Studenti koji su upisani na studije najkasnije 2005/2006 godine, a koji su studirali po zakonima koji su važili pre stupanja na snagu Zakona o visokom obrazovanju, a koji nisu završili studije do 30.09.2018.g. mogu se ponovo upisati na studijski program Saobraćaj , bez prijemnog ispita na osnovne akademske studije, ako su položili sve ispite predviđene prvom godinom studijskog programa.

Svi zainteresovani studenti dužni su da prijave za upis na isti studijski program u statusu samofinansirajućeg studenta, bez polaganja prijemnog ispita , u treminima drugog upisnog roka od 03.septembra do 07. septembra 2018.g. Za ove studente će se vršiti priznavanje ispita, kroz komisiju za Osnovne akademske studije i Nastavno naučno veće i upis po Nastavnom planu i programi iz Akreditacije 2014.Nakon priznavanja ispita vršiće se upis studenata koji su se prijavili. U slučaju da se student ne prijavi u predviđenom roku, student neće moći da realizuje upis.

Potrebna dokumenta:

  • indeks
  • Uverenje o položenim ispitima
  • prijava za upis u Studentskoj službi od 11 do 13.
  • dokaz o uplati od 8.000,00 dinara na račun Saobraćajnog fakulteta broj 840-1443666-83 , uz poziv na broj 22-90 (obrazac uplatnice može se kupiti u skriptarnici fakulteta, a može se uplatiti u Pošti u holu fakulteta).

  • Uplata za CENTAR ZA RAZVOJ KARIJERE I SAVETOVANjE STUDENATA je obavezna (uplatnica se nalazi kod studenata na info- pultu na glavnom ulazu);
  • Uplata za OSIGURANjE STUDENTA, STUDENTSKI STANDARD je dobrovoljna (uplatnica se nalazi kod studenata na info- pultu na glavnom ulazu)

CENTAR ZA RAZVOJ KARIJERE

Ključna uloga Centra za razvoj karijere je da pomaže studentima Univerziteta u Beogradu u razvoju onih znanja i veština koje će im biti od značaja pri zapošljavanju, da pomogne u sticanju radnog iskustva tokom studiranja i saznanja o svetu poslovanja, te da pripremi studenate za uspešni prelazak na sledeći nivo razvoja karijere nakon diplomiranja.

upis2018 3

OSIGURANjE STUDENATA

Osiguranje studenata podrazumeva zaštitu bez vremenskog i prostornog ograničenja. Osiguranje važi kako za vreme boravka na fakultetu, tako i kod kuće, na putu, odnosno 24 časa dnevno. Osiguranje obuhvata uobičajene rizike koji mogu ugroziti studente: pad, udar električne energije, saobraćajna nezgoda, trovanje, opekotine i slično. U slučaju smrti korisniku osiguranja se isplaćuje osigurana suma, a ukoliko dođe do povrede koja prouzrokuje trajne posledice, osiguraniku (studentu) se isplaćuje deo osigurane sume za 100%-i invaliditet, u zavisnosti od utvrđenog procenta invaliditeta. Takođe, osiguranjem se obezbeđuje i dnevna naknada za svaki sprečeni dan pohađanja nastave, ukoliko je uzrok okolnost koja ima karakter nesrećnog slučaja.

STUDENTSKI STANDARD

Studentski standard obuhvata sredstva iz kojih se izdvaja za:

  • Pomoć za najugroženije studente Saobraćajnog fakulteta preko Sekcije za pomoć i dotaciju studenata (SPIDS)
  • Organizaciju sajma poslova i praksi - “Transport and Traffic Business Days” i sličnih projekata za studente Saobraćajnog fakulteta
  • Dotirane i subvencionisane cene putovanja za studente Saobraćajnog fakulteta na najatraktinivnijim destinacijama širom Evrope (Saobraćijada, Apsolventska ekskurzija, Stručna ekskurzija...)
  • Štampanje studentskog časopisa “Taljige” u 1000 i više besplatnih primeraka po štampanom izdanju za sve studente Saobraćajnog fakulteta

upis2018 2

 

Studenti osnovnih akademskih studija koji su upisani školske 2010/2011 kojima 30. septembra 2018.g. ističe zakonski rok za završetak studija i kojima je ostalo manje od 60 ESPB bodova, a žele da nastave studije dužni su da podnesu Molbu Dekanu za produženje roka za završetak studija za dva semestra.

Ovu Molbu treba podneti od 03.septembra do 07. septembra 2018.g. u Studentskoj službi od 11 do 13.

U slučaju da se student ne prijavi u predviđenom roku, student gubi status studenta 30.09.2018.g.

Potrebna dokumenta:

  • indeks
  • Uverenje o položenim ispitima
  • Molba Dekanu za produženje roka za završetak studija za dva semestra
  • Elektronski popunjen i odštampan obrazac ŠV -20 (na adresi http://sv20.sf.bg.ac.rs),
  • prva rata za obnovu godine (50% od ukupnog broja prenetih ESPB bodova) na tekući račun fakulteta (840-1443666-83)

Studenti osnovnih akademskih studija koji su upisani školske 2010/2011 kojima 30. septembra 2018.g. ističe zakonski rok za završetak studija, a kojima je ostalo više od 60 ESPB bodova za završetak započetih studija, a žele da nastave studije dužni su da prijave za reupis na isti studijski program u statusu samofinansirajućeg studenta, bez polaganja prijemnog ispita , u treminima drugog upisnog roka od 03.septembra do 07. septembra 2018.g. Za ove studente će se vršiti priznavanje ispita, kroz komisiju za Osnovne akademske studije i Nastavno naučno veće i reupis po nastavnom planu i programu iz Akreditacije 2014.Nakon priznavanja ispita vršiće se reupis studenata koji su se prijavili. U slučaju da se student ne prijavi u predviđenom roku, student gubi status studenta 30.09.2018.g.

Potrebna dokumenta za prijavu:

  • indeks
  • Uverenje o položenim ispitima
  • prijava za reupis u Studentskoj službi .
  • dokaz o uplati od 8.000,00 dinara na račun Saobraćajnog fakulteta broj 840-1443666-83 , uz poziv na broj 22-90 (obrazac uplatnice može se kupiti u skriptarnici fakulteta, a može se uplatiti u Pošti u holu fakulteta).

  • Uplata za CENTAR ZA RAZVOJ KARIJERE I SAVETOVANjE STUDENATA je obavezna (uplatnica se nalazi kod studenata na info- pultu na glavnom ulazu);
  • Uplata za OSIGURANjE STUDENTA, STUDENTSKI STANDARD je dobrovoljna (uplatnica se nalazi kod studenata na info- pultu na glavnom ulazu)

CENTAR ZA RAZVOJ KARIJERE

Ključna uloga Centra za razvoj karijere je da pomaže studentima Univerziteta u Beogradu u razvoju onih znanja i veština koje će im biti od značaja pri zapošljavanju, da pomogne u sticanju radnog iskustva tokom studiranja i saznanja o svetu poslovanja, te da pripremi studenate za uspešni prelazak na sledeći nivo razvoja karijere nakon diplomiranja.

upis2018 3

OSIGURANjE STUDENATA

Osiguranje studenata podrazumeva zaštitu bez vremenskog i prostornog ograničenja. Osiguranje važi kako za vreme boravka na fakultetu, tako i kod kuće, na putu, odnosno 24 časa dnevno. Osiguranje obuhvata uobičajene rizike koji mogu ugroziti studente: pad, udar električne energije, saobraćajna nezgoda, trovanje, opekotine i slično. U slučaju smrti korisniku osiguranja se isplaćuje osigurana suma, a ukoliko dođe do povrede koja prouzrokuje trajne posledice, osiguraniku (studentu) se isplaćuje deo osigurane sume za 100%-i invaliditet, u zavisnosti od utvrđenog procenta invaliditeta. Takođe, osiguranjem se obezbeđuje i dnevna naknada za svaki sprečeni dan pohađanja nastave, ukoliko je uzrok okolnost koja ima karakter nesrećnog slučaja.

STUDENTSKI STANDARD

Studentski standard obuhvata sredstva iz kojih se izdvaja za:

  • Pomoć za najugroženije studente Saobraćajnog fakulteta preko Sekcije za pomoć i dotaciju studenata (SPIDS)
  • Organizaciju sajma poslova i praksi - “Transport and Traffic Business Days” i sličnih projekata za studente Saobraćajnog fakulteta
  • Dotirane i subvencionisane cene putovanja za studente Saobraćajnog fakulteta na najatraktinivnijim destinacijama širom Evrope (Saobraćijada, Apsolventska ekskurzija, Stručna ekskurzija...)
  • Štampanje studentskog časopisa “Taljige” u 1000 i više besplatnih primeraka po štampanom izdanju za sve studente Saobraćajnog fakulteta

upis2018 2

 

U Beogradu,
22.08.2018.god.
Prodekan za studije

Prof. dr Petar Mirosavljević

Obaveštavamo Vas da je Konkurs Vlade Meksika za stipendiranje stranaca u 2019. godini objavljen u odeljku „Stipendije i kursevi akademske saradnje“ sekcije „Akcije i programi“ na jedinstvenom Vladinom portalu na sledećoj adresi: http://www.gob.mx/amexcid/acciones-y-programas/becas-para-extranjeros-29785.

U vezi sa tim, napominje se da sve prijave srpskih državljanja moraju biti obavljene elektronski, putem Sistema za upravljanje akademskom saradnjom (SIGCA) (https://sigca.sre.gob.mx/login). Zbog toga je neophodno da kandidati prilože dokumentaciju po uputstvima sistema i u skladu sa navedenim u Konkursu za 2019. godinu. Sistem SIGCA će biti otvoren do 28. septembra 2018. godine, kako bi zainteresovani mogli da pošalju svoje prijave. Rezultati će biti obajvljeni od 5. decembra 2018. godine.

Stipendije se nude samo u oblastima i za institucije koje su izričito navedene u Konkursu za 2019. godinu. Treba istaći da elektornske prijave koje ne ispunjavaju sve potrebne uslove iz konkursa neće biti uključene u proces selekcije. Za 2019. godinu, u okviru bilateralnog plana sa Srbijom, nude se 2 stipendije: 2 nove stipendije ( 2 dostupne od marta 2019. godine).

 U vezi prijava za COLMEX, FLACSO i Iberoamerički Univerzitet (UIA) definitivan prijem na studije uslovljen je ispunjavanjem različitih procesa koje sprovode te institucije.


Me es grato hacer llegar a usted un cordial saludo en ocasión de informarle que la Convocatoria de Becas de Excelencia del Gobierno de México para Extranjeros 2019 se encuentra publicada en el apartado “Becas y cursos de cooperación académica” de la sección “Acciones y Programas” en el Portal Único de Gobierno en el siguiente vínculo:

http://www.gob.mx/amexcid/acciones-y-programas/becas-para-extranjeros-29785.

 Al respecto, cabe destacar que todas las postulaciones de los nacionales de Serbia deberán realizarse electrónicamente a través del Sistema de Gestión de Cooperación Académica (SIGCA) (https://sigca.sre.gob.mx/login). Para tal efecto, es necesario que los postulantes adjunten la documentación de acuerdo con las indicaciones del sistema y conforme a lo señalado en la Convocatoria 2019. El sistema SIGCA estará abierto hasta el próximo 28 de septiembre de 2018 a fin de que los interesados envíen su postulación. Los resultados se darán a conocer a partir del 5 de diciembre de 2018.

Las becas se ofrecen únicamente en las áreas del conocimiento e instituciones señaladas expresamente en la Convocatoria 2019.  Cabe señalar que no/no serán considerados dentro del proceso de selección aquellas postulaciones en línea que no cumplan con los requisitos establecidos en la Convocatoria. Para el año 2019, la oferta para Serbia, en el marco bilateral, es de hasta 2 becas: 2 nuevas (disponibles 2 a partir de marzo de 2019).

En lo referente a las postulaciones en línea dirigidas al COLMEX, la FLACSO y la Universidad Iberoamericana (UIA), la aceptación académica definitiva está condicionada al cumplimiento de los diferentes procesos que para tal fin realizan dichas instituciones.

Poštovane kolege i poštovane koleginice

Dekan fakultata je u Odgovoru na zahteve Studentskog parlamenta i Saveza studenata Saobraćajnog fakulteta od 09. oktobra 2017 (br1007/2) ustanovio novi sistem rata, za plaćanje školarine za šk. 2017/2018 na rate i to po sledećoj dinamici: 25% prilikom upisa, 35% najkasnije 15.januara 2018.g. , 20% najkasnije 15.maja 2018.g. i 20% 15. avgusta 2018.g.

Shodno tome, Samofinansirajući studenti koji plaćaju školarinu ili naknadu troškova za obnovu godine na rate do 15.08.2018. godine moraju realizovati 100% (25%+35%+20%+20%) od ukupne vrednosti naknade/školarine.

U protivnom neće biti prihvaćena prijava ispita u elektronskom indeksu za avgustovski i septembarski ispitni rok 2018. Prilikom plaćanja voditi računa o novom pozivu na broj.

Samofinansirajući student kome je kod prodekana za studije odobrena molba nestandardnog sistema plaćanja u ratama ima obavezu da verifikaciju prijavljenih ispita u elektronskom indeksu obavi na šalteru studentske službe 16.8.2018. godine u periodu od 11 do 13 časova.

Studenti treće i četvrte godine Odseka za logistiku bili su u stručnim posetama logističkim kompanijama: Milšped, Nelt, Phoenix, Kuehne Nagel, Cargo partner i Ralu logistika. U toku posete studenti su dobili dragocene informacije o samim kompanijama i upoznali se sa logističkim uslugama, procesima i aktivnostima.

Sa menadžmetom kompanija, dogovreni su konkretni modeli saradnje vezane za istraživanje i izradu projektnih zadataka i završnih radova, mentorski rad, obavljanje stručne prakse i zapošljavanje studenata.

Posete su realizovane kao deo redovne saradnje Saobraćajnog fakulteta i navedenih kompanija. Najiskrenije se zahvaljujemo kompanijama na gostoprimstvu, odvojenom vremenu, posvećenosti i podršci koju pružaju studentima i Fakultetu.

 

KUEHNE NAGEL  2
KUEHNE NAGEL 1
Milsped 1
PHOENIX 1
PHOENIX 2
RALU Logistika 1
Milsped 2
CARGO PARTNER
NELT

Univerzitetski centar za razvoj karijere i savetovanje studenata Univerziteta u Beogradu realizovaće onlajn kurs pod nazivom VEŠTINE UPRAVLjANjA KARIJEROM na Moodle platformi Računarskog Centra Univerziteta u Beogradu.

Kurs traje pet nedelja i osmišljen je tako da studenti mogu da mu pristupaju kada i gde njima odgovara. Sastoji se od različitih vežbi, video i audio materijala, zadataka, resursa za čitanje, koji zajedno čine jedinstveni paket čiji je osnovni cilj da studente osposobi za upravljanje karijerom, pripremi za uključivanje u tržšte rada i pruži podršku u preuzimanju aktivne uloge u budućem karijernom razvoju.

Koji su moji kvaliteti? Kako vidim svoju karijeru? Koje opcije mi stoje na raspolaganju? Kako se postavljaju karijerni ciljevi? Kako i gde mogu da trazim posao? Kako da se uspešno predstavim poslodavcu?

Ako su ovo neka od pitanja koja postavljate sebi, odgovor možete dobiti na onlajn kursu Veštine upravljanja karijerom koji će prvi put od kad se realizuje biti otvoren za sve zainteresovane studente fakulteta Univerziteta u Beogradu. Kurs je koncipirao tim Centra za razvoj karijere, i uspešno se realizuje u “živoj” i onlajn formi od 2015. godine.

Početak kursa je 28.maja, a prijava je moguća do kraja druge nedelje od početka kursa na linku www.razvojkarijere.bg.ac.rs/vuk.

No events
IMAGE Svečana dodela diploma (28.6.2024.) - Galerija fotografija
Pogledajte fotografije sa svečane dodele diploma, održane 28. juna 2024. godine.

Free Joomla! template by Age Themes