OBAVEŠTENjE
(domovi)
Konkurs šk. 2017/18. godina

 

STUDENTI OSNOVIH STUDIJA KOJI SE NALAZE NA BUDžETU, A KONKURIŠU ZA STUDENTSKI DOM PRIJAVE ĆE PREDAVATI OD 01. DO 31. OKTOBRA 2017. GODINE STUDENTSKOJ SLUŽBI

POTREBNA DOKUMENTA ZA PRIJAVU NA KONKURS ZA STUDENTSKI DOM ZA STUDENTE OSNOVNIH STUDIJA SU:
(studenti koji su upisali narednu godinu studija i nalaze se na BUDžETU)

1. Prijava za smestaj u studentski dom  (prijave se nalaze u kasetama šalter sale u studentskoj službi)

2. Uverenje o materijalnom prihodu po članu domaćinstva za period od 01. januara do 30. juna 2017. godine  (uverenje se podiže u Opštini u kojoj student ima prebivalište)

Kriterijumi za rangiranje su:

• efikasnost studiranja
• prosečna ocena
• visina materijalnih prihoda po članu domaćinstva
• bodovi na godinu studija:
studenti koji su osvojili 120 do 240 ESPB bodova – 1 bod
stedenti koji su osvojili 240 ESPB bodova i više – 2 boda

Studenti dokumenta predaju 01. do 31. oktobra 2017. godine

OBAVEŠTENjE
(domovi)
Konkurs šk. 2017/18. godina

STUDENTI MASTER I DOKTORSKIH STUDIJA KOJI SE NALAZE NA BUDžETU, A KONKURIŠU ZA STUDENTSKI DOM PRIJAVE ĆE PREDAVATI OD 01.OKTOBRA DO 05. NOVEMBRA 2017. GODINE STUDENTSKOJ SLUŽBI

POTREBNA DOKUMENTA ZA PRIJAVU NA KONKURS ZA STUDENTSKI DOM ZA STUDENTE MASTER STUDIJA SU:

 

1. Prijava za smestaj u studentski dom (prijave se nalaze u studentskoj službi)

2. Uverenje o materijalnom prihodu po članu domaćinstva za period od 01. januara do 30. juna 2017. godine (uverenje se podiže u Opštini u kojoj student ima prebivalište)

3. Fotokopiju uverenja o završenim osnovnim studijama

4. Dokaz da se student ne nalazi u radnom odnosu, izvod iz evidencije nezaposlenih lica Nacionalne službe za zapošljavanje ili potvrdu nadležnog organa, kojom se potvrđuje da student nije u radnom odnosu

5. Štampane podatke sa elektronske lične karte ili fotokopija stare važeće lične karte

Studenti dokumenta predaju 01. oktobra do 05. novembra 2017. godine

 

OBAVEŠTENjE
(domovi)
Konkurs šk. 2017/18. godina

STUDENTI MASTER I DOKTORSKIH STUDIJA KOJI SE NALAZE NA BUDžETU, A KONKURIŠU ZA STUDENTSKI DOM PRIJAVE ĆE PREDAVATI OD 01.OKTOBRA DO 05. NOVEMBRA 2017. GODINE STUDENTSKOJ SLUŽBI

POTREBNA DOKUMENTA ZA PRIJAVU NA KONKURS ZA STUDENTSKI DOM ZA STUDENTE DOKTORSKIH STUDIJA SU:

1. Prijava za smestaj u studentski dom (prijave se nalaze u studentskoj službi)

2. Uverenje o materijalnom prihodu po članu domaćinstva
• za period od 01. januara do 30. juna 2017. godine
• (uverenje se podiže u Opštini u kojoj student ima prebivalište)

3. Fotokopiju uverenja o završenim osnovnim studijama

4. Fotokopiju uverenja o završenim master studijama

5. Dokaz da se student ne nalazi u radnom odnosu, izvod iz evidencije nezaposlenih lica Nacionalne službe za zapošljavanje ili potvrdu nadležnog organa, kojom se potvrđuje da student nije u radnom odnosu

6. Štampane podatke sa elektronske lične karte ili fotokopija stare važeće lične karte

Studenti dokumenta predaju od 01. oktobra do 05. novembra 2017. godine

 

Poštovane kolege i koleginice,

Upisivanje u naredenu školsku godinu 2017/2018, počinje za budžetske studenta osnovnih akademskih studija od ponedeljka 2.10. Potrebno je pre pristupanja upisu godine popuniti elektronski indeks i indeks sa izabranim obaveznim i izbornim predmetima koji se slušaju i polažu ili samo polažu . Bez prethodno popunjenog indeksa i elektronskog indeksa nema smisla pristupiti upisu školske godine.

Studenti na upis moraju da ponesu elektronski popunjen i odštampan šv20 obrazac koji popunjavaju kroz svoj elektronski indeks.

Studenti pristupaju upisu godine tako što se u periodu od 8č do 9č, predaju indeks radnicima ispred studentske službe. Nakon toga studenti odlaze na pohađanje nastave. Procesuiranoi indeksi se mogu preuzeti u pauzama nastave u Studentskom Parlamentu kabinet 227.
2.10. 2017. i 3.10. 2017. indekse predaju buddžetski studenti koji su ispunili min 48 ESPB u I godini studija i upisuju II godinu studija
4.10. 2017. indekse predaju buddžetski studenti koji su ispunili min 48 ESPB u II godini studija i upisuju III godinu studija
5.10. 2017. indekse predaju buddžetski studenti koji su ispunili min 48 ESPB u III godini studija i upisuju IV godinu studija
6.10. 2017. indekse predaju buddžetski studenti koji su upisuju produženu IV godiinu studija ako su u predhodnoj godini studija imalu buddžetski status

Samofinansirajući studenti pre upisa nove godine ili obnove stare moraju prvo izmiriti sve finansijske obaveze iz prethodne školske godine godine.
Upisivanje u naredenu školsku godinu 2017/2018, počinje za samofinansirajuće studenta osnovnih akademskih studija od ponedeljka 9.10.
Studenti pristupaju upisu godine tako što se u periodu od 8č do 9č, predaju indeks radnicima ispred studentske službe. Nakon toga studenti odlaze na pohađanje nastave. Procesuiranoi indeksi se mogu preuzeti u pauzama nastave u Studentskom Parlamentu kabinet 227.

9.10. 2017. indekse predaju samofinansirajući studenti koji su ispunili min 37 ESPB u I godini studija i upisuju II godinu studija
10.10. 2017. indekse predaju samofinansirajući studenti koji su ispunili min 37 ESPB u II godini studija i upisuju III godinu studija
11.10. 2017. indekse predaju samofinansirajući studenti koji su ispunili min 37 ESPB u III godini studija i upisuju IV godinu studija
12.10. 2017. i 13.10. 2017. . indekse predaju samofinansirajući studenti koji obnavljaju I godini studija
16.10. 2017. indekse predaju samofinansirajući studenti koji obnavljaju II godini studija
17.10. 2017. indekse predaju samofinansirajući studenti koji obnavljaju III godini studija
18.10. 2017. I 19.10. 2017. indekse predaju samofinansirajući studenti koji obnavljaju IV godini studija

6.10. 2017. indekse predaju buddžetski i samofinansirajući studenti brucoši koji su upisali prvu godinu studija radu overe izbornih predmeta koje će slušati i polagati

Baza izbornih i obaveznih predmeta će biti otvorena od 27.9. do 30.9. za osnovne akademske studije u elektronskom indeksu. Izabrani obavezni i izborni predmet za slušanje i polaganje ili samo polaganje se ne može menjati tokom školske godine.
Za brucoše koji su prvi put upisali prvu godinu studija u šk 2017/2018, biraju izborni predmet prvog semestra za slušanje i polaganje, a za izborni predmet drugog semestra izabiraju generičko ime IZBORNI PREDMET 2. U februaru 2018. će nakon prezentacije izbornih predmeta izabrati premet, koji će slušati i polagati i to uneti u elektronski indeks
Studenti koji su buddžetski mogu izabrati 60 ESPB iz godine koju upisuju i sve zaostale ispite za slušanje i polaganje za naradnu školsku godinu. Obavezno je potrebno prvo izabrati za slušanje i polaganje prvo ispite koji se prenose iz prethodne školske godine, a nakon toga se mogu uzeti novi ispiti iz godine studija koja se upisuje.
Studenti koji su buddžetski, a koji je osvoji prosečnu ocenu 8 u prethodnoj godini studija, i mogu izabrati do 90 ESPB kredita za slušanje i polaganje, za naradnu školsku godinu izabirajući više od minimalno potrebih izbornih predmeta po izbornom bloku. Obavezno je potrebno prvo izabrati za slušanje i polaganje prvo ispite koji se prenose iz prethodne školske godine, a nakon toga se mogu uzeti novi ispiti iz godine studija koja se upisuje.
Studenti koji su samofinansirajući mogu izabrati 60 ESPB (u slučaju da se ne može uklopiti 60 ESPB zbog izbornih predmeta može se upisati 61, 62 ili 63.) kredita za slušanje i polaganje za naradnu školsku godinu. Obavezno je potrebno prvo izabrati za slušanje i polaganje prvo ispite koji se prenose iz prethodne školske godine, a nakon toga se mogu uzeti novi ispiti iz naredne godine studija za dopunu do 60 ESPB.

Prodekan za studije

Studenti master akademskih studija koji su izgubili status studenta zbog neblagovremenog završetka studija, imaju pravo da se ponovo upišu na ove studije u statusu samofinansirajućeg studenta na osnovu konkursa za upis u školsku 2017/2018 godinu.
Visina školarine za studente iz stava 1., kojima je ostalo manje od 30 ESPB bodova do završetka Master akademskih studija , utvrdiće se prema broju nepoloženih ispita, odnosno broju neostavrenih ESPB, tako što se svaki neostvaren ESPB množi sa 2.500,00 dinara ne računajući stručnu praksu. Ovi studenti se reupisuju van kvote u skladu sa Statutom Univerziteta u Beogradu.Prijavljivanje će se obaviti od 2.10.2017.g. do 4.10.2017.g. (od 11 do 15 časova u sali 128).

Potrebna dokumenta:

- Indeks
- Uverenje o položenim ispitima
- Elektronski popunjen i odštampan obrazac ŠV -20 (na adresi http://sv20.sf.bg.ac.rs),
- prva rata za upis godine (50% od ESPB bodova koji su preostali) na tekući račun fakulteta ( 840-1443666-83)

Studenti koji u toku studiranja nisu izmirili svoje finansijske obaveze dužni su da pre prijave na konkurs dostave dokaz o izmirenim obavezama.

Visina školarine za studente iz stava 1., kojima je ostalo više od 30 ESPB bodova do završetka Master akademskih studija je 150.000,00 din (prema Odluci o visini školarine za studije na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu za školsku 2017/2018.). Ovi studenti se rangiraju kao samofinansirajući na Preliminarnoj i Konačnoj rang listi za upis na Master akademske studije u školskoj 2017/2018. Za ove studente važe pravila upisa i rokovi prijavljivanja kako je to objavljeno u Konkursu za upis (http://www.bg.ac.rs/files/sr/upis/master-akademske/SF-master-upis-2017.pdf).

 

Potrebna dokumenta:

- indeks
- Uverenje o položenim ispitima
- Elektronski popunjen i odštampan obrazac ŠV -20 (na adresi http://sv20.sf.bg.ac.rs),
- prva rata za upis godine (50% od 150.000,00 din) na tekući račun fakulteta ( 840-1443666-83)

Studenti koji u toku studiranja nisu izmirili svoje finansijske obaveze dužni su da pre prijave na konkurs dostave dokaz o izmirenim obavezama.

Studenti Master akademskih studija koji su upisani školske 2015/2016 kojima 30. septembra 2017.g. ističe zakonski rok za završetak studija a kojima je ostao samo Master rad, a žele da nastave studije dužni su da podnesu Molbu Dekanu za produženje roka za završetak studija za dva semestra. Ovu Molbu treba podneti od 18.septembra do 26. septembra 2017.g. u Studentskoj službi od 11 do 13. U slučaju da se student ne prijavi u predviđenom roku, student gubi status studenta 30.09.2017.g.

Potrebna dokumenta:

- indeks
- Uverenje o položenim ispitima
- Molba Dekanu za produženje roka za završetak studija za dva semestra
- Elektronski popunjen i odštampan obrazac ŠV -20 (na adresi http://sv20.sf.bg.ac.rs),
- prva rata za obnovu godine (50% od ESPB bodova Master rada) na tekući račun fakulteta ( 840-1443666-83)

IMAGE Svečana dodela diploma (27.1.2024.) - Galerija fotografija
Pogledajte fotografije sa svečane dodele diploma, održane 27. januara 2024. godine.

Free Joomla! template by Age Themes