Логистичка комманија НЕЛТ је развила Програм Добар старт, који је покренут 2015. године са циљем да младим, успешним и амбициозним студентима и дипломцима омогући да развијају своје пословне вештине у области продаје и тако се специјализују за рад на позицијама у Модерн траде каналу продаје. У периоду од осам месеци полазници добијају прилику да раде на неколико позиција у оквиру сектора продаје и стичу знања кроз рад са менторима, путем job shadowing-а, као и кроз формалне тренинге и радионице. Полазници раде са додељеним тимовима и менторима, али функционишу и као група сарађујући међусобно на периодично организованим заједничким тренинг активностима, презентацијама као и на неформалним дружењима. У свакој фази програма врши се адекватна процена стручних знања.
Након завршетка програма, најбољи кандидати имају прилику да се запосле на позицији Key Account Manager-а у компанији Нелт.
Презентација програма одржаће се 15. 05. 2018. године у 12 часова у сали 326.
Више детаља о програму можете пронаћи на:

https://poslovi.infostud.com/posao/Dobar-Start/Nelt-Co-d.o.o./207421?esource=search&emedium=1&item_index=2

Тим Катедре за планирање и регулисање саобраћаја, Саобраћајног факултета из Београда, један је од добитника награде за иновативну пројектну идеју у оквиру пројекта „Локални развој отпоран на климатске промене“.

Поштоване колеге и колегинице,

У циљу унапређења квалитeт наставе, молим студенте да приступе анонимном анкетирању наставника и сарадника у летњем семестру шк. 2017/2018, ради оцене педагошког рада наставника и сарадника.

Анализама је установљено да сви студент који слушају предавања и вежбе не оцењују наставнике и сaраднике код којих су слушали предaвања и вежбе. Проценат анкета је до сада око 30% што је недовољно за детаљну оцену квалитета наставе. Поједини наставници и сарадници су не оцењени.

На основу ових резултата, анонимну анкету наставника и сарадника у летњем семестру 2017/2018.г., студенти су обавезни да обаве у просторијама РЦСФ или од куће/дома (уз узимање кода који се мора преузети у просторијама РЦСФ на трећем спрату Факултета) . Анкета почиње 07.05.2018.г. и завршава се 18.05.2018.г.

 

Студенти који су пријавили слушање и полагање предмета за 2017/2018 академској години, су дужни и да обаве целокупну анкету (оцена на сва питања) барем једног наставника и барем једног сарадника ангажованог на том предмету, који је студент пријавио за слушање и полагање у 2017/2018 академској години.

Студент који не обави целокупну анкету педагошког рада наставника и сарaдника, не може пријавити испите за полагање у јунском, јулском августовском и септембарском испитном року.

Студент који је уписани на два модула, морају обавити анкету на свим модулима на којима студирају.

Технологија оцењивања педагошког рада наставника и сарадника је истоветна као до сада, а анонимност је загарантована. Након комплетирања анкете, студенту се у електронском индексу појављује информација да је студент обавио обавезну активност анкете и студент може након тога пријавити испите у јунском испитном року и свим осталим роковима у текућој школског години.

 

Срдачан поздрав

Продекан за студије

Поштоване колеге и поштоване колегинице

Декан факултата је  у Одговору на захтеве Студентског парламента и Савеза студената Саобраћајног факултета од 09. октобра 2017 (бр1007/2) установио нови систем рата, за плаћање школарине за шк. 2017/2018 на рате и то по следећој динамици: 25% приликом уписа, 35% најкасније 15.јануара 2018.г. , 20% најкасније 15.маја 2018.г. и 20% 15. августа 2018.г. 

Сходно томе, Самофинансирајући студенти који плаћају школарину или накнаду трошкова за обнову године на рате до 15.05.2018. године морају реализовати 80% (25%+35%+20%) од укупне вредности накнаде/школарине.

У противном неће бити прихваћена пријава испита у електронском индексу за јунски, јулски , августовски и септембарски испитни рок 2018. Приликом плаћања водити рачуна о новом позиву на број.

Самофинансирајући студент коме је код продекана за студије одобрена молба нестандардног система плаћања у ратама има обавезу да верификацију пријављених испита у електронском индексу обави на шалтеру студентске службе 16.5.2018. године у периоду од 11 до 13 часова.

Продекан за студије

Поштоване колегинице и колеге,

преносимо Вам обавештење које смо добили од АМРЕС-а, а у вези отежаног приступа интернету најављеном за петак, 20.04.2018.

Сви интранет сервиси ће бити доступни као и обично.

Обавештење гласи:

"Према најавама ЕПС дистрибуције Београд дана 20.04.2018. год., у периоду од 08:30 до 14:00ч су планирани радови на одржавању електричних водова на ширем подручју општине Врачар, што ће за последицу имати прекид у електричном напајању АМРЕС централног чворишта. У поменутом временском интервалу информационо-комуникациони сервиси Академске мреже Србије (АМРЕС) неће бити доступни АМРЕС корисницима.".

 

Тим Рачунарског центра Саобраћајног факултета

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes