

Анализама је установљено да сви студент који слушају предавања и вежбе не оцењују наставнике и сaраднике код којих су слушали предaвања и вежбе. Проценат анкета је до сада око 30% што је недовољно за детаљну оцену квалитета наставе. Поједини наставници и сарадници су не оцењени.

На основу ових резултата, анонимну анкету наставника и сарадника у летњем семестру 2017/2018.г., студенти су обавезни да обаве у просторијама РЦСФ или од куће/дома (уз узимање кода који се мора преузети у просторијама РЦСФ на трећем спрату Факултета) .

Анкета се може накнадно обавити за све који то нису учинили  05.06.2018.г. од 0800 до 1500 у просторијама рачунског центра трећи спрат.

Студенти који су пријавили слушање и полагање предмета за 2017/2018 академској години, су дужни и да обаве целокупну анкету (оцена на сва питања) барем једног наставника и барем једног сарадника ангажованог на том предмету, који је студент пријавио за слушање и полагање у 2017/2018 академској години.

Студент који не обави целокупну анкету педагошког рада наставника и сарaдника, не може пријавити испите за полагање у јунском, јулском августовском и септембарском испитном року.

Студент који је уписани на два модула, морају обавити анкету на свим модулима на којима студирају.

Технологија оцењивања педагошког рада наставника и сарадника је истоветна као до сада, а анонимност је загарантована. Након комплетирања анкете, студенту се у електронском индексу појављује информација да је студент обавио обавезну активност анкете и студент може након тога пријавити испите у јунском испитном року и свим осталим роковима у текућој школског години.

Срдачан поздрав

Продекан за студије

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes