O B A V E Š T E Nj E

 DEVOJKE – MLADIĆI

 

PRIJAVNO BODOVNA LISTA STUDENATA  

SAOBRAĆAJNOG FAKULTETA ZA

DOKTORSKE I MASTER

AKADEMSKE STUDIJE

 KOJI SU KONKURISALI ZA DOM

ZA šk.2021/22. GODINU

 

Liste:

master - devojke
master - mladići

doktorske - devojke
doktorske - mladići

 

PRIMEDBE NA LISTU DOSTAVITI

STUDENTSKOJ SLUŽBI

Od 08. do 10. novembra 2021. godine

do 10 časova

KONAČNA RANG LISTA SE PREUZIMA OD

SLUŽBE SMEŠTAJA 19.11.2021. GODINE

 

       

   Beograd, 08. novembar 2021.g.        STUDENTSKA SLUŽBA

O B A V E Š T E Nj E

DEVOJKE MLADIĆI

PRIJAVNO - BODOVNA LISTA STUDENATA

OSNOVNIH STUDIJA

SAOBRAĆAJNOG FAKULTETA

 KOJI SU KONKURISALI ZA DOM

ZA šk. 2021/22. GODINU

 

LISTA DEVOJKE
LISTA
MLADIĆI

 

PRIMEDBE NA RANG LISTU DOSTAVITI

STUDENTSKOJ SLUŽBI

od 02 - 05. novembra 2021. godine

do 11 časova

 

KONAČNA RANG LISTA PREUZIMA SE OD

SLUŽBE SMEŠTAJA 19.11.2021. GODINE

       

Beograd, 01. novembar 2021.g.          STUDENTSKA SLUŽ

Na osnovu člana 6 Statuta Fondacije Milana Stefanovića-Smederevca i supruge Darinke, broj 06-17570/14-12 od 26. decembra 2011. godine, Odbor Fondacije Milana Stefanovića-Smederevca i supruge Darinke, na sednici održanoj 20. oktobra 2021. godine, doneo je:

O D L U K U

O RASPISIVANjU Konkursa za dodelu stipendija Fondacije Milana Stefanovića-Smederevca i supruge Darinke za školsku 2021/2022 godinu.

 

Detaljnije:

 

(22.10.2021)

Osnovne akademske studije:
Predaja dokumenata za upis u drugu godinu studija, za studente koji su u školskoj 2020/21. godini ostvarili minimum 48 bodova, je u ponedeljak, 25.10.2021. od 09 do 10 časova na pultu ispred Studentske službe.

Predaja dokumenata za upis u treću godinu studija, za studente koji su u školskoj 2020/21. godini ostvarili minimum 48 bodova i položili sve predmete iz prve godine studija, je u utorak, 26.10.2021. od 09 do 10 časova na pultu ispred Studentske službe.

Predaja dokumenata za upis u četvrtu godinu studija, za studente koji su u školskoj 2020/21. godini ostvarili minimum 48 bodova i položili sve predmete iz druge godine studija, je u sredu, 27.10.2021. od 09 do 10 časova na pultu ispred Studentske službe.

Predaja dokumenata za upis produžene završne i obnovu četvrte godine je u četvrtak  28.10.2021. od 09 do 10 časova na pultu ispred Studentske službe.
Preporuka je da studenti koji planiraju da polažu ispit u narednom apsolventskom roku iskoriste predloženi termin.

Predaja dokumenata za studente kojima je molbom odobrena promena modula, status mirovanja, produžetak roka za završetak studija i umanjenje školarine je u četvrtak 28.10.2021. od 09 do 10 časova na pultu ispred Studentske službe.

Master akademske studije:
Predaja dokumenata za obnovu godine je u četvrtak  28.10.2021. od 09 do 10 časova na pultu ispred Studentske službe

Doktorske akademske studije:
Predaja dokumenata za obnovu ili upis u narednu godinu studija je u petak, 28.10.2021. od 11 do 13 časova na šalteru Studentske službe.

Potrebna dokumenta:

  • Popunjen elektronski i predat popunjen papirni Indeks.
  • Elektronski popunjen, odštampan i potpisan Obrazac ŠV-20 (http://sv20.sf.bg.ac.rs/).
  • Uplatnicu prve rate školarine za samofinansirajuće studente na račun 840-1443666-83, poziv na broj 1-BROJ INDEKSA-1 (za studente osnovnih akademskih studija), poziv na broj 2-BROJ INDEKSA-1 (za studente master akademskih studija), poziv na broj 4-BROJ INDEKSA-1 (za studente doktorskih akademskih studija).

BROJ INDEKSA popuniti LATINIČNIM pismom i nakon uplate proveriti da li je šalterski službenik u Pošti/Banci pravilno uneo broj indeksa što podrazumeva da: nema razmaka između svih karaktera poziva na broj a naročito da nema razmaka između dvoslovne skraćenice modula i numeričkog dela broja indeksa. Često se javlja greška da šalterski službenik kod plaćanja dvoslovnu skraćenicu modula LO („el o”) zameni sa LØ („el nula”).

  • Uplatnicu u iznosu od 100,00 dinara za Centar za razvoj karijere. Uplatu izvršiti na račun 840-1443666-83, model 97, poziv na broj 16-92.
  • Uplatnicu u iznosu od 500,00 dinara za Studentski standard. Uplatu izvršiti na račun 160-932916-69, model (-) sa pozivom na broj: BROJ INDEKSA.
  • Uplatnicu u iznosu od 600,00 dinara za Osiguranje studenata (DOBROVOLjNA). Uplatu izvršiti na račun 160-932916-69, model (-) sa pozivom na broj: BROJ INDEKSA.

Uslovi upisa:

  • Pri upisu svake školske godine student se opredeljuje za predmete iz studijskog programa. Student koji se finansira iz budžeta opredeljuje se za onoliko predmeta koliko je potrebno da se ostvari najmanje 60 ESPB bodova, osim ako mu je do kraja studijskog programa ostalo manje od 60 ESPB bodova.
  • Student koji ne položi ispit iz obaveznog predmeta u tekućoj školskoj godini, u narednoj školskoj godini upisuje isti predmet.
  • Student koji ne položi izborni predmet, može ponovo upisati isti, ili se opredeliti za drugi izborni predmet
  • Školarina se obračunava srazmerno broju ESBP bodova za predmete za koje se student opredelio. Budžetski studenti pored prenetih predmeta iz prethodnih godina studiranja, plaćaju cenu ESPB bodova za izabrane predmete koji su preko 60 ESPB bodova predmeta godine studija za koju imaju budžetski status u tekućoj školskoj godini.
  • Student koji u poslednjoj godini studija ima status studenta koji se finansira iz budžeta, zadržava pravo da se finansira iz budžeta najduže godinu dana po isteku redovnog trajanja studija. Student koji ne ostvari ovo pravo u narednoj školskoj godini nastavlja studije u statusu studenta koji se sam finansira

 

 

Posle prvog upisnog roka je ostalo tri samofinansirajuća mesta.

Prijavljivanje kandidata je 3.11.2021. godine u kabinetu šefa Službe za studentske poslove od 10 do 11 časova.

Objavljivanje preliminarne rang liste je 5.11.2021. godine od 10 časova na sajtu Fakulteta. Primedbe na preliminarnu rang listu se dostavljaju u kabinetu šefa Službe za studentske poslove od 12 do 13 časova.

Objavljivanje konačne rang liste je 10.11.2021. godine od 13 časova na sajtu Fakulteta.

Javna prozivka kandidata 11.11.2021 godine se obavlja u sali 128 (od ulaza pravo uz stepenište, prvi sprat, desno) u 11 časova.

Upis kandidata odmah posle prozivke se obavlja na šalteru Službe za studentske poslove.

I ove godine je raspisan konkurs za prijavljivanje akademskih radova i drugih stvaralačkih dostignuća studenata radi njihovog kvalifikovanja za učešće na TESLINIM DANIMA ENERGETIKE. To je učinjeno u skladu sa Sporazumom koji je pre tri godine godine Fondacija "Nikola Tesla" iz Beograda potpisala sa Poslovnim udruženjem "Elektromašinogradnja" iz Beograda, Elektrotehničkim i Mašinskim fakultetima u Beogradu i Fakultetom inženjerskih nauka u Kragujevcu, a koji reguliše principe organizovanja i finansiranja naučno-stručne manifestacije studenata Republike Srbije, koja se sada po trinaesti put, u novom formatu, održava pod nazivom TESLINI DANI ENERGETIKE. Cilj te manifestacije je da podstiče razvoj kvalitetnih stručnjaka za potrebe energetike i elektromašinogradnje i da se promoviše lik i delo Nikole Tesle, i ostvarenja studenata koji studiraju na univerzitetima Republike Srbije.

ELEKTROMAŠINOGRADNjA je finansijski pokrovitelj TESLINIH DANA ENERGETIKE, tj. TESLINE NAGRADE ZA STVARALAŠTVO MLADIH i ostalih studentskih nagrada, kao i koktela za učesnike događaja.

FAKULTETI su nosioci organizacije TESLINIH DANA ENERGETIKE, pri čemu će ove godine glavni nosilac organizacije biti IMP-Automatika d.o.o. je jedno od vodećih preduzeća u sastavu Instituta "Mihajlo Pupin" u Beogradu.

U prilogu se nalazi tekst objavljenog konkursa (pdf).

IMAGE Svečana dodela diploma (27.1.2024.) - Galerija fotografija
Pogledajte fotografije sa svečane dodele diploma, održane 27. januara 2024. godine.

Free Joomla! template by Age Themes