Интерни оглас за избор сарадника ван радног односа - демонстратора на Здруженој катедри за експлоатацију ваздухоплова и планирање и организацију ваздушног превожења и аеродроме и безбедност ваздушне пловидбе, у зимском семестру школске 2024/2025. године, може да се погледа овде (pdf).

Студентима основних академских студија одобрава се одржавање ванредног испитног рока „Септембар-2 2024 (ОАС)” у школској 2023/2024. години у периоду од 23.9. до 27.9.2024. године.

Студенти могу пријавити највише један испит у периоду од петка, 20.9.2024. закључно са недељом, 22.9.2024. год. до 23:59 часова.

Сви студенти који су пријавили испит у ванредном року, без обзира на статус буџетског или самофинансирајућег студента, су у обавези да у складу са важећим ценовником (члан 12. став 8.) изврше уплату накнаде у висини од 3.900,00 РСД на рачун Саобраћајног факултета најкасније до петка, 20.9.2024 да би се до понедељка извршило електронско прокњижење уплате и новчана средства благовремено депоновала у касу електронског индекса и валидација (испуњење услова за прихватање) пријављеног испита:
- Уплатилац: Име и презиме, улица и број, место становања
- Сврха уплате: Ванредни рок Септембар-2 2024
- Прималац: Саобраћајни факултет, Војводе Степе 305, Београд
- Модел: [-], Позив на број: 1-БРОЈ ИНДЕКСА-2

Напомена:
Строго се придржавати тачности уноса дела позива на број „БРОЈ ИНДЕКСА” који подразумева комбинацију скраћенице модула и броја индекса СТРОГО У ЛАТИНИЧНОМ запису (нпр. ZЕ123456, LO123456). Нагласити запосленом лицу на уплатном месту (Пошта, банка, мењачница, ...) да не греши у уносу броја индекса (није „ŽE” него „ZE” и/или није „ел нула” него „ел о”).

Обратити пажњу да, заједно са префиском „1-” и суфиксом „-2”, целокупан позив на број буде без размака између свих знакова.

У понедељак, 23.9.2024. око 10 часова проверити у електронском индексу да ли је прихваћена пријава испита. Уколико пријава није прихваћена период жалбе за ванредни испитни рок је ИСТОГ и НАРЕДНОГ дана на шалтеру Службе за студентске послове од 11 до 13 часова. Накнадних термина за пријаву и прихватање испита неће бити.

Универзитет у Београду је за своје студенте добио на располагање једну стипендију јапанске Фондације ИТО за школску 2025/26. годину. Основни услови за одобравање стипендије су следећи:

  1. Кандидат мора бити номинован од стране Универзитета у Београду;
  2. Кандидат мора бити држављанин Републике Србије (што доказује Уверењем о држављанству или копијом пасоша) који намерава да на наставу на одговарајућој институцију у Јапану као студент или истраживач на последипломском нивоу (мастер програм), започне од јесени 2025. године и у Јапану проведе минимум годину дана. Област истраживања није ограничена;
  3. Кандидат мора имати висок успех на студијама и високе личне квалитете, а такође и потребу за финансијском помоћи;
  4. Кандидат мора по доласку у Јапан као прималац стипендије ИТО фондације присуствовати оријентационом састанку;

* Било би пожељно да кандидат у одређеном степену (''to some degree'') говори и чита јапански, али то није обавезно.

ИТО фондација не даје финансијску подршку за курсеве који се делимично или у целости изводе на даљину; изабрани кандидати морају своју стипендију реализовати у Јапану.

Кандидатима који уђу у ужи избор биће организован разговор, како би кандидати могли добити номинацију Универзитета у Београду.

У прилогу су Пријавни формулар (.docx) и Предлог садржаја активности (.doc) у форми коју је одредила ИТО фондација, као и детаљне информације о самој стипендији (.pdf) и осталој неопходној документацији, коју заинтересовани кандидати могу наћи и на сајту Универзитета у Београду.

Крајњи рок за достављање комплетне конкурсне документације је 05. новембар 2024. године. С обзиром на чињеницу да се сва документација номинованих кандидата шаље у Јапан на коначну проверу и селекцију, неопходно је да она буде преведена на енглески језик, од стране судског тумача.

Служба за подршку образовању и научноистраживачком раду

Free Joomla! template by Age Themes